Eliberare

eliberare-baloane-heliu

Se apropie momentul adevărului,

Momentul de maximă intensitate.

Perioada de foc și pară,

Dar știu că după acest cumul de simțiri,

Se va instala liniștea și curcubeul pe cer.

Triumful mult așteptat, eliberarea…

Abia aștept să simt îmbrățișarea caldă a păcii,

Să simt cum îmi va curge prin vene

Morfina fericirii și a mântuirii.

Să mă îmbăt cu elixirul vinecării sufletești,

Să respir din nou, să trăiesc, să simt,

Să mă simt ușurată, neîngrădită de nimic,

Neînchistată de griji și temeri.

Să mă descătușez de tot și toate,

Să mă dezlănțui, să fiu eu.

Să mă simt la fel de liberă ca pasărea cerului,

Să am pe obraz senzația sărutului lui Dumnezeu.

M-am săturat de alb și negru,

Vreau iar culori nebune în casa mea.

Te aștept liniște, te aștept eliberare,

Abia rezist până când voi veți reveni în viața mea.

Vă aștept cu sufletul la gură,

Cu nerăbdarea unui copil aproape fericit.

 

3 gânduri despre „Eliberare

Lasă un răspuns

