Cine mă ajută?

     UPDATE:  CONCURSUL S-A ÎNCHEIAT, NU AM CÂȘTIGAT, DAR VĂ MULȚUMESC ENORM PENTRU VOTURI ȘI SUSȚINERE!!!       

            Dragii mei, am și eu o rugăminte mare la voi. 🙂 Am participat la un concurs pe site-ul Most Wanted Blog despre Consultanța Nutrițională Slim Duo Forte. A trebuit sa scriem un articol despre Consultanța Nutrițională Slim Duo Forte iar câștigătorul va fi ales în urma votului electronic. Așadar nu neapărat cel mai bun articol, ci cel mai îndrăgit. Articolul meu este bun, îl puteți citi aici ,dar pentru a câștiga trebuie să am cel mai mare număr de voturi. 🙂

            Vă rog mult, mult de tot să mă votați, accesați link-ul concursului, în josul paginii veți găsi un chenar gri cu 9 articole. Articolul meu este 5.Consultanța Nutrițională Slim Duo Forte și vă rog mult de tot să îl votați. Bifați „5.Consultața Nutrițională Slim Duo Forte” și apoi VOTE! Asta este tot! 🙂 O să fiu sinceră cu voi, câștigătorul va primi 100 de euro, este scris și pe pagina de concurs.

           Dacă considerați că articolul meu este destul de bun, vă rog să îl votați. Găsiți acolo și celelalte articole participante. Nu uitați, 5.Consultanța Nutrițională Slim Duo Forte!!!

           Mulțumesc mult! 🙂

bg-cine-1

54 thoughts on “Cine mă ajută?

  1. Eram un pic curioasă… văzusem cerea ta de ajutor pe pagina lui Cristi Moise, am rămas plăcut impresionată de cum ai pledat, m-a topit imaginea atașată articolului ăsta și te-am votat!
    Dar m-a întristat un pic neîncrederea ta… cum să o feliciți pe autoarea articolului cu nr.10 înainte de încheierea votării, draga mea? E drept – și atunci era tot pe locul întâi, dar niciodată nu știi de unde sare iepurele! Nu-ți alunga norocul înainte de vreme…

    • Multumesc pt vot. Nu mi-am alungat norocul, insa castigatoarea, Vienela, este de mai mult timp in blogosfera, scrie f bine, este f indragita si avem multe cunostinte comune. Era previzibil, ce putin pt mine, ca va castiga… nu am renuntat, doar ca nu aveam cum sa castig.
      Nu sunt suparata, doar ca stiu sa pierd cu demnitate. Si eu am castigat alte f multe concursuri. Sunt anumite persoane care au ajuns la un anumit grad evolutiv in care nu prea ii poti detrona sa spunem. Si in spatele acestor oameni sta multa munca, talent si notorietate. 🙂

      Iti multumesc mult.

      • Eu îmi spun mereu că nimic nu este imposibil… Important este să încerci! 😉

        Să ai o zi cu litere frumoase! 🙂

  2. Ceea ce a facut aici Alina a fost fair play in cel mai inalt sens al cuvantului. Si, chiar daca nu a castigat concursul acesta, a castigat admiratia mea pentru atitudine. Si a multor alti bloggeri.

Lasă un răspuns

