Goală

alecu-grigore-fotografie-nud-nudud

Sunt goală pe dinăuntru și pe dinafară,

Sunt dezbrăcată de orice inhibiție și stres,

Sunt sumar învelită cu un soi de conștiință,

Sunt desculță de tot și de toate.

Îmi place să-mi fie și mintea tot goală,

Să stau să nu-mi pese, să nu mă frământ,

Să nu mă gândesc, să nu-mi fie teamă,

Să fiu numai eu, nud, fără veșmânt.

În goliciunea mea totul pare simplu,

Neîntinat, nescris, neocupat, neumblat,

Mă simt pură, dar nu sunt.

Secătită par să fiu de tot ce m-nconjoară,

Sleită de puteri și de dorințe.

Nelocuit pare trupul meu,

Un vid parcă ține loc de suflet,

Deșertăciunea e și ea prezentă

În golul meu prea plin.

Mintea îmi e goală, sânii îmi sunt goi,

Coatele-mi sunt goale, pielea îmi e goală,

M-am lepădat de tot, le-am azvârlit cât colo.

Și mă bucur acum de liniște, de gol.

De aerul binecuvântat.

 

3 gânduri despre „Goală

Lasă un răspuns

