Petala Călătoare

   w560xh316_Romanii_in_Cartea_Recordurilor_de_Dragobete._Vezi_cum!_        

           Dragii mei, eu știam că păsările sunt călătoare, ei bine mai nou și petalele sunt călătoare. Însă mai precis avem în sânul nostru, în mijlocul acestei blogosfere minunate o Petală Călătoare de-a dreptul boemă, poetică și captivantă. Petala Călătoare este un blog pe care îl urmăresc cu drag, este un blogul Iulianei, universul ei, locul ei special unde poposește zilnic pentru a scrie din plăcere despre orice. Iuliana ne mărturisește despre scrierile ei că sunt uneori serioase, alteori ironice și de cele mai multe ori auto-ironice. Eu aș spune că Iuliana scrie pentru omul obișnuit, omul împovărat de mii de greutăți și griji, iar ea încearcă printr-un simplu gând, fotografie sau idee, să însenineze ziua celor care vin în trecere pe blogul ei. Dar știți ce se întâmplă când șezi pentru un moment pe frumoasa Petală Călătoare?! Se întâmplă să revii, inevitabil revii, pentru că știi că aici vei descoperi mereu o informație care să îți placă, care să îți descrețească fruntea, care să-ți arate că viața e frumoasă.

           Petala Călătoare este structurată pe mai multe categorii, de la diverse până la cărți, blogging, guest posturi, interviuri, ortodoxism, idei de vacanță și chiar culinar. Dintre toate culinar îmi face cel mai mult cu ochiul. În primul rând sunt o gurmandă, ador mâncarea făcută în casă, cu dragoste, din ingrediente naturale, ca la bunica acasă, iar faptul că Iuliana este o bucătăreasă desăvârșită mă face să o îndrăgesc și mai mult. Nu prea gătesc eu, deși simt bucătăria ca pe o artă, și cu admirație vă spun că Iuliana ne descrie în articolele sale culinare niște rețete care nu doar că ne fac să salivăm, dar sunt și foarte ușor de făcut; unele rețete sunt realizate din ingrediente ieftine, la îndemâna oricui, uneori chiar de criză, și asta mă face să cred că Iuliana este o femeie care apreciază viața, o înțelege și știe că nu tot ceea ce este ostentativ trebuie să fie și frumos. Îmi place că ea scrie pentru omul normal și-i oferă opțiuni simple și gustoase. Deși bloggingul nu este numai lapte și miere, ea face să pară totul firesc, scrisul vine de la sine pentru ea, inspirația la fel, iar minunatul văd că îl întâlnește la tot pasul.

          Vă recomand Petala Călătoare pentru toate scrierile personale și impersonle pe care le puteți citi și care sigur vă vor face să gândiți și să zâmbiți.

4124

10 gânduri despre „Petala Călătoare

  1. Petala calatoare se numara printre preferatele mele in top 10, poate pentru ca o simt atat de calda, de sincera, de OM. Ma bucur mult ca ai scris despre ea si mai ales ca ai scris atat de elogios. Merita din plin!

  2. Un suflet generos si mare ca al tau nu putea face altfel decat sa scrie atat de frumos despre altcineva. Bravo! voi vizita si eu blogul Petalei calatoare :)… ce nume frumos …

  3. Alina, iti multumesc foarte mult pentru recomandare… E de-a dreptul magulitoare si face tare bine la moral. Chiar aveam nevoie de un impuls, caci tocmai m-am intors din concediu si dupa o pauza de 2 saptamani, imi era teama ca o sa-mi reintru cam greu in ritm, asa ca articolul tau incurajator pica numai bine.
    Multumesc inca o data si mult succes si tie in tot ceea ce ti-ai propus.

  4. Se pare ca Alina nu poate scrie altfel decat bine si altfel decat din suflet. Ali, vorbesc de parca nu ai fi de fata…dar de fapt ma adresam tuturor citittorilor tai aici.
    Eu am descoperit Petala datorita unei recenzii si m-am indragostit de scrisul ei definitiv dupa interviul cu tiganca cu suflet frumos. Nu credeam atunci sa descopar ca avem atat de mult in comun, dar pe zi ce trece constat ca oamenii asemenea se gasesc ei cumva in viata asta.

    • Bineinteles ca oamenii care se aseamana se atrag. 🙂
      Pai daca m-am oferit sa scriu despre un blog, eu caut frumosul… sunt genul de om care cauta frumosul in orice, chiar si in urat. Dar cu voi nu este cazul, chiar am vorbit sincer, nu am laudat ca sa ma aflu in treaba…

Lasă un răspuns

