Îmi clocotește sângele

 1337854.dreamstime-728716

Îmi clocotește sângele în vene,

De furie, de nervi, de neputință.

Dacă aș avea acum putere mare,

Aș nimici ce m-nconjoară.

Oameni nepăsători, rău-voitori,

Pe cei ce nu mă înțeleg,

Pe aceia care doar mă umilesc,

Și mă fac să simt doar suferința.

Urât mi-a fost de insul indiferent,

De cel ce se pune mai presus de oricine,

De omul lipsit de afecțiune,

De egoistul ce crede că lumea

Se învârte doar în jurul său.

Aș vrea să plec oriunde,

Undeva departe, să nu mai văd,

Să nu mai aud, să nu mai simt,

Să nu mă mai uit în urmă.

Să mă lepăd de cei ce nu fac altceva

Decât să mă rănească.

Nu sunt dușmănoasă,

Sunt doar furioasă, plină de supărare

Și de frustrare. M-am lăsat ștrangulată,

Am tăcut, am înghițit, am îndurat,

Nu mai pot, am ajuns la saturație,

Acum mă zbat și mă revolt,

Am explodat. Nimic și nimeni

Nu îmi mai intră în voie.

Aș vrea să domolesc vulcanul

Ce-a erupt în mine, să-l fac

Să se retragă-acum degrabă.
Dar nu mai pot să mă abțin,

Nu vreau, nu mai rezist,

Vreau să răbufnesc, să mă liniștesc.

A fost o săptămână mult prea grea,

Mai mult decât pot duce,

S-au adunat acum mulțimile de griji.

Încerc să spulber toate umbrele din mine,

Dar tot se lasă cu tristețe.

Aș vrea să plâng, să zbier,

Să mă eliberez îndată.

Dar nu pot, mă simt de parcă aș fi

Sugrumată de cele mai puternice

Palme, de cele mai ucigătoare.

Să treacă o dată furtuna,

Să răsară o dată curcubeul pe

Cerul meu. Să fie senin din nou.

Aș vrea să dorm, să mă trezesc

Peste o lună, când totul se va liniști.

Am capul greu și mintea

Mi-e înfierbântată toată,

Îmi clocotește sângele în vene…

Lasă un răspuns

