Suflete pereche

tandrete

Îmi odihnesc trupul pe pieptul tău,

Ce cald și ce tandru ești,

Emani iubire și tandrețe,

Ce bine mă simt, ce fin ești,

Îți iubesc corpul și zâmbetul,

Ador privirea ta seducătoare,

Ce buze pline și ce dulci…

Ești zeu, ești om, sau ce tu ești?

Îți simt palma suvă cum îmi

Mângâie creștetul, îmi șoptești

La ureche vorbe de dor, de-amor.

Respiri, trăiești acum cu mine

Nu doar clipa, ci eternitatea toată,

Aș vrea acest moment să nu

Se mai sfârșească niciodată.

Să stăm așa îmbrățișați de-a pururi,

Să ne privim în ochi neîncetat,

Să te adulmec, să-ți inspir aroma.

Aroma ta din lemn de mosc, tabac,

Ceva cedru și chiar ambră.

Ești puternic, te simt cu toată ființa,

Ești al meu, acum și mereu,

Suntem doar noi, numai noi doi.

Suflete pereche, același trup,

Același gând, același dor,

O unică și veșnică iubire.

Mă întreb oare atunci când vom

Muri… așa cum se moare deobicei,

Oare ne vom mai întâlni acolo, dincolo?

Acolo la Dumnezeu, dacă ne merităm

Locul și viața veșnică,

Sau poate ne vom despărți.

Dar știu că ce a unit Domnul,

Omul nu poate despărți și…

Prin urmare poate că nici moartea.

Privim același cer, ne rugăm aceluiași

Dumnezeu; pășim sincron pământul,

Avem aceleași vise, aspirații

Și chiar dacă ne mai ciondănim,

Știu că ne iubim și facem dragoste

Ca nimeni alții, cu pasiune și iubire.

Te ador suflete minunat…

One thought on “Suflete pereche

Lasă un răspuns

