Fericire

fericirea-suprema-a-vietii_b854a6edaf31e8

Sunt fericită, sunt atât de fericită încât

Nu mai îmi încap în piele de bucurie.

Deja de fericire îmi miroase a flori de

Primăvară curată, a mărgăritare,

A zambile și narcise albe, gingașe.

Sunt bucuroasă, în sfârșit soarele

A răsărit pe strada mea, curcubeul

E și el pe cerul meu senin, albastru.

E numai viață în jurul meu, e viață,

Veselie, culori și păsărele ciripind.

Mă simt mai ceva decât Cenușăreasa,

Nu mi-am întâlnit prințul, nici n-am

Sărutat vreun broscoi râios,

Pur și simplu am găsit liniștea,

Liniștea care este atât de importantă

Pentru mine, pacea sufletului.

În sfârșit grijile s-au spulberat,

Temerile s-au evaporat, a rămas în față

Numai viitorul ce răsună armonios.

Acum privesc cu încredere spre ea,

Spre ziua de mâine, cea dragă,

Nu mai mi-e frică, totul e bine,

Fericirea de azi este pacea de mâine,

Totul se transformă în viață,

Dar binele rămâne, el dăinuie dacă

Îl îngrijești și încerci să îl sporești.

Am în mine scânteia luminii,

Arde puternic și arde viu,

Flacăra mea nu mistuie ci renaște,

Crează, sporește și îngrijește.

Speranța moare ultima, puterea

Este arma omului perseverent,

Nimic nu-i de netrecut pe această lume,

Toate se rezolvă cu încredere,

Muncă și multă dăruire.

Dacă vrei poți și astfel se instalează

Dulcea fericire, suava liniște…

Lasă un răspuns

