Magda Manea

  Colectia-de-business--Carti--must-have--in-biblioteca-avocatilor       

              Voi ați auzit de Magda Manea?! Dacă nu… vă spun eu de ce nu! Magda Manea este o bloggeriță timidă… da dragilor, timidă, într-o blogosferă atât de permisivă în care toată lumea își permite să scrie despre orice, vrute și nevrute, în care toată lumea citește pe toată lumea, sau nimeni pe nimeni, în care unii avem talent și alții batem câmpii, Magda încă este închistată în ale scrisului. Probabil vă întrebați de ce, același lucru mă întreb și eu mai ales că Magda nu este o oarecare, nu este o neavenită, nu a picat așa din senin în blogosferă și nici nu scrie de curând, are ceva ani de când a pășit pentru prima dată pe un blog. Este licențiată și a terminat și masterul la facultatea de Litere, nu, nu Litere Stacojii, ci la universitatea din București și în plus este Jurnalist TV. 🙂 Cu toate acestea ea are impresia că nu scrie tocmai corect, că încă mai comite anumite greșeli gramaticale sau de exprimare. Dar eu nu am sesizat aceste greșeli pe care ea crede că le comite, ba chiar cred că este prea modestă în ceea ce o privește…  Știu despre Magda că încă nu are curajul să își publice întru totul ideile creative, îi lipsește încrederea în sine. Deocamdată scrie timid, păreri personale despre diverse teme, mai participă și la câteva concursuri în blogosferă, dar încă nimic care să îi patenteze talentul la adevărata sa valoare. Este o femeie bogată spiritual, care citește zilnic și cu o experiență de viață deloc banală, de aceea ar trebui să o încurajăm cu toții să scrie, să dea frâu liber gândurilor, să creeze și nu doar să își spună părerea. Să scrie despre orice și să își asume acest lucru… nimeni nu o să îi ia capul și nimeni nu o să o desființeze, este loc pentru toată lumea. Blogosfera este un loc în care se evidențiază ori cei mai talentați, ori cei mai perseverenți și muncitori. Nu pot să cred că tu, Magda Manea, ești o persoană lipsită de talent literar, altfel nu ai mai fi urmat facultatea de Litere și nu ai mai citi în fiecare zi, e imposibil să nu rămâi cu ceva în minte.

          Magda este mămică, are o fetiță, defapt o adolescentă frumoasă în vârstă de 14 ani care vrea să devină chirurg. Îi urez multă baftă pe această cale, fetei. Magda are o relație foarte apropiată cu fata ei, lucru mai rar întâlnit într-o lume în care adolescenții nu se înțeleg deloc cu părinții lor. Ne spune Magda că nu și-ar imagina viața fără micuța ei, o înțeleg, așa o relație am și eu cu mama mea. Îi plac bijuteriile de argint, bijuteriile etnice, ba chiar a fost o vreme în care ea însăși făcea bijuterii; îi plac eșarfele, parfumurile picante și speciale cum este și parfumul controversat Womanity de la Thierry Mugler. Iubește cultura musulmană, este pasionată de lumea lor, ba chiar și-a făcut și prieteni acolo. Le citește istoria și cu toate acestea tot are impresia că nu știe suficiente despre ei. Pun pariu că urmărește și „Suleyman Magnificul, Sub Domnia Iubirii”, că doar este o poveste de dragoste musulmană, celebră. Ascultă rock, Florin Chilian, Nicu Alifantis, îi plac blugii evazați, sandalele romane și iile. Apropo, și eu ador sandalele romane și iile. Pe vremea când se regăsea în peisaj, spune ea, mergea în 2 Mai și Vama Veche și chiar și-a dus și fetița acolo la numai un anișor de viață. Iubește marea, muntele și Bucovina și nu îi place să meargă la nunți, botezuri și cununii. Sincer nici mie, petrecerile astea de familie sunt obositoare. 🙂 Îi plac jurnalele, memoriile, documentarele și cărțile istorice.

            Ca orice om, are și un mare regret în viață, acela că nu și-a luat motocicletă în liceu, atunci când tatăl său i-a propus. Provine dintr-o familie de motocicliști, are un tatuaj și cică mai vrea unul. Ciudat, dar nu îi place INGHEȚATA. Dumnezeule, cui nu îi place înghețata?! Magdei!!! :))

            După cum vedeți Magda Manea este o femeie puternică, un spirit liber, bogată spiritual, cu o cultură generală vastă, aș spune chiar cultă, este o femeie care oricând va avea despre ce să scrie și despre ce să ne povestească. Cu toate acestea îi lipsește curajul. Nu vă recomand neapărat blogul ei, vă recomand să o încurajați să scrie, să dea frâu liber propriei gândiri și astfel vom auzi de Magda Manea ca de o voce răsunătoare.

 

             Magda, uite cam așa te văd eu. 🙂

motociclista-atirando-e-carro-pegando-fogo-1e989

6 thoughts on “Magda Manea

  1. :))))))) Multumesc!!!! Ma vad in articol, chiar si in ochelari – ptr ca sunt ochelarista. Mda, si partea cu increderea e fix adevarata. Cred ca ai mei nu mi-au spus prea des „poti”. Eu nu repet greseala.
    Daca spui ca-ti plac sandalele romane…am sa-ti dau un pont despre niste superrrr sandale (tre sa ne „vedem” pe mess sau mail.
    Si uite-asa mi-ai dat o idee de articol – un articol despre….mine :)))))
    Multumesc, din nou!!!!

    • Cu multa placere Magda, aveam ceva emotii pt ca am fost putin trasa de urechi de cateva persoane care te indragesc. Facusem niste gafe in ceea ce te priveste si au avut dreptate, ma bucur ca iti place articolul si nu te simti jignita, nu asta am vrut. Ba din contra, ci am vrut sa intelegi ca „poti”!!

      • Eu stiu ca pot sau ce pot, dar am vazut asa lucruri urate (si) in logosfera incat…mi-am zis ca e mai bine sa nu ma bag. Nici nu am ce pierde pana la urma. Am vazut invidii, rautati, suspiciuni. Pentru ce?
        Vorbesti de jigniri…nu ma simt asa,,,doar cei care ma cunosc ar putea-o face.
        Persoanele care zici ca ti-au aplicat corectia :)))) sunt cele mai dragute, Scriu bine si fac fotografii faine.
        Imi pare rau ca ti-a dat batai de cap acest articol 😦

      • M-am lovit si eu de aceste rautati, dar eu zic ca se merita… mai ales ca tu ai ce spune.
        Cat despre Iulia si Irina, da, chiar sunt demne de tot respectul.
        Batai de cap, am spus mult, doar ca imi parea rau ca m-am facut gresit inteleasa si nu imi doream sa te fi jignit fara sa vreau. In loc sa fac ceva bun, mai rau sa dau gres :))
        Dar totul e bine cand se termina cu bine.
        Astept pontul pe email despre sandalute: )

Lasă un răspuns

