Zgomotul Gândului

           Astăzi este ziua de naștere a Teodorei Mateoc, o tânără și talentată domnișoară din Timișoara, autoarea renumitului blog Zgomotul Gândului. Teodora Mateoc împliniște frumoasa vârstă de 18 ani, practic de astăzi a devenit oficial majoră și adult. Spun oficial pentru că exact cum și ea mi-a mărturisit, și are dreptate, maturitatea se instalează defapt ceva mai târziu. Dumnezeu a rânduit lucrurile astfel încât exact de ziua ei de naștere să scriu acest articol despre blogul ei. Mă bucur nespus că i-am putut face aceast modest cadou, neplănuit. 

          Teodora, profit de această cale să îți urez un sincer „La mulți ani”! Fie ca acest majorat să te umple de înțelepciune, să ai simțul responsabilității, dar în același timp să știi să te bucuri de oportunități și de micile fericiri ale vieții. Îți doresc să întâlnești dragostea împărtășită, și dacă ai întâlnit-o deja să o sporiți împreună cu mare pricepere. Să fii sănătoasă fizic, psihic și spiritual, căci fără sănătate nu există liniște, nici fericire, nici realizări. Să îți împlinești cele mai mărețe vise, dar în același timp să îți păstrezi umanitatea și frumusețea sufletului. Să fii tu în orice împrejurare și fie că oriunde vei păși, prezența ta să fie încununată de laurii succesului. Și nu uita, niciodată să nu îți pierzi zâmbetul, bunătatea, lumina și viselia. Doar așa vei putea trece peste orice.”

           Despre Zgomotul Gândului am numai cuvinte de laudă, deși nu prea îmi fac simțită prezența, spre rușinea mea, este un blog pe care îl urmăresc cu mult drag. Numele blogului a fost ales din start într-un moment de maximă creativitate. Nu știu de unde, însă este foarte sugestiv. Practic Zgomotul Gândului este materializarea personalității Teodorei, gândurile ei, talentul ei, inspirația ei, inteligența ei și sufletul ei. Este un blog mai diferit, deosebit în sensul bun, are ceva suav, firesc… este liric. Toate articolele sunt frânturi din Teodora și asta mă bucură și îmi place nespus. V-am mai spus și altă dată, că ador articolele personale, intime, și cu cât sunt mai particulare, cu atât îmi stârnesc mai mult interesul. Teodora poate fi descrisă întru totul prin două cuvinte, modestie și talent. Motto-ul ei este „Sunt o visătoare, sunt încrezătoare, o luptătoare și fac lucrurile să se întâmple.” Cam așa se vede ea, un boboc visător și puternic. Și sunt sigură că așa este.

            Zgomotul Gândului este un blog cu caracter literar, filosofic și motivațional. Toate articolele îi aparțin în întregime și sunt foarte uimită că pentru vârsta ei spune lucrurile atât de frumos, de clar și de adevărat. Nu este genul de persoană închistată, care să privească lucrurile dintr-o singură perspectivă, ba din contră, ea judecă lucrurile nu doar cu minte ci și cu sufletul. Toate scrierile ei sunt trecute prin sita inimii sale sensibile. Teodora este o fată care s-a făcut remarcată în blogosferă destul de repede și și-a câștigat puternic statutul și renumele. Deja nu vorbim de o începătoare în ale scrisului, deși blogul are numai 7 luni de viață, ea este și va fi o voce puternică în această lume care pe cât de permisivă pe atât de critică.

          Toată această caracterizare pe care astăzi am scris-o pentru ea și pentru voi, a fost realizată pe baza blogului ei… practic nu o cunosc pe Teodora dincolo de articolele ei, dar sunt sigură că este o persoană valoroasă, de toată isprava. Și dacă pe baza blogului ei i-am descoperit atât de multe calități… vă dați seama că cine o cunoaște personal, cine se bucură de prezența ei, nu are decât de câștigat?! Pare o prietenă bună, o fiică admirabilă, o soră de nădejde și o iubită loială și tandră. Teodora are valori, principii și sentimente frumoase, de aceea vă invit să îi descoperiți blogul, Zgomotul Gândului, un zgomot care mișcă inevitabil ceva în firea oricărui cititor.

           Zgomotul Gândului, Zgomotul Înțelepciunii, Teodora unei lumi frumoase!

kVIqq

5 gânduri despre „Zgomotul Gândului

  1. Interesant este ca ai ales exact momentul in care Teodora implinea 18 ani, pentru a vorbi despre ea. Asta spune multe despre sensibilitatea ta, despre atentia pe care o acorzi detaliilor. Frumoasa descriere i-ai facut!

    • Vienela, exact cum am spus si in articol, nu stiam ca este ziua ei de nastere, asa s-a nimerit, asa a vrut Dumnezeu. Am anuntat-o cu o zi inainte cand voi publica articolul si ea mi-a spus ca este si ziua ei de nastere si am profitat de acest prilej sa ii fac o mica bucurie. 🙂

  2. Pingback: Un cadou special | Zgomotul gândului

Lasă un răspuns

