Fără perdea

pic_10

Fără perdea vreau să mă las purtată de pasiune,

Fără perdea să mă simt și să fiu.

Vreau să renunț la inhibiții,

Să mă redau plăcerilor fără perdea.

Să renunț la prejudecăți și la spaime,

Să pot fi măcar pentru un ceas dezgolită,

Să mă ivesc după perdea, fără perdea.

Fără rușine, fără complexe,

Doar eu înveșmântată în goliciune,

Fără perdea să iubesc și să mă las iubită.

Fără perdea este calea dezinhibării,

A libertății și-a pasiunii. Descătușare fără perdea,

Erotism dus pe culmile artei…

Viața-i frumoasă și sinceră, fără perdea.

Lasă un răspuns

