PerfectBijoux ne-a unit

                „Părea atât de frumoasă stând acolo, pe acea margine de lac, așezată atât de delicat pe acea băncuță uitată de civilizație. Era îmbrăcată elegant, purta bijuterii cu cristale Swarovski, am reușit să observ, deși soarele era la apus. Ochiul meu format descoperiseră o nouă bijuterie, pe ea.

 5637152

             Părea ireală, de-a dreptul sublimă. Purta o rochie lungă, neagră cu ape spre verde petrol, cu spatele în întregime gol, cu o siluetă perfectă, trasă prin inel, un păr bogat și lung, de foc, iar ochii ei deschiși la culoare sclipeau învăluiți în lacrimi. Mare îmi fu uimirea când am văzut că defapt bijuteriile ei erau din magazinul online de bijuterii PerfectBijoux, magazinul meu de suflet. Swarovski Elements este marca premium pentru cele mai frumoase cristale produse de compania Swarovski. Cu o experiență de peste 100 de ani, în stăpânirea artei de tăiere a cristalelor de cea mai bună calitate, compania produce cristale a căror varietate și strălucire îți taie respirația. Solicitate de designeri, creatori și inovatori din întreaga lume a modei, aceste elemente rafinate exercită o alură strălucitoare, mereu în tendințe. Iar aceste cristale sunt și elementele centrale ale bijuteriilor de la PerfectBijoux.  Magazinul bijuteriilor exclusiviste, deosebite, fascinante de-a dreptul. De fiecare dată când în viața mea era o femeie deosebită, obișnuiam să îi cumpăr bijuterii din acest magazin, erau inconfundabile. Cercei cu cristale… ce femeie desăvârșită, îmi spuneam. Era tristă, nu știu din ce motiv, dar pe cât de tristă, pe atât de frumoasă. Lacrimile îi șiroiau pe față, iar chipul ei era încadrat atât de superb de părul înflăcărat și de cerceii ușor lungi, Cercei Laetitia cu cristale Swarovski. Mi-am spus că fie ce o fi trebuie să îmi fac simțită prezența, trebuia să o cunosc, trebuia să aflu cine este, Dumnezeu nu mi-o scosese în cale întâmplător. PerfectBijoux fusese un semn divin, nu credeam în coincidențe, poate ea avea să fie sufletul meu pereche, femeia pe care o așteptam de-o viață.

 l_6349697

           Cerceii Laetitia erau de-a dreptul fabuloși, cu efect și importanță, la urechile ei finuțe păreau simbolul eleganței absolute. Picăturile cu strălucire de diamant încadreau subtil detaliul exotic, denotau îndrăzneală și unicitate. Cristalele Swarovski păreau mai viguroase ca niciodată și decorau întreaga bijuterie cu splendoarea lor. Deși vădit necăjită, purta cerceii și rochia cu încrederea unei femei cu adevărat speciale, așa cum eram sigur că este zi de zi. Luna răsărise pe cer, iar cerceii rodiați străluceau frenetic în razele ei. M-am făcut că mă împiedic pentru a putea scoate un sunet gâtuit, să-mi arat enervarea de neîndemânatec. În sfârșit mă văzuse, își șterse lacrimile, se ridică și vru să plece. Am oprit-o îndrăzneț, am întrebat-o ce este cu ea, părea dezolată, i-am pus haina mea pe umeri, tremura, nu știu dacă de frig sau de supărare. Am discutat pe acea bancă uitată de lume întreaga noapte. Eram vrăjit de ea, mă îndrăgostisem de ea în doar câteva ore, o priveam și o admiram ca pe cea mai de preț operă de artă. Așa vulnerabilă și tristă cum părea, îmi plăcea. Venise la o petrecere din obligație, o petrecere organizată în memoria tatălui său care decedase de curând. Fusese un om important, dar acea vâlvă în loc să îi bucure inima, mai rău o făcu să conștientizeze pierderea tatălui său. Pentru ea fusese ca un ultim gest de adio. O înțelegeam, și eu îmi iubeam tatăl nespus… nu știu ce m-aș fi făcut dacă mă aflam în locul ei. Nu simțeam milă pentru ea, ci admirație, pe cât de înlăcrimată, pe atât de puternică era defapt. Am condus-o până la vila ei și ne-am luat rămas bun cu promisiunea că ne vom întâlni a doua zi.

            Aveam acasă o bijuterie nerevendicată, o achiziționasem într-un moment de singurătate, îmi plăcuse nespus, mi se părea potrivită pentru femeia visurilor mele. Iar acum era frumos așezată, la loc de cinste într-o casetă de bijuterie pe care o adusesem din Franța. Stătea acolo liniștită, își aștepta stăpâna. Am luat caseta, cu tot cu bijuterie și am mers la întâlnire încrezător. Am rămas uimit când am văzut-o, era îmbrăcată într-o rochiță roz pal, vaporoasă, scurtă până la genunchi, fără decolteu, cu părul prins într-un coc ușor răvășit, avea un aspect copilăresc și suav. Și bijuteria mea era tot roz, din opal, tot concidență?! Nu cred, mi-am spus eu. Am mers la o cafenea unde am stat de vorbă ore în șir, îmi spuse că tatăl ei ura negrul și să nu o judec pentru faptul că se îmbrăcase în roz. Era perfectă, rozul, părul roșu aprins și ochii verzi, nemachiată, o făceau să pară neîntinată. Nu purta nicio bijuterie… i-am oferit Colierul Josephine cu cristale Swarovski. Spre surprinderea mea îl acceptă, i l-am pus la gât, era pentru ea. Pentru ea fusese creat.

 l_4662701

          La gâtul ei subțire și lung părea cu totul și cu totul special, fin și elegant. Colierul Josephine îi lumina chipul și îi aducea o strălucire aparte. Cromatica discretă și asocierea dintre cristalele Swarovski și piatra roz de opal se dovedeau a fi unice și potrivite unei femei contemporane ce era. O femeie grațioasă, admirabilă. Îmi tăia respirația cu alura ei strălucitoare. Eram profund îndrăgostit de ea. Am continuat să ne vedem în fiecare zi, ne înțelegeam perfect, orele treceau zburând, iar noi nu ne mai săturam unul de prezența celuilalt. Ea era poezia mea. Am devenit un cuplu în scurt timp, un cuplu nedespărțit, îndrăgostiți pe vecie. Iar eu am continuat să îi ofer cadouri desăvârșite de la PerfectBijoux, a cărei muză părea să fie.”

 

 

                                            Aceasta a fost o filă din jurnalul unui bărbat îndrăgostit nu doar de femeia visurilor ci și de bijuteriile exclusiviste de la PerfectBijoux.

Perfect-Bijoux-300x71

4 gânduri despre „PerfectBijoux ne-a unit

  1. Am comandat o singura data si atunci nu am fost contactat atunci cand trebuia. E un magazin practic nou pe piata deci nu o sa ne asteptam de la ceva de calitate. Felicitari pentru articol si mult succes la campanie.

Lasă un răspuns

