Aur în păr

dtb0814 3x2 119 30x20 dreamstime_7694512 copy

Gândește-te la mine ca la o primăvară de mai,

Miroase-mă ca pe o narcisă și iubește-mă

Ca pe o rază caldă de soare.

Atinge-mi părul de mătase fină împletit cu flori

Culorate, vii, parfumate, cu aromă de iasomie.

Sunt adiere și răsfăț pentru inima ta,

Sunt dulcea doină de dragoste după care

Îți tânjește ție auzul surd.

Gustă-mi buzele cărnoase ca de piersică

Și simte-mi trupul suav de catifea.

Ochii îmi strălucesc mai ceva ca două mărgele

De onix intens și negru.

Când te văd atât de tandru, atât de îndrăgostit,

Respirația mi se taie, pulsul se accelerează.

Am cel mai de preț aur în păr, îmi atingi cu obrazul

Umărul fin și simt cum îți tremură mâna pe coapsă.

Iubește-mă azi, iubește-mă mâine, iubește-mă

Veșnic și nu mă lăsa.

Sunt chemarea viselor tale, sunt mângâierea

Durerilor tale acerbe și reci.

Sunt a ta și numai a ta, bucură-te și fii fericit

                                                                                                Alături de mine și numai cu mine.

4 gânduri despre „Aur în păr

Lasă un răspuns

