VIP Obsession, tărâmul erotismului divin

          „Nu îmi lipsea nimic din punct de vedere fizic sau psihic. Nici măcar financiar nu stăteam rău; fetele cu care interacționam mă considerau chipeș, mă plăceau, le atrăgeam, dar de fiecare dată când treceam în intimitatea, timiditatea îmi dădea mereu bătăi de cap. După contactul sexual nicio fată nu mă mai căuta, deși îmi dădeam toată silința să mulțumesc femeia de care eram îndrăgostit. Nu aveam o problemă de potență, cu toate acestea gesturile mele de tandrețe erau stângace, păream nefiresc, de parcă aș fi fost gay. Nu reușeam să mă deschid, să mă deconectez și să trăiesc momentul. Dădeam greș de fiecare dată, nu impresionam… experiență aveam, dar pesemne că nu învățasem nimic din relațiile trecute. Aveam nevoie să mă schimb, să fiu mai încrezător, să învăț să iubesc ca la carte. Dar unde? Cine avea să aibă cu mine suficientă răbdare încât să mă ajute să trec peste acest prag de netrecut. Deja devenisem frustrat și mă temeam să mai fac dragoste cu fata pe care o îndrăgeam.. Am început să citesc pe internet despre tantră, celebra doctrină despre sexul sacru, apoi din click în click am intrat pe site-ul unui salon de masaj erotic. Salonul părea de-a dreptul profesionist, un loc în care până și cel mai închistat om avea să se deschidă, să treacă peste frustrări și să accedă la o creștere spirituală de invidiat. VIP Obsession, un salon de masaj erotic exclusivist, în centrul Bucurestiului, oferea clienților lor cele mai complexe și sofisticate servicii. Colecția lor de masaj erotic fusese inspirată din erotismul divin cu inserții magice de masaj de relaxare, masaj naturist, masaj erotic, masaj senzual și masaj tantric, menite să impresioneze și să îmbete de plăcere. Era un salon extrem de discret, curat, sofisticat, de toată încrederea, cu maseuze atent selecționate și inițiate în arta masajului erotic. După ce am citit tot ce se putea citi pe site am înțeles că eram în căutarea unei experiențe erotice de neuitat așa că am îndrăznit să apelez numărul de telefon, să îmi programez o ședință de masaj erotic pentru a doua zi. Totul a decurs perfect, m-am înțeles cu reprezentanta VIP Obsession din prima, păreau niște oameni amabili care chiar puneau nevoile clientului pe primul loc. Ziua respectivă trecu cu mare greutate, abia așteptam momentul în care aveam să merg la salonul de masaj erotic.

 images

             Locul părea magic, deosebit de frumos amenajat… primul pas făcut mi-a dat impresia că am intrat într-o altă dimensiune. Totul era aranjat cu mult bun gust, mobila rafinată, lumina semi-obscură, o muzică ambientală în surdină, covor roșu și o fată hostess cu adevărat plăcută. Cu ea m-am consultat în alegerea maseuzei și a pachetului de masaj erotic. Dintre toate fetele am ales-o pe maseuza Erica, toate erau frumoase, însă Erica părea cu adevărat specială. Potrivit de înaltă, subțirică, cu o piele bronzată ușor ciocolatie, cu niște sâni micuți, obraznici și perfect rotunzi, cu un păr șaten cu inserții aurii, niște ochi de felină și o guriță mică și roșie ca o căpșună… am plăcut-o din prima. Până și mersul îi era senzual.

 erica_03

Camera mă uimi fantastic, întunecată, cu un aer extrem de intim și de rafinat, în mijloc era un pat mare, câteva oglinzi mari în jur, o noptieră impresionantă plină cu uleiuri aromatice, bețișoare parfumate aprinse, flori proaspete îmbietoare, lumânări pe jos… iar lenjeria roșie din mătase mă chema insistent în „sânul” ei. Muzica era în surdină, plăcută, sexy și vibrantă, se potrivea perfect cu întregul ambient. Înainte de masaj Erica îmi recomandă un duș cald, provocator. Eram pregătit pentru colecția de masaj erotic The Dolce VIP Obsession. Abia așteptam atingerile Ericăi. Abia îi așteptam trupul cald peste al meu, să mă răsfețe și să mă ducă într-o lume plină de erotism, mistică, fabuloasă. The Dolce VIP Obsession se anunța a fi fantastic, un moment inedit de relaxare intimă, o călătorie în lumea simțurilor nebune, călăuzit de cea mai desăvârșită maseuză, mă așteptam cu toată ființa să descopăr cele mai ascunse și intense plăceri. Știam că după această experiență voi fi un alt om. Totul s-a dovedit a fi un amestec fin de neliniște… atingerile gingașe ale Ericăi, palmele ei fine, imaginea ei goală cum mă răsfăța, sfârcurile ei care îmi împungeau pieptul, părul mătăsos care îmi pica pe față, mirosul trupului ei, toate contribuiau la momentul meu de neuitat …

 erica_01

              The Dolce VIP Obsession era plăcerea în stare pură, atingeri luxuriante pe întregul trup, neîncetate, atmosfera amețitoare, muzica perfectă, mirosul îmbietor și prezența excepțională a Ericăi îmi treziră toate simțurile. Erica m-a atras într-un univers irezistibil, plin de fericire, îmbătător prin arome, proaspăt prin emoții și eliberant. Erica era o profesionistă, pe parcursul celor 90 de minute îmi masă întregul corp cu uleiuril antialergice, de diverse arome. Îmi șoptea cuvinte care îmi creșteau stima de sine, mă făcea să mă deschid, mi-a trezit sexualitatea, aceea pură și adevărată. Mă simțeam încrezător, fiecare atingere a ei rămânea impregnată pe corpul și în mintea mea. Totul era de neuitat. Frumusețea ei mă ducea cu gândul la cea mai frumoasă nimfă, atingerile ei păreau divine, ireal de excitante. Erica reuși să mă reinventeze, să scoată la iveală cele mai plăcute sentimente, mintea mea era acolo, mă deconectasem total de orice alt gând. Și mă gândeam ce soi de meditație este acesta, cum poate oare o femeie numai prin atingeri, fără contact sexual, să mă facă să fiu atât de prezent și atât de viu?! Nicicând nu mă mai simțisem atât de bine, nicicând nu mai cunoscusem o asemenea femeie și niciodată nu mai avusesem parte de ceva atât de intim și de erotic. Aș fi oprit timpul, aș fi rămas acolo cu ea o veșnicie, pentru totdeauna. Mă încărcasem cu o energie pozitivă fantastică, de parcă prin vene îmi curgea acum un sânge nou, neîntinat, eram perfect relaxat, eliberat de orice frustrare și grijă, nimic nu mai conta, eram doar eu cu ea, o Erica plămădită din catifea. Zița aceasta îmi vindecă sufletul și trupul, îmi șterse orice stângăcie și temere din minte. Totul era mai mult decât un masaj erotic bine executat, era un soi de terapie pentru trup, suflet și psihic. Puterile Ericăi erau tămăduitoare. Am rugat-o la un moment dat să îmi spună cel mai de preț secret al femeilor, iar ea îmi spuse: „Exact ce ai primit astăzi, oferă înmiit și vei fi cel mai adorat bărbat de pe pământ. Femeilor le plac bărbații tandrii, atenți și deloc grăbiți. Femeilor le plac preludiile lungi, pline de sărutări și atingeri pătimașe. Nu mai fii timid, ai toate atuurile pentru a face fericită o femeie.”  Cuvintele ei îmi merseră la suflet și le-am memorat ca pe cea mai sfântă poezie.

  DCF 1.0

La sfârșitul celor 90 de minute i-am mulțumit Ericăi pentru această experiență inedită și i-am promis că o să mă întorc și pentru alt pachet de masaj erotic, tot cu ea, pentru că aveam de gând să învăț tot ce se putea învăța despre erotism, atingeri și răsfăț divin. Vroiam să devin un bărbat nou, să îmi călăuzesc calea cu fericire. Speram că poate așa aveam să cuceresc o femeie bună numai pentru mine pe care să o pot iubi așa cum merita.

         Cu ajutorul Erică, de-alungul mai multor ședințe de masaj erotic, am devenit acel bărbat care doream să fiu, Erica mi-a schimbat viața, m-a transformat într-un tip iscusit în arta amorului, m-a scăpat de frustrări, de temeri și m-a făcut încrezător, m-a făcut să mă iubesc, m-a făcut conștient de propriile calități și mi-a deschis drumul spre sexul sacru. Acum femeile nu mai fug de mine după contactul sexual, ba chiar am reușit performanța să stârnesc obsesii. Și nu mă laud, însă am reușit în sfârșit să mă fac de neuitat, unic între bărbați. Și cred că oricine trece pragul salonului de masaj erotic VIP Obsession are parte de aceeași dezvoltare spirituală ca și mine. Totul este să vrei, să îndrăznești și să duci mai departe lecția minunată primită.

          VIP Obsession este tărâmul erotismului divin.”

 VIP-OBSESSION-300x59

 

 

 

             Acestea au fost gândurile unui bărbat inițiat în arta amorului la salonul de masaj erotic VIP Obsession…

Lasă un răspuns

