Iartă-mă cu SilverZone

            „Fusesem cât pe ce să o înșel, dacă nu ar fi găsit în telefonul meu acel mesaj incriminator, probabil că aș fi avut proasta inspirație să mă aventurez într-o relație de scurtă durată, doar din curiozitate. O iubeam nespus pe Francesca, este idealul de femeie, un înger cu părul lung și roșcat, cu pielea albă și fină, cu niște pistrui fini pe pomeți, de o loialitate ireproșabilă, tandră și dulce așa cum nu mai întâlnisem niciodată. Aș fi făcut acest gest dintr-o curiozitate prostească, eram curios de o experiență cu o „femme fatale”, pentru că nu mai avusesem această ocazie. Dar sunt recunoscător lui Dumnezeu că m-a oprit la timp, probabil aș fi dat cu piciorul relației mele frumoase cu Francesca. Păcat că după acest incident atât de dureros pentru ea, dar și pentru mine, Francesca luă decizia să ne despărțim, încrederea ei în mine fusese risipită complet. Aveam de gând să o recuceresc, să recuperez dragostea ei și pe ea, pe scumpa mea Francesca. Mulți bărbați trimit flori iubitelor lor, eu nu aveam decât o șansă, știam cât îi plac bijuteriile din argint, dar mai cu seamă bijuteriile SilverZone.ro. SilverZone putea fi salvarea mea, dacă nici cu SilverZone nu aș fi reușit, super magazinul de bijuterii din argint, bijuterii placate cu aur, bijuterii cu pietre semiprețioase și bijuteri handmade, atunci chiar că ar fi însemnat că nu mai aveam nicio șansă. Francesca iubea bijuteriile lor, le adora și le purta tot timpul, fie că mergeam împreună la o petrecere, fie că mergea la job, ea purta numai bijuterii SilverZone. Este genul acela de femeie sofisticată care poartă numai bijuterii desăvârșite, bijuterii cu design rar, care nu se găsesc oriunde și care nu sunt purtate de orice femeie. Ea este specială, bijuteriile ei erau speciale și-i dădeau un plus de feminitate și de finețe. Francesca este mereu veselă, radioasă și se reinventează tot timpul. Eleganța sa este emanată prin toți porii, indiferent ce ar purta, grațioasă este mereu, iar bijuteriile nu le poartă numai în funcție de cum se îmbracă, ci și după starea ei de spirit.

            O noapte întreagă n-am dormit gândindu-mă cum să fac să mă ierte, cum să îi demonstrez cât de mult o iubesc. Știam că singurul meu as din mâneca este SilverZone, dar cum aveam să procedez?! Ce era de făcut?! Așa că m-am hotărât să îi trimit zi de zi bijuterii până ce avea să mă ierte. Bijuterii și flori, până ce o convingeam că este sufletul meu pereche și că niciodată nu aș mai fi făcut-o să sufere. Mi-am petrecut șase ore pe site-ul magazinului online SilverZone alegând cele mai frumoase bijuterii doar pentru ea. Pentru iubita mea Francesca. Din prima am accesat categoria cadouri pentru iubită. Am găsit ceea ce visasem pentru ea, acum înțelegeam de ce adora ea atât de mult bijuteriile lor, avea dreptate, aceste bijuterii chiar întregesc personalitatea oricărei femei. SilverZone comercializează de toate, seturi, cercei, inele, lanțuri, brățări, coliere, broșe, toate din argint sau placate cu aur. Am rămas impresionat de bijuteriile handmade, aveau numai piese unicat, atent lucrate manual. Bijuteriile cu pietre semiprețioase impresionau cu adevărat, luxuriante și rafinate. Am făcut o comandă măricică, Francesca merita tot ce era mai frumos. La comenzi de peste 400 de lei sunt oferite reduceri de 10%. Foarte frumos din partea lor, așa se câștigă clienții fideli, bună strategie de marketing. Oricum cine cumpără o dată bijuterii SilverZone, va reveni mereu numai aici. Prețurile sunt accesibile, reduceri se fac… ce poți dori mai mult de atât?! Coletul mi-a ajuns acasă în 24 de ore, eram foarte nerăbdător să îl desfac, să pun totul în cutii și cutiuțe și să i le trimit Francescăi. Toate bijuteriile arătau senzațional și erau deja împachetate în cutii elegante de cadouri. SilverZone m-a scutit de o treabă complicată, ca bărbat n-aș fi avut acel bun-gust necesar ca să împachetez bijuteriile. Câte un cadou pentru fiecare zi. Fiecare zi cu bijuteria ei, cu un trandafirul galben și un bilețel scris de mână, un gând de dragoste, o confesiune, un simplu iartă-mă, un sincer te iubesc.

 Ziua 1:

 

         Iubita mea Francesca, nu îmi vor ajunge vreodată zilele să îți spun și să îți demonstrez cât de mult îmi pare rău. Vezi acest pandantiv în formă de inimă neagră, din argint cu onix negru?! Semnifică sufletul meu care suferă și plânge după tine cu lacrimi de funingine, din cel mai negru cărbune. Așa este inima mea, un cărbune fără valoare. Am nevoie de tine ca să pot trăi. Am greșit și nu mai pot da timpul înapoi, dar știu că tu vei putea să mă ierți pentru că ești un înger. Știu cât suferi, aș lua toată suferința ta asupra mea, dar nu pot. Sunt un simplu mărșav care te iubește nespus. Poartă la piept dragostea mea. Luca

 Pandantiv-argint-onix-negru-M_PM

Ziua 2:

 

           Am cumpărat acest inel cu gândul la tine, la inima ta generoasă. Cristalul albastru îl asemăn cu firea ta de prințesă, de parcă ai avea sânge albastru, știi că mereu am fost îndrăgostit de grația ta, de frumusețea ta, de tine ca femeie și ca om. Ești bună, ești blândă, ești singura femeie cu care aș vrea să am copii. Îmi văd bătrânețea în brațele tale, alături de copii noștrii și de mulți nepoți. Acest inel din argint cu cristal albastru semnifică dragostea mea pentru tine, sinceritatea lacrimilor mele și dorul acut care mă încearcă de când ai renunțat la mine. Ești în gândurile mele tot timpul și am nevoie de tine mai mult decât pot exprima în cuvinte. Știu că par un egoist și chiar sunt, dar iubirea mea este reală. Mi-e dor de tine. Luca

 inel-argint-inima-cristal-albastru-M

 Ziua 3:

 

        N-am primit niciun semn de la tine, dar sper din tot sufletul că vei primi bijuteriile și trandafirii galbeni. De-ai știi cât de mult aș vrea ca acum să fii lângă mine, să te sărut și să îți simt parfumul tău seducător. Ți-am luat acest inel gotic datorită designului său deosebit. Deja mi te imaginez cu el pe deget, pe degetul arătător cu care mă amenințai adesea când nu abandonam jocurile pe laptop. Zâmbesc acum gândindu-mă la tine nervoasă, cu acea expresie jovială, dar sexi. Vezi gravurile de pe el?! Așa ești tu gravată în sufletul meu, ești impregnată și nu te pot lăsa să pleci nici dacă m-ai alunga de o mie de ori. Te iubesc Francesca, te vreau în viața mea din nou. Luca

 inel-gotic-argint-lat-floare-M

 Ziua 4:

 

        Aseară am simțit o nevoie nestăvilită să te sun, dar nu am făcut-o, am decis să îți las timp și spațiu, să te gândești, să iei o decizie. Astăzi îți trimit acest pandantiv inimă, semnifică inimile noastre care se întrepătrund, care se completează într-un tot perfect. Eu sunt partea goală, iar tu partea plină și completă care umple cu fericire și plenitudine viața mea. Faci din mine un om mai bun, fără tine nu îmi găsesc liniștea, nici măcar bărbat nu mă pot numi. Fără tine sunt un biet animal rătăcit, sortit pieirii. Nu mă abandona, nu mă lăsa să rătăceasc în neant. Salvează-mi sufletul din acest Infern infinit. Luca

 pandantiv-argint-pietre-albe-inima-M_PM

Ziua 5:

 

         Dacă ar fi să numesc o piatră care să te reprezinte, aceea ar fi perla. Perla este simbolul feminității, al mireselor, al norocului dar și al frumuseții. Perlele se nasc dintr-un grăunte de nisip, într-o scoică care transformă acel colb într-o bijuterie a naturii. Tu ești perla mea, norocul meu, frumusețea mea, partea mea de divinitate. Lângă tine mă simt iubit, lângă tine sunt complet și vreau să fii jumătatea mea, să îmi porți numele, să devenim o familie așa cum ne-am dorit mereu. Transformă-mi sufletul în cea mai frumoasă perlă, din scrum fă-l o bijuterie. Doar tu ai această putere vindecătoare asupra mea. Luca 

 inel-floare-perla-marcasite-argint-M

Ziua 6:

 

            Îți amintești rochia aceea verde din mătase pe care ți-am cumpărat-o de ziua ta?! Ce frumoasă ești îmbrăcată cu ea, cu părul tău de foc lăsat pe spate, cu ochii tăi verzui-gri și buzele roșii ca o căpșună coaptă, ești angelică scumpa mea Francesca. Îți dăruiesc acești cercei din argint cu piatră agat verde, cu multă dragoste. Agatul verde ți se potrivește perfect, este piatra fidelității, a longevității și a protecției divine. Sper să îi primești, să îi porți, să te bucuri de ei. Tare mult aș vrea să te văd purtându-i. Mi-e atât de dor de tine… Luca

 cercei-argint-marcasite-piatra-verde-M_PM

Ziua 7:

 

          Nu mai pot să aștept, nu pot, refuz să mai stau departe de tine. Cu acest inel simbolic de logodnă te cer de soție. Nu este un gest disperat, chiar vreau să ne împăcăm și să formăm în sfârșit o familie. Vreau să redevenim de nedespărțit, să locuim din nou împreună, să mă trezesc dimineața lângă tine, să îți văd chipul pe perna mea, să te revăd îmbrăcată în cămășile mele, să te răsfăț, să te iubesc, să-ți ating pielea fină, să-ți sărut buzele dulci. Te rog acceptă să fii soția mea, dă-mi un semn și voi veni negreșit la tine. Te iubesc atât de mult. Dă-mi un semn… Luca

 inel-de-logodna-argint-QRADA02252-M_PM                  În acea seară Francesca îmi dădu în sfârșit un beep, un beep destul de lung, am înțeles că mă cheamă. M-am dus într-un suflet la ea. M-a primit cu lacrimi în ochi, m-a certat, apoi m-a iubit cum nu o mai făcuse niciodată. Eram mistuiți de dor. Urmează să ne căsătorim, fără SilverZone nu aș fi reușit să o recuperez. Mulțumesc echipei SilverZone pentru bijuteriile lor fascinante.” 

 

 SilverZone.ro_

 

Aceasta a fost povestea lui Luca…

11 gânduri despre „Iartă-mă cu SilverZone

Lasă un răspuns

