Interviu cu Iuliu Bakcsi

        1. Te numești Iuliu Bakcsi, un nume frumos, rar… ce origini are?

Așa este, am sesizat și eu că am un nume rar, cel puțin în România dacă ne luăm după numele de familie care are origine maghiară… sunt doar câțiva. Despre prenume cred că are o vechime de peste 2000 de ani, este un nume latin 100%, fiind purtat cu mândrie de împărați romani care au condus unul dintre cele mai mari imperii care au existat în lume.

 

        2. Spune-mi, te rog, cu ce te ocupi în timpul liber?

Răspunsul s-ar putea întinde pe multe pagini, în general în timpul liber mă relaxez, scriu pe blog, ies în natură, iubesc muntele și drumețiile montane, mai merg la înot sau plimbări, citesc cate-o carte sau efectiv navighez pe net.

 

        3. Ce pasiuni ai? Apropo, te joci jocuri cu mașini? Ce părere ai depre ele?

Jocuri-cu-masini

Nu am o singură pasiune specifică care să-mi ocupe toată energia și timpul liber. Îmi place istoria și geografia, probabil de aici și plăcerea de a călători în general.

Da, mă joc uneori jocuri cu mașini, chiar îmi plac și mă prind uneori fără să-mi dau seama astfel de jocuri. Cred că jocurile cu mașini sunt bune în general pentru că-ți dezvoltă reacțiile la stimuli, care în condusul real te pot scăpa de evenimente nedorite.

 

        4. Spune-ne câteva lucruri despre tine, mici secrete pe care noi nu le știm despre tine.

Vaiii apoi chiar secrete? Trebuie să dau tot din casă? Bun, păi să zicem că-s cel mai bun în pat – îmi place să dorm toată ziua… dacă este posibil, sunt comod, leneș, vicios și lista de imperfecțiuni poate continua. Probabil din cauza asta nu m-a vrut nici o femeie drept soț și încă sunt free like a bird in the sky.

 

         5. De ce ai ales să scrii pe blog și care este blogul sufletului tău, pe care îți este cel mai drag să scrii?

Inițial am ales să scriu pe blog din curiozitate, apoi continuând am descoperit plăcerea și satisfacția de a scrie pe diferite teme, după ce am descoperit concursurile organizate pentru bloggeri mi-am propus cu încăpățânare să particip la cât mai multe campanii. Blogul sufletului meu este Newparts Piese Auto, știe toată lumea.

 

         6. Am văzut că ești un participant fidel al Campaniilor BlogAwards, scrii de fiecare dată pentru toate concursurile, spune-mi când ai început să participi și de ce?

 logo1

Nici chiar fidel nu pot să fiu, dacă în viața reală, în relațiile cu partenerele nu pot să fiu fidel, oare cum aș putea să fiu față de o platformă de concursuri?! O iau ca pe un parteneriat în general și încerc în funcție de timpul liber să particip cu articole care să fie pe placul sponsorilor. Prima dată am participat anul trecut, prin toamnă, și am intrat din curiozitate ca să testez terenul și să-mi pot face o idee cam la ce nivel sunt percepute articolele pe care le scriu.

 

        7. Ce satisfacții ți-a adus BlogAwards?

Păi sunt câteva satisfacții reușind să câștig câteva campanii pe platforma BlogAwards.

 

        8. Care sunt obiectivele tale cu privire la aceste concursuri? Ce părere ai despre ele?

Obiectivele mele sunt simple, în primul rând să particip la fiecare campanie cu câte un articol cel puțin, apoi să fructific cât mai multe participări.

 

        9. Ne poți face un cuantum al campaniilor câștigate?

Este greu să fac un cuantum al campaniilor câștigate, sunt câteva ce-i drept, în general rezultatele sunt mulțumitoare.

 

       10. Care este cel mai drag premiu pe care l-ai câștigat?

Cel mai drag premiu câștigat este de departe un banner pe Blogatu.ro, din rațiuni simple.

 

       11. Dar ce părere ai despre Blogatu, cel ce deține platforma BlogAwards?

Despre Blogatu părerile sunt contradictorii la fel ca și omul care se află în spatele acestui nickname. Cred că și-a greșit vocația, trebuia să se facă arbitru de rezervă la meciuri de fotbal. Ca să mă explic: arbitrul de rezerva este acel arbitru care arată prelungirile reprizelor de fotbal, așa cum am sesizat că Blogatu are un adevarat fetiș în a prelungi campaniile și chiar iubește să facă prelungiri la prelungiri. Dar poate să fie un om fain în real life, totuși încă n-am avut ocazia să ne cunoaștem, poate în viitor… cine stie…?!

 

      12. Cum crezi că va evolua pe viitor platforma BlogAwards? Crezi că vor participa din ce în ce mai mulți bloggeri?

Este greu să răspund la această întrebare nefiind implicat în proiect, deciziile le iau alții așa că nu pot face o estimare concreta. Probabil dacă sunt campanii diverse și atrăgătoare pentru bloggeri, aceștia o să participe în număr mare.

 

  1. În timpul concursurilor suntem adversari, dar în acelaș timp am legat și prietenii. Care sunt bloggerii cu care te înțelegi cel mai bine?

Pai eu nu sunt adversar cu nimeni în concursuri, sunt propriul meu adversar. În general mă înțeleg bine cu bloggerii cu care am relaționat și în afara blogului, în offline, și cu care mă cunosc chiar dinainte de a avea bloguri.

 

  1. În încheiere ce sfat dai bloggerilor începători care vor participa la Campaniile BlogAwards?

Sfat … pai e greu să dau sfaturi. În primul rând să se înarmeze cu răbdare și tutun, să facă savasana înainte de a intra pe platforma, pe urmă totul vine de la sine.

 

  1. Care este salutul tău de „la revedere” favorit? 🙂

Salut sau La revedere, depinde de situație sau interlocutor.

 

 

 

!!! Mulțumesc pentru interviu Iuliu Bakcsi 🙂

newpartsblogpatratel

6 gânduri despre „Interviu cu Iuliu Bakcsi

  1. Mulțumim, domnule! Mai veniți!
    Iaca, asta mi-a venit să zic. 🙂
    Cam rigid interviul, Iuliu e mult mai degajat în comentarii. Aici am văzut un Iuliu metalic new parts.

Lasă un răspuns

