Cabine de duș, altfel decât practice

            Ce sunt cabinele de duș de fapt?! Un simplu loc unde ne spălăm trupul sau ceva mai mult?! Oare câți dintre noi privim cabinele de duș altfel decât în mod practic?! Câți dintre noi cred că ale noastre cabine de duș sunt mai mult decât o necesitate?! Cred că puțini, cu toate acestea cabinele de duș reprezintă mult mai mult decât un loc al spălării corpului. Cabine dus sunt multe, dar cei mai fericiți dintre noi își transformă băile într-un sanctuar unde dușul reprezintă o purificare, o oază a liniștii și a renașterii. Trăim într-o era în care profunzimea acțiunilor noastre ne definesc ca oameni și ființe spirituale; și dacă ochiul fizic vede o simplă cabină de duș, ochiul minții și al sufletului percepe cabina de duș ca pe cel mai intim loc, în care sufletul și trupul se unesc într-un tot perfect. Pentru mine cabina de duș este locul în care mă simt cel mai bine, locul în care mă întâlnesc cu sufletul și conștiința mea, locul în care mă reculeg, locul în care meditez, în care mă gândesc la toate lucrurile bune din viața mea. Nu doar că mă spăl de murdăria zilei, dar încerc și să șterg din mine ceea ce nu îmi place și după fiecare spălare parcă mă simt mai bine, mă simt mai împăcată, mai mulțumită de mine și de viața mea. În cabine de duș mă regăsesc pe mine exact așa cum sunt, descătușată de orice inhibiție, eliberată de frustrări, de neliniști, de supărări și de tot ce mă închistează și mă face să sufăr. Pentru mine dușul este un întreg ritual, un ritual pe care îl urmez cu sfințenie, de la care nu mă abat niciodată și oricât aș fi de grăbită, acest ritual trebuie înfăptuit ca la carte pentru ca eu să mă simt bine în pielea mea. Singurătatea pe care o regăsesc în cabina de duș, liniștea apei care curge, mirosul dulce al săpunurilor cu care mă dezmierd și fericirea de a simți apa călduță pe pielea mea fină, toate acestea mă desfată cu o energie pozitivă care îmi invadează tot corpul. Și somnul parcă mi-e mai odihnitor când seara îmi petrec câteva clipe în cabina de duș… cu nimic nu se compară această curățire a corpului și a minții mele pe care o simt și așa mult prea obosită din cauza stresului cotidian.  

8_37_art_000

         Aș renunța la orice lucru material pe lumea aceasta, dar nu și la cabina mea de duș, aceasta reprezintă pentru mine oaza mea de liniște, sanctuarul purificării și al reculegerii, locul unde mă regăsesc și mă întâlnesc cu mine. În cabina de duș îmi pot trăi bucuria, îmi pot plânge oful, pot zbiera și plânge fără să deranjez pe nimeni, aici mă pot descărca și mă pot dezbrăca în ceea ce sunt de fapt, într-o femeie cu bune și rele. Cabina mea de duș este locul în care relaxarea mă atinge fără ca eu să fac vreun efort, fără ca eu să o chem sau să o implor.

        Cabina de duș este o plăcere de nerefuzat…

13708_27_1246368895

Lasă un răspuns

