Creativitate la Feminin

   6633210a2971058m3       

           Recomandarea de astăzi este Creativitate la Feminin, un blog creat în primul rând din dragoste pentru oameni în general, dintr-o iubire sinceră pentru copii, și dintr-un amor infinit pentru cărți și lectură. Posesoarea blogului este Florentina Drăgoi, femeie, mamă, soție și spirit, spirit nemuritor. Pe acest blog scriu două persoane, de fapt două surori, Florentina și Nona Elena, însă Nona se ocupă mai mult de categoria sănătate, iar Florentina își rezervă timpul pentru a ne împărtăși tot ce știe, simte și face. Florentina este una dintre acele femei care și-a consolidat viața într-un mod constructiv, pentru a evolua și a crește nu doar în lumea fizică, dar și spiritual. Ea ne mărturisește că: „Am învățat să cizelez, să șlefuiesc, să mă dezvolt, să fiu într-o continuă evoluție, să trec dincolo de aparențe și imagini; am învățat să socializez, nu doar să formalizez, am învățat să văd frumosul, să trăiesc, să mă iubesc și să iubesc necondiționat, să ofer.” După cum vă dați și singuri seama din mărturia ei, Florentina este o femeie cu un suflet mare, o femeie împăcată și împlinită, pentru că numai un om împlinit ar putea ajunge la o asemenea evoluție spirituală.

          Florentina iubește frumosul și cărțile într-un mod special, deține două cluburi de lectură, unul pentru adulți și altul pentru copii. Din ce am observat pe blogul ei, articolele Florentinei se bazează mult pe cărți, pe cele citite de ea și felul în care ea interpretează cele văzute și citite. Multe cărți sunt recenzate aici, unele dintre ele îmi erau străine, nu știam de existența lor, dar cu ajutorul ei am descoperit niște cărți mai mult decât interesante. Creativitate la Feminin are mai multe categorii, unul destinat adulților în general și altul pentru adulții care sunt părinți. Rubrica pentru părinți este strâns legată de clubul de lectură pentru copii, dar și de fiul ei. Ea ne transpune pe paginile sale electronice memoriile sale de mamă și tot ceea ce ea trăiește alături de copilul ei, ce învață el, cum se dezvoltă și așa mai departe. Și eu am o mamă care mă iubește mult și văzând cât de frumos se ocupă ea de fiul ei, parcă mă înduioșez și mă întorc pentru o clipă cu ochii spre copilăria mea. Florentina deși este ancorată în prezent și cunoaște tehnologia actuală, are stofă de filosof, mie una așa mi se pare. Fiecare subiect pe care îl tratează are parcă un aer filosofic, de parcă ar vrea să ne insufle ceva, de fapt ea chiar militează pentru PUTEREA EXEMPLULUI și se simte în fiecare rând al articolelor sale. Mai rar în ziua de astăzi găsești un om care să se intereseze și de viața celuilalt, care să își dorească cu ardoare o schimbare benefică pentru toată omenirea.

         Pe Creativitate la Feminin găsim articole interesante despre evenimente, comunicare, cărți, filme și chiar sănătate. Sănătatea ne omoară în ziua de astăzi, sănătatea este omniprezentă pe toate blogurile, însă Nona, sora Florentinei, oferă un plus articolelor obișnuite despre sănătate, ea este adeptă unui stil de viață sănătos: spirit liniștit, hrană bună, sport și în cele din urmă doctor. Nona ne spune: „Vă întrebați de ce abia în cele din urmă doctor?! Pentru că mi-ar plăcea să ajungem acolo doar după ce parcurgem împreună, pe cât se poate, primii pași și DOAR pentru analizele de rutină, pentru a ni se confirma starea EXCEPȚIONALĂ în care suntem”.

       Per ansamblu Creativitate la Feminin este un blog creat de două surori frumoase la suflet și la trup, care își pun simțămintele și cunoștințele în slujba noastră, pentru a crea împreună o lume mai bună și mai sănătoasă, nu doar fizic ci și psihic și sufletește.

       Creativitate la Feminin, un blog exemplu. 🙂

2 gânduri despre „Creativitate la Feminin

Lasă un răspuns

