Vienela

 Vienela.ro_

            Recomandarea de astăzi este despre Vienela, Vienela cea care prin natura firii ei deosebite a ținut morțiș să ne inspire cu cele două bloguri ale ei. Vienela este o inspirație pentru noi toți, mai ales când speri la titulatura de blogger adevărat, ei bine ea este cel dintâi exemplu demn de urmat. Vienela.ro cu a sa descriere sugestivă „Iubesc Viața” este un blog de soție, mama, dar de femeie în primul rând. Despre femeia din spatele blogului am numai cuvinte de laudă, îmi place, nu știu cum să explic această convingere a mea că îmi place, pot doar să vă argumentez spunându-vă că este diferită, are ceva unic, particular, numai al ei. Este genul acela de scriitoare care se evidențiază prin stilul său foarte personal și intim, își pune sufletul pe tavă și ne lasă cu multă dărnicie să i-l „citim”. Nu este un secret pentru nimeni că ador acei bloggeri care scriu la persoana a I-a, care scriu din propriile trăiri și sentimente și care nu se ascund după perdeaua confortabilă a lucrurilor dezvăluite din auzite. Vienela ne oferă lecții de viață și de bunătate poate că fără să vrea, fără să își dea seama prin naturalețea articolelor sale ne instigă la evoluție, gândire și bunătate. Vienela este atrasă de relațiile dintre oameni, îi plac oamenii spirituali, nu face diferențe între oameni, nu îi stigmatizează și nici nu îi critică. Am repetat cu insistență „oameni” pentru că persoane suntem toți, dar oameni cu adevărat suntem puțini, iar când Vienela spune că iubește oamenii, înseamnă că se referă la aceia care au atât coloană vertebrală, gândire, dar și suflet. Adoră muntele, îi place să fumeze și cred că asta îi oferă o adiere boemă; am vaga impresia că poate și fumatul este pentru ea o acțiune poetică care îi dă un aer romantic și inteligent, nu că ar duce lipsă de romantism sau de inteligență. Vienela este fără doar și poate spirituală, detașată de avuțiile lumești, nu strânge averi și încearcă, cu succes aș spune eu, să fie bună. Vienela este o persoană foarte caldă, care își face prieteni ușor și asta se vede clar în blogosferă, unde este foarte apreciată și respectată. Nu cred că există blogger, poate doar unul sau doi care sunt invidioși, care să nu o placă, care să nu iubească stilul în care scrie Vienela. Ea ne mărturisește că: „Mă relaxează muzica tastelor doar dacă eu sunt compozitorul, ador călătoriile online din blog în blog și iluzia că am din ce în ce mai mulți prieteni. Sunt un cocktail de aroganță și încăpățânare, stins cu inocență. Deviza mea în viață este: „Mănâncă și dormi pentru a trăi, nu trăi pentru a mânca și a dormi”…”. Cred că nu este o iluzie, Vienela chiar are mulți prieteni în mediul online și poate mult mai mulți în lumea reală, iar ceea ce ea numește aroganță eu aș spune că se cheamă personalitate… iar încăpățânarea ei poate fi luată drept perseverență. Inocența pe care o amintește nu poate fi decât oglindirea unei inimi bune.

         Blogul Vienelei este artă, literatură și poezie. Mai rar îți este dat să descoperi un blog atât de personal și atât de captivant. Ceea ce pare a fi blogging, mie îmi dă senzația unui roman de viață cu multe capitole în care sunt trecute în revistă stări, emoții, trăiri, experiențe, concepții, plăceri, secrete poate uneori ascunse cu subînțeles. Mediul înconjurător văzut prin ochii ei pare mult mai frumos decât realitatea crudă pe care o observăm noi muritorii de rând. Pentru ea până și cele mai banale lucruri au esență și culoare… îmi dă mult de gândit acest aspect și parcă mă simt superficială sesizând profunzimea Vienelei. Are un spirit de observație fantastic și ceea ce pentru mine ar putea părea șters sau insipid, ea conferă calități nebănuite până și celui mai neînsemnat lucru sau aspect. Se vede că iubește viață, că se bucură și este recunoscătoare pentru faptul că trăiește, simte, vede, cunoaște, miroase și gustă. Viața de familie o face să fie fericită și emană această fericire și binecuvântare prin toți porii, dar mai ales prin intermediul blogului ei. Vienela este înzestrată cu cinci simțuri, ca noi toți, doar că ea a fost atinsă și de un al șaselea simț. Al șaselea simț la ea este empatia, intuiția, profunzimea, pentru că trece totul nu doar prin sita discernământului, dar și prin cea a sufletului. Vienela scrie literatură de calitate, crează frânturi de viață, se joacă atât de frumos cu cuvintele încât uneori am senzația că citesc pasajele unor mari scriitori. Are talent, are har în arta scriiturii, stilul său este inconfundabil, este profund, marchează și impresionează. Vienela este frumoasă la trup, la suflet și la minte, este o femeie caldă cum puține sunt, iar blogul ei materializează harul și căldura ei. Vienela are înlăuntrul ei flacăra înțelepciunii și a frumosului.

happy-w-trandafir-in-foc-jpg

           „PS: Nu te mulţumi doar cu prefaţa, citeşte toată cartea.”

22 de gânduri despre „Vienela

  1. Haideti, potoliti-va, ca mi-au dat lacrimile de emotie! Am citit cu sufletul la gura ceea ce a scris Alina despre mine si ma pregateam sa ii spun ca a exagerat… cand am vazut comentariile voastre… Plang ca o bleaga cu ochii la cuvintele voastre si nu stiu cum sa va multumesc pentru ele!
    Nu stiam ca sunt atat de frumoasa sufleteste, nu stiam atat de multe despre mine, nu stiam ca asa ma vedeti voi… Va multumesc din suflet, Alma si Javra!
    Alina, nu mai am cuvinte… Se innoada cu lacrimile in barba! iti multumesc mult!

    • Ultimul lucru pe care mi l-am dorit a fost sa te fac sa plangi. Chiar daca sunt lacrimi de bucurie tot amarui sunt. Am scris cu drag despre tine asa ca lasa modestia si lacrimile si zambeste doar 🙂

  2. Ce frumos ai scris despre ea, Alina! Citeam fiecare rând şi dădeam aprobator din cap. Vienela e o bloggeriţă minunată de la care toţi avem câte ceva de învăţat!

  3. Vienela este aripa mea de înger, reperul meu şi definiţia frumuseţii şi generozităţii. Datorită ei am descoperit bucuria scrisului şi al cititului…altfel decât cel ştiut. Alina, am mai citit şi alte recomandări de ale tale: petala noastră călătoare, Manea Magda, Alma Nahe şi Dana Lalici, cele citite de mine. Or mai fi şi altele…dar cu Vienela…ai reuşit să mă surprinzi cu ceea ce văd eu, văd altii, vezi tu. Aşadar, Vienela…nu te mai feri de laude. Nu sunt deloc. E doar realitatea. Azi …prin ochii Alinei. Mulţumesc, Alina..

  4. cred că o ştim cu toţii astfel, căci este un om minunat, dar niciunul nu am scris despre ea aşa cum ai făcut-o tu!
    frumos. te felicit pentru gestul tău…

  5. Cucoana, daca ai chef de lacrimi iti dau eu acum motiv de plans. Oricat de frumos te-ar in infatisat Alina aici, realitatea depaseste orice rand care poate fi scris: Vienela, tu esti tu mic miracol, esti suflet pus pe hartie si, marturisesc, unul dintre modelele mele in blogging. Tu poti inspira oamani, onestitatea si modul tau de a fi, complet nepretentios, natural sunt molipsitoare.

    Alina, felicitari. Ti-am mai spus-o, ai un suflet extrem de frumos daca poti pune pe hartie asemenea cuvinte si stiu ca tu crezi cu adevarat in ele si asta te ridica si mai mult in ochii mei. Nu am uitat ca ti-am datoare cu un articol (datorie pe care singura am ales-o) si cand citesc asemenea randuri ma simt inspirata. Iti multumesc c ai adus-o pe Vienela in fatanoastra asa, astazi.

  6. Superb articolul. Felicitări Alina!
    Vienela e un diamant cu multe faţete, e liantul și modelul nostru al tuturor. Felicitări, Vienela! 🙂

  7. Am revenit (dupa ce mi-am revenit) pentru a va multumi tuturor din suflet pentru aprecieri si pentru tot ceea ce mi-ati adus in suflet cu vorbele voastre! V-as imbratisa daca v-as avea langa mine!
    Nicu, nu inteleg de ce nu ai avut curaj sa comentezi la mine. Mi s-a dus cumva vestea ca sunt rea cu cititorii mei? 🙂 De cele mai multe ori nu reusesc sa le raspund, dar ei stiu ca sunt acolo si ca le apreciez cuvintele, ca le respect parerile…

Lasă un răspuns

