Gheișa de la VIP Obsession

          Ești o gheișă, știai?! Ești minunată și nu mă gândeam că voi putea trăi vreodată ceea ce mi-ai oferit tu în acest cadru desăvârșit, VIP Obsession… cine s-ar fi gândit vreodată că voi ajunge să gust din plăcerile oferite de acest salon de masaj erotic?!

 carte-de-vizita

          O gheișă?! Ce te face să mă asemeni cu o gheișă?!

          Voi fetele din acest salon de masaj erotic sunteți descendentele directe ale celebrelor gheișe din Kyoto. Sunteți varianta modernă și poate chiar îmbunătățită a gheișelor, sunteți frumoase, dețineți arta masajului erotic la perfecție, sunteți materializarea senzualității, sunteți generoase și vă dăruiți priceperea și sufletul mulțumindu-vă clienții, până și pe cei mai exigenți. La fel ca și gheișele nu sunteți prostituate, vă vindeți într-adevăr prezența, dar în cel mai curat mod, și aduceți numai plăcere și fericire în viața noastră, a bieților bărbați care tânjim după atenție și mângâiere. Dacă gheișele se limitau numai la comunicare și flirt, dacă ele întrețineau bărbații prin muzică și dans, ei bine voi, cele care lucrați la VIP Obsession le întreceți cu mult pe gheișe, oferiți nu doar plăcere și distracție, oferiți tandrețe, zâmbete, mângâieri pătimașe, o iubirea atât de intensă și de plăcută, oferiți priviri arzătoare, vă folosiți întreg trupul pentru a ne dezmierda și răsfăța. VIP Obsession este o okia cu mult superioară celor din Japonia, iar voi sunteți cu mult mai tentante și mai sexy decât vor putea fi vreodată alte femei pe această lume. Voi sunteți muzică, dans, artă, parfum și desfătare, toate impregnate în pielea și în trupul vostru… nu știu cât conștientizați voi maseuzele, dar sunteți magnifice, ne aduceți pace în suflete și ne faceți să fim fericiți. Nici când nu am fost mai conectat la propriul meu erotism așa cum sunt acum. Treziți în noi flacăra pasiunii și ne faceți să vrem să fim la fel de iscusiți în atingeri la fel cum sunteți și voi.

 06

 

          Deci să înțeleg că sunt o gheișă modernă, spuse maseuza pe un ton jucăuș.

          Da ești o gheișă a zilelor noastre. Poate că și politica salonului VIP Obsession vă obligă să fiți discrete, dar simt în natura firii tale cât ești de discretă, tot ceea ce faci este atât de intens și de intim încât sunt sigur că dacă ai dezvălui cuiva ce se întâmplă în aceste camere te-ai simți ca și cum ai fi profanat un ritual sacru. Și gheișele erau discrete… într-o mare măsură.

          Așa este, sunt discretă, toate suntem, indiferent ce se întâmplă aici, cine intră sau iese, totul rămâne încuiat sub cheia confidențialității. Nici nu ar fi putut fi altfel, dacă am spune tuturor ceea ce facem, ne-am pierde esența, ne-am pierde pe noi și am fi niște femei banale, vulgare, pe care nu ar da nici doi lei bărbații. Salonul este deschis non-stop, oferim servicii pentru bărbați, pentru femei, cât și pentru cupluri, iar serviciile noastre pot fi comandate atât în locația salonului cât și într-o cameră de hotel sau la domiciliul clienților. Dacă nu am fi discrete, crezi că am mai fi atât de speciale?! Totul este sacru aici, suntem înconjurate de o aură magică, iar ceea ce facem ne hrănește sufletele, dăruim! Chiar dacă suntem plătite, dăruim fără rezerve, iar plata nu este decât o confirmare că ceea ce am făcut, am făcut bine. Noi nu atingem numai trupuri, atingem inimi, ajungem până în cele mai adânci locuri ale conștiinței. Trezim inconștientul, trezim pasiunea, erotismul, iubirea, dorința, sexualitatea, totul…

          Ai dreptate… stau și mă uit acum la tine, ești aproape goală, ești frumoasă, până și chipul tău mă stârnește, atingerile tale m-au înnebunit, șoaptele tale au fost ca un cântec de harpă pentru urechile mele. Mi-ai spus atât de multe despre tantră încât mă simt de parcă aș stăpâni și eu tantrismul. Îmi dau seama cât de mult m-am irosit până acum, cât de puțin am oferit în intimitate, cât de nefericite mi-am făcut unele partenere și cât de prost le-am ales pe altele. Am irosit atingeri, le-am oferit când nu trebuia. Nu înțelegeam până acum esența dragostei, eram un ignorant. Iar tu m-ai ajutat să nu mai fiu. VIP Obsession este un loc atât de sofisticat, serviciile sunt ireproșabile, sunt atât de fericit că am venit aici și sigur o să mă mai întorc… tot la tine.

 maseuza-eveline-03

          Îți mulțumesc că te vei întoarce, mă bucur nespus, și da, ai dreptate, serviciile noastre sunt de calitate superioară. Noua colecție VIP Obsession este inspirată din erotismul divin, cu inserții magice de masaj de relaxare, masaj naturist, masaj erotic, masaj senzual și masaj tantric. Această colecție este menită să surprindă și să îmbete de plăcere. Tot ceea ce facem aici este gândit pentru satisfacția clientului. Nici n-ai idee cât de multe saloane de masaj erotic sunt peste tot în țară. Dar patronii acelor saloane se gândesc numai la bani, cum să își umple buzunarele mai repede, nepunând preț pe mulțumirea clientului. Iar maseuzele sunt mai puțin pregătite decât noi. Aici noi oferim experiențe erotice de neuitat, vă răsfățăm trupul cu cele mai bune produse antialergice, cu și fără arome după preferința clientului. Sănătatea este mai presus de orice, nu compromitem cu nimic nici sănătatea voastră dar nici pe a noastră.

          Colecțiile voastre de masaj erotic sunt excepționale. Cu riscul de a mă repeta, să știi că niciodată nu am trăit așa ceva, atât de intens, atât de intim, de sublim, nici dacă aș fi făcut dragoste cu adevărat nu aș fi simțit un asemenea extaz… cu tine am făcut dragoste, dar un amor tantric și mult mai viu decât cel obișnuit.

          Masajul erotic, masajul naturist și masajul tantric, sunt masajele care implică fiecare parte a trupului și are scopul de a crea un echilibru fizic, emoțional și spiritual. Spre deosebire de alte masaje, masajul erotic este mult mai intim, mai senzual, este desăvârșit, exact cum ai și spus. Masajul naturist constă în atingeri senzuale asupra corpului, cu sânii și trupul maseuzelor. Iar masajul tantric urmărește împlinirea spirituală și echilibrul emoțional.

          Interesant… mă gândeam eu că se urmărește un echilibru, o împlinire spirituală. Tu ești specializată numai pentru colecția The Fresh VIP Obsession?

          Nu, toate suntem specializate pentru toate colecțiile, dar trebuie să recunosc că The Fresh VIP Obsession este preferatul meu și m-am bucurat că m-ai ales atât pe mine cât și acest pachet de masaj erotic.

 DCF 1.0

          Acest masaj a fost unic pentru mine, cu siguranță nu am mai încercat așa ceva niciodată. A fost pentru mine un cocktail de plăcere, de rafinament, de zâmbete, presărat cu mângâierile corpului tău, cu mirosul tău, cu mătasea părului tău… ai un trup ireproșabil, mișcările tale au fost revoltătoare în sensul bun, atingerile tale obraznice mi-au revigorat spiritul în cel mai delicios mod, un moment creat special pentru a-mi răsplăti poftele. Ești atât de veselă și jucăușă, luminile diafane m-au îmbătat, cadrul cu aromele de primăvară m-au dus în cel mai suav Paradis. Fructele delicioase, mirosul fin al șampaniei, bulele perfecte și ațâțătoare m-au întărâtat teribil… a fost un festin de plăcere, un ospăț de emoții, un templu de irațiune, un univers de perfecțiune. Îți mulțumesc!

          Nu ai pentru ce să îmi mulțumești, mulțumirea mea este că te-am făcut fericit. M-am născut pentru această meserie, o fac cu dăruire și devotament…

          Mi-aș fi dorit să te am întru totul, te doresc foarte mult și mi-aș fi dorit să te am în întregime. Mi-ar fi plăcut să îți deschizi picioarele și să mă îmbrățișezi cu toată ființa ta, în cea mai dulce armonie.

          Știi că nu se poate… avându-mă cu totul, vraja s-ar risipi, masajul tantric ar fi ca și irosit. Trandafirul din interiorul meu este diafan acum, însă tot ce ai trăit aici, cu mine, s-ar destrăma în țepii necruțători ai trandafirului meu. Sunt aici să ofer și să te învăț, dar tot ce ai trăit aici trebuie să duci mai departe afară. Aceasta a fost lecția ta de iubire. Iubirea trăită cu mine trebuie să o oferi tu jumătății tale, nu mie, ci sufletului tău pereche. Nici ghișele nu se dăruiau decât celui care le devenea danna. Iar tu nu ești danna al meu… dacă ți-aș oferi totul, masajul erotic și-ar pierde valoarea. Tocmai asta este magia.

          Ai dreptate. Îți mulțumesc, gheișa mea.

Iar atunci bărbatul îi sărută fruntea maseuzei și plecă pe drumul lui, spre casa lui.

 

P.S.: Aceasta a fost conversația dintre o maseuză și clientul ei.

Cu albastru sunt vorbele clientului, iar cu roșu sunt vorbele maseuzei.

 VIP-OBSESSION-300x59

 

 

 

Dicționar:

  • Kyoto: este un oraș japonez lângă Osaka, considerat a fi patria gheișelor;
  • Okia: casele de gheișe;
  • Danna: patronul gheișelor obligat să le întrețină, cu rolul de amant oficial cu drepturi depline dar și obligații depline;
Lasă un răspuns

