Mic concurs – Câștigători

       Bună dragii mei, concursul organizat de mine cu ceva timp în urmă s-a încheiat și a sosit vremea să anunț câștigătorii. Câștigătorii au fost aleși prin tragere la sorți cu ajutorul site-ului Random.org.

 

      Participanții au fost:

 

  1. Claudia (Lecturi de mămică);
  2. Alexandra (Axlandra);
  3. Vali Crintea (Omul Valy);
  4. Alin (Sinteza de demență);
  5. Magda Manea;
  6. G.C.M. (GCM27);
  7. Danaiana;
  8. Alisa Dancu;
  9. Cristina Dragomir;
  10. Sonia (Blog de Iarnă);
  11. Cristina din Moinești;
  12. Rudolph Aspirant (Eu Crăciun);
  13. Alexandra Al3cu ( Al3cu Stelista);
  14. Lolita;
  15. Cristina Petrescu (Baaaandhu);
  16. Pupile de Pisică;
  17. Tink3rbe11;
  18. Anca Oprea (Cadouri Personale);
  19. Sop-ST;
  20. Panda Ma (Marryma);
  21. Newparts;
  22. Avimelech 24;
  23. Flaviu (Colorline);
  24. Goutte de Reve;
  25. Irina Cristina Țenu (Anirit);
  26. Nymphetamine;
  27. Adriana (Citește ce Vrei);
  28. Silving;

 

Iar câștigătorii sunt:

 

Locul 1 (un voucher în valoare de 30 de lei pentru cumpărături de minim 50 de lei de la perfectBijoux.ro) este numărul 17 adică Tink3rbe11 !!!

Locul 2 (un voucher în valoare de 30 de lei pentru cumpărături de minim 50 de lei de la Papetărie.ro) este numărul 5 adică Magda Manea !!! 

Locurile 3, 4 și 5 (câte un articol-recomandare pentru blogul vostru sau pentru orice alt site pentru care doriți voi să scriu; poate fi și un advertorial pentru care voi să fiți plătiți) sunt numărul 11 adică Cristina din Moinești; numărul 18 adică Anca Oprea; numărul 3 adică Vali Crintea;

Locurile 6, 7 și 8 (un banner afișat timp de o lună pe blogul meu) sunt numărul 14 adică Lolita; numărul 27 adică Adriana (Citește ce vrei); numărul 6 adică G.C.M.

 

Felicitări câștigătorilor!!

 

       Dintre cei care ați câștigat bannerele vă rog să aveți voi deja codurile iar eu doar să le afișez pentru că nu știu să realizez eu bannerele. Și în caz de nu vreți banner vă pot scrie în locul bannerului un articol-recomandare, dacă preferați.

       Voucherul de la Papetărie.ro i-l voi oferi Cristinei imadiat ce îl primesc și eu de la sponsor. Este probabil să dureze vreo săptămână.

 

Vă mulțumesc mult pentru participare și felicitări încă o dată!!!

UPDATE:  Am facut o nouă extragere pentru locul 2 și voucherul de 30 de lei de la Papetărie.ro îi revine Magdei Manea!!! Cristina Dragomir a renunțat la el pentru că și ea a participat la campania sponsorului unde va primi un voucher de 30 de lei garantat. 

 

Câștigătorii vă rog să îmi trimiteți mail pe alina_profe@yahoo.com cu numele vostru ca să discutăm cum intrați în posesia premiilor.

congratulations_large

13 gânduri despre „Mic concurs – Câștigători

  1. multumesc si eu! o sa ma decid la un site si sigur nu la al meu. Pentru ca e un premiu special care implica creativitatea ta vreau sa aleg bine, unb subiect care sa fie de folos multor oameni !

  2. Multumesc ! e o mare surpriza pentru mine sa castig cu Random.org :)). Pe 30 septembrie blogul meu implineste un an, pana atunci, scrie ce crezi tu despre el si daca crezi ca merita, recomanda-l si altora.
    Multumesc inca odata:))

Lasă un răspuns

