Dorna Natur, o casă ecologică pentru mine

        Atât de mult și atât de tare m-am săturat de oraș, de apartamentul meu care mă sufocă de parcă m-aș afla într-o cutie de chibrituri, încât simt nevoia să evadez. Să plec undeva departe la țară, să mă reculeg și să ascult numai liniștea împrejurimilor. M-am săturat de huruitul mașinilor, de vocile interminabile din fața blocului, de aerul încărcat din buricul orașului, de lipsa asta nesimțită de intimitate, încât aș fi în stare să mă mut definitv undeva unde aș vedea figura oamenilor o dată pe lună sau cel mult la două săptămâni. Aș vrea să mă mut undeva în inima pădurii într-o casă din lemn, undeva unde omul nu calcă, să mă pot bucura de liniște, de aerul curat, de foșnetul arborilor, de soarele neîntinat, într-un cuvânt să mă pot bucura de natură. Nu pot să spun că iubesc natura, dar iubesc frumosul, liniștea și intimitatea și mai ales casele din lemn, cabanele… tot ce este din lemn mi se pare fascinant. Nu mă pot acomoda cu pereții de beton, cu geamurile din termopan, cu ușile din fier și mobilierul din rumeguș. Iubesc mobila din lemn masiv și mirosul lemnului ce-mi pare atât de pur.

 PENTAX Image

 

       Sincer să fiu dacă aș avea suficienți bani mi-aș construi o casă din lemn, să locuiesc acolo pentru totdeauna. Și bineînțeles că aș apela la Dorna EcoHouse pentru a-mi împlini acest vis măreț pentru că au o experiență de peste 10 ani și sunt renumiți pentru profesionalismul și pasiunea lor. Ei construiesc case și alte construcții din lemn atât în varinta kit lemn cât și tâmplărie și case oferite la cheie. Construiesc în toată România și în toată Europa, nu există loc pe continentul acesta unde să nu își fi amprentat prezența cu măcar o casă frumoasă și trainică din lemn. Tipurile de construcții pe care ei le execută sunt:

  • Dorna Lamelar – case din grinzi lamelare, stratificate;
  • Dorna Residence – case din panouri prefabricate;
  • Dorna Natur – case din lemn rotund;
  • Dorna Poteau Poutre – case cu structură din stâlpi și grinzi stratificate;
  • Dorna Cristal – case de lux;
  • Dorna Industrial – hale Mitek, piscine, alte construcții din lemn masiv și lamelar;

 mobilier_exterior

Probabil că pentru mine aș alege varianta Dorna Natur, nu mă văd nici în lux, dar nici într-o colibă prea simplă. Mă văd citind sute de cărți pe o terasă frumos executată din lemn, mă văd scriind pe un șezlong lângă un semineu făcut din pietre cu piciorele afundate într-o blană de urs, mă văd îmbăindu-mă într-o cadă mare și plină cu spumă, înconjurată numai din lemn. Totul se fie în culoarea liniștitoare și caldă a lemnului, totul să miroasă atât de viu a lemn, iar eu să pot trăi acolo într-o liniște și o fericire deplină. O astfel de casă nu ar îmbătrâni niciodată, nu s-ar demoda niciodată și nu ar avea nevoie de alte actualizări pentru a fi în pas cu moda construcțiilor actuale, pentru că o casă din lemn nu este niciodată ieșită din sfera modernului, ea însăși este alfa și omega, începutul și sfâșitul, apogeul confortului și al liniștii perfecte.

 SAMSUNG DIGIMAX 360

          Aceste case sunt accesibile la preț, dar nu atât de accesibile pentru o tânără ca mine la început de drum, așa că fericiți cei ce au puterea financiară pentru a-și construi o astfel de casă. Indiferent de jobul pe care îl aveți, de faptul că trburile zilnice vă obligă să locuiți într-un apartament în oraș; orice om merită, pentru liniștea sa sufletească și pentru sănătatea sa psihică, să se retragă în week-end sau în vacanță într-o casă din lemn aflată pe pământ sfânt la sat. Bucurați-vă de natură oameni buni, numai cu Dorna EcoHouse.

 logo

 

Citește mai multe și pe http://www.dornaecohouse.ro/fr despre casele ecologice din lemn.

Lasă un răspuns

