Eveniment special cu rochii de la GlamourShop

             Se spune că eleganța este nativă… ei bine așa o fi, adevărat că unele femei se nasc cu un rafinament anume, dar dacă nu te îmbraci corespunzător, să îți pui eleganța și strălucirea în valoare, atunci ea se va șterge în timp sau va rămâne în stare latentă, de neobservat. Peste foarte puțin timp o bună prietenă de-a mea se va căsători. Această căsătorie este o foarte mare bucurie pentru mine, mă bucur la fel de mult ca și cum m-aș mărita chiar eu. Fericirea ei este și a mea, de aceea am de gând să arăt fermecător, dar nu într-atât încât să eclipsez mireasa, ar fi o mare nesimțire din partea mea. Și pentru a arăta glamour-ul din mine, trebuie neapărat să apelez la un magazin pe măsură. De fiecare dată când vreau să arat fabulos, pentru fiecare ocazie specială, îmi cumpăr haine din magazinul online GlamourShop.ro. GlamourShop este un alt fel de magazin online pentru sexul feminin, este genul acela de magazin care se adresează sexului frumos și nu numai, și care comercializează articole vestimentare pentru orice ocazie la prețuri foarte accesibile. Acest magazin este născut din pasiunea pentru modă, pentru femeie, pentru frumos, pentru eleganță și bineînțeles pentru nou. O multitudine de modela de haine foarte inedite și originale și-au găsit loc aici spre încântarea tuturor femeilor care se respectă și care doresc să fie frumoase în orice circumstanță. Rochii, fuste, pantaloni, topuri, bluze, jachete, veste, bolerouri, toate sunt extrem de frumoase și au un aer european. Nu sunt tocmai hainele pe care le vedem zilnic pe străzile din România, ci mai de grabă sunt hăinuțe cu stil pe care le vedem mai mult la televizor. Produsele afișate pe site sunt importate din Anglia, Germania, Italia și Franța și sunt confecționate din cele mai bune materiale, nivelul lor calitativ fiind foarte ridicat. Frecvent sunt actualizate pe site noutăți, reduceri și promoții, GlamourShop dorește să își fidelizeze clienții oferind puncte de loialitate ce pot fi schimbate în cupoane de diferite valori, obținând astfel un discount avantajos pentru următoarea comandă.

           Și eu am de gând să profit de punctele de loialitate obținute într-o comandă anterioară, cu ceva timp în urmă, și o să îmi comand trei rochii superbe pentru nunta prietenei mele. Cu acele puncte o să obțin o reducere avantajoasă la costul total al rochiilor. Probabil vă întrebați de ce trei. Vreau să port o rochie la cununia civilă, una la biserică și alta la petrecerea de seară.

         Din categoria rochii casual am ales o rochie absolut fascinantă pe care o voi purta la cununia civilă. Este o rochie roșie, scurtă, cu decolteu în formă de V, multată pe corp și prevăzută cu peplum în talie, elegantă și sexy totodată. Am ales ca rochița să fie roșie pentru că acest roșu este culoarea iubirii și a pasiunii, acesta este modul meu de a celebra dragostea împărtășită de care se bucură prietena mea cu tot sufletul ei. Aceasta este genul acela de rochie care atrage atenția și impresionează prin model dar și prin culoare. Am de gând să par prietena sexy și singură a miresei. 🙂

 rochie-rosie-cu-peplum-in-talie1

 rochie-rosie-cu-peplum-in-talie 

Din categoria rochii office am ales o rochie simplă, dreaptă, azurie pe care o voi purta la biserică. Această rochie are ceva inocent în ea, vreau să îmi dezvălui decența și respectul pentru divinitate, dar în același timp să fiu frumoasă și elegantă, fără a părea ostentativă. Această rochie dă un plus de rafinament oricărei femei și sigur mă va face să mă simt specială și drăguță. Culoarea bleu îmi va pune în evidență culoarea ochilor mei negrii, foarte întunecați. Dacă la cununia civilă am vrut să par puțin obraznică, la biserică vreau să fiu cuviincioasă, cu un aer ușor pudic.

 rochie-birou-dreapta-albastra

 rochie-birou-dreapta-albastra1 

Din categoria rochii de seară am ales o rochie lungă, vaporoasă, de vară ce-i drept, decoltată, cu bretele, care are în zona decolteului aplicate pietricele decorative negre. Rochia într-adevăr este de vară, dar am ales-o așa pentru că întotdeauna la local este foarte cald, am de gând să dansez mult, iar această rochie îmi oferă confortul și lejeritatea necesară ca să mă pot mișca în voie, fără să îmi fie cald, fără să transpir și fără să mă „șifonez” până la răsăritul soarelui. Vreau să arat impecabil până dimineață. Această rochie este existentă în diverse culori gen leopard, negru și mov. Eu am ales-o pe cea mov, ador movul, este culoarea supremă, culoarea culorilor, acea culoare care mă va învălui cu un aer deosebit și mă va face să mă simt mult mai frumoasă decât sunt. Este o culoare vie și plină de veselie, această rochie denotă fericirea pe care o simt văzând-o pe prietena mea căsătorită.

 rochie-vaporoasa-lunga-leopard

 rochie-vaporoasa-lunga-leopard1

Și uite așa cu 340 de lei din care voi scade și valoarea punctelor de loialitate, voi cumpăra trei rochii superbe, pentru cele trei momente importante ale unei nunți reușite. Făcându-mi așa un „film” realizez că voi arăta strălucitor de frumoasă, voi părea o femeie cameleon capabilă să se reinvente de fiecare dată. Făcând așa o economie, am de gând ca darul pentru prietena mea să fie mai generos decât prevăzusem inițial. Probabil că și domnișoarele de oanoare, surorile ei, își vor achiziționa rochițele tot din magazinul online GlamourShop.ro. Indiferent de stil, fiecare femeie își poate găsi o ținută deosebită pentru evenimentele de sărbătoare din viața ei.

          Așa că dacă vrei să fii elegantă, frumoasă și strălucitoare la prețuri modice, dar îmbrăcată în ținute de calitate, atunci GlamourShop.ro este magazinul tău de suflet.

Lasă un răspuns

