Nails Art cu Valentina Denisenko

     27 4155    

           Dragele mele am un anunț foarte important pentru voi femeile, dar mai ales pentru toate iubitoarele de unghiuțe aranjate profesional, pentru cele care profesează în industria manechiurii și nu numai. În București va avea loc un super eveniment la care poate participa orice om care vrea să învețe tehnici profesionale de nail art. Mai exact pe 8 noiembrie 2013, între orele 10.00 – 16.00, Reform Of Beauty SRL ne invită pe toți să participăm la un SEMINAR excepțional susținut de Valentina Denisenko, autoarea formei EDGE, fondatoarea și conducătoarea „Academiei de modelare și design de unghii Denisenko”, de asemenea și autoarea unor reforme unice de predare și tehnici exclusiviste de lucru și reprezentanta oficială al brand-ului ReformA Nails System. Frumoasa ucraineancă este cunoscută în toată Europa și nu numai, numele ei și munca ei probabil că a ajuns în toată lumea. Pentru cine nu știe, pe lângă un artist excepțional al unghiilor, Valentina este femeie, soție și o mamă foarte fericită, chiar ea ne mărturisește într-un interviu că familia pentru ea este foarte importantă, fiind inspirația și susținerea ei de zi cu zi. În bunătatea ei, la invitația lansată de Ramona Duna, cea care conduce Reform of Beauty România, Valentina a acceptat cu plăcere să vină în țara noastră și să susțină acest workshop.

 acvarel

            Cei care vor veni la seminar vor primi CERTIFICATE DE PARTICIPARE semnate de Valentina Denisenko. Pentru rezervarea locului este nevoie de achitarea contravalorii de 200 de lei a unui VOUCHER, cu care puteți achiziționa produse ReformA Nails în ziua seminarului. Din păcate înscrierile se fac în limita locurilor disponibile. Pe data de 09 și 10 noiembrie 2013, între orele 10.00 – 18.00 se va ține și un CURS GEL ȘI AQUARELL ART. Durata cursului este de 2 zile de la 10.00 și 18.00, cu pauză de o oră. Reform of Beauty ne asigură că toate lucrările vor fi executate sub atenta supraveghere a Valentinei Denisenko, unde toți participanții vor primi CERTIFICATE DE ABSOLVIRE ale Academiei Denisenko. Locurile sunt limitate ce-i drept, rezervarea locului este luată în considerare în momentul achitării unui avans de 50% din prețul cursului. Detaliile se pot afla și rezervările se pot face la numărul de telefon 0757 645 218.

 b21af7c8c46767eee6b0691067ff52ae2ac4fa34

           Cu ceva timp în urmă, după terminarea liceului am vrut să fac un curs de manichiură și pedichiură, însă firea mea m-a îndepărtat de acest drum. Cert este că nu am avut ambiția necesară, nu am fost pe deplin convinsă să merg la un astfel de curs, deși talent am și îmi fac unghiile mele naturale într-un mare fel, atât cât îmi permit cunoștințele și materiile prime bineînțeles. Îmi place să mă informez, să aflu ce se mai poartă în materie de culori și modele pentru unghiuțe și învăț ceea ce nu știu, deși nu cred că am o tehnică anume, deloc, le îngrijesc și le înfrumusețez așa cum știu eu mai bine. Păcat că nu sunt din București și nu am la activ un curs de manechiură, ca să pot participa la cursul Valentinei Denisenko pentru a-mi completa cunoștințele.

             Așa că nu ratați ocazia să învățați de la cei mai buni artiști din domeniu, Valentina Denisenko vă așteaptă cu interes. 🙂

 

 

 

 

Un articol oferit de www.reformofbeauty.ro

6 gânduri despre „Nails Art cu Valentina Denisenko

Lasă un răspuns

