Vorbește-mi

1238371_738328619515781_1296202271_n

Vorbește-mi! Te rog să nu mai taci,

Întoarce-ți fața crispată spre mine,

Privește-mă în ochi și spune-mi ceva.

Tăcerea ta îmi dă fiori, e sumbră,

Mă umple de groaza pierderii tale.

Simt că te pierd și doare prea tare,

Spune-mi ce simți, încotro ți-a plecat gândul?

Cine ți-a frânt glasul și te-a uitat în marea tăcerii?

Lipsa vorbelor tale îmi răpesc siguranța,

Tăcerea mărește distanța dintre noi doi.

Cui mă lași? Cui îi vei oferi vorbele tale de-amor?

Vorbește cu mine și mărturisește-mi ce te apasă,

Spune-mi iarăși cu aceeași dragoste în glas

Că mă iubești la nebunie, că sunt numai și numai a ta…

Eu nu-ți implor iubirea, nu-ți rog mâna să m-atingă,

Vreau doar să te aud spunându-mi ceva.

Mi-e dor de vocea ta suavă, acorduri muzicale-mi șopteai,

Este miere pentru sufletul meu, balsam,

Parfum de primăvară, căldură solară.

Nu mă priva de cântul vorbelor tale,

Accept orice, doar spune-mi, strigă-mi, zbiară…

Spune-mi că vrei să plec și mă voi supune

De-mi vei jura adevărat că nu mă mai iubești.

Și de-mi vei zice vorbe grele, vorbele acelea ce dor,

O să înghit în sec, te voi lăsa să te descarci.

Te voi îmbrățișa apoi de bun-rămas,

Un ultim sărut îți voi lăsa pe pleoape și pe-obraz,

Și voi pleca departe, undeva unde nici vocea ta

Nu mă va ajunge din urmă vreodată.

Păcat, mult prea păcat, că-mi vor rămâne

Stăruite-n minte doar vorbele tale de-adio

Și nu promisiunile dulci din vremea noastră de glorie.

Dar nu mă mai lăsa să presupun vrute și nevrute,

Vorbește-mi, spune-mi ce e cu noi?

Și tăcerea știu că este un răspuns…

Dar mai bine spulberă-mi îndoielile,

Dă glas zbuciumului tău și nu te mai teme,

Căci eu nu o să te lovesc și nu o să plâng,

Dorința ta e lege pentru mine

Și fericirea ta e mai presus de toate,

Așa e când iubești cu toată inima.

Vorbește-mi scump amor!

Lasă un răspuns

