Biblioteca Online de Cărți pentru pasionații de lectură

              UPDATE: concursul s-a dovedit a fi o dezamagire. Castigatorii au fost alesi, cica, dar niciun link catre ei, catre blogurile lor, catre articolele lor… puteau fi oricine sau puteau fi nimeni de fapt. Pentru citit, Biblioteca are numeroase recenzii si carti, dar pt concursuri nu va recomand sa participati! As fi putut sa sterg articolul, dar nu am facut-o in primul rand din respect pentru cititorii mei si pentru ca a fost prea vizualizat si distribuit de multe ori. Am cerut sa vad si eu articolele castigatoare, dar am primit un raspuns in raspar si m-au blocat pe pagina lor de facebook. Nu mai pot comenta, nu le mai pot trimite mesaje. Clar totul este un FALS!! Feriti-va de BiblioCarti.com. Va pup!

  Ce este Biblioteca Online de Carti?

         Păi cum se înțelege de la sine, Biblioteca online de cărți este un site cu și despre cărți, o bibliotecă virtuală spre încântarea noastră, a iubitorilor de cărți și lectură. Ideea este că BiblioCărți.com nu este o bibliotecă virtuală banală, nu are nimic din sfera ordinarului în primul rând pentru că echipa realizează o legătură indestructibilă cu noi scriitorii și bloggerii. Nu doar că ne oferă o mulțime de cărți frumoase pe care le putem citi în voie, dar putem chiar să intrăm în comunitatea online BiblioCărți unde putem scrie cu pasiune, mai ales dacă avem un talent inconfundabil. Echipa BiblioCărți este formată din tineri capabili care adoră cărțile și care își folosesc cunoștințele pentru a ne oferi nouă doza zilnică de lectură într-un mod plăcut și ușor. Tehnologia a luat amploare, cel mai frecvent citim de pe tablete, iar cărțile electronice au devenit indispensabile. Indiferent că ești blogger sau nu, dacă îți place să citești și să scrii BibliCărți este ca o rampă de lansare, citești și scrii despre lectură, recenzii, impresii despre cărțile citite și tot ceea ce îți trece prin minte legat de cărțile iubite. BiblioCărți este și un ghid util, nu de puține ori am fost confuzi, ne doream să citim dar nu știam ce, dar BiblioCărți deține cărți pentru toate gusturile și vârstele, cărți ieftine, bestsellere noi sau chiar cărți gratuite, în format electronic pentru cei care nu își permit să cumpere. Cărțile variază și ele, de la nuvele la romane, de la cărți erotice până la cele de dezvoltare personală.

 1

Ce oferă BiblioCărți.com mai exact?

 

BiblioCărți oferă următoarele:

  • cărți gratuite în format electronic sau audio care pot fi descărcate sau încărcate online;
  • poți vinde propriile cărți, asta dacă consideri că nu mai ai nevoie de ele;
  • găsești cărți ieftine la reducere sau promoții;
  • poți scrie cu pasiune;
  • descoperi cele mai noi cărți apărute de la diverse edituri, recenzii, detalii despre autori;
  • afli detalii despre cele mai recente lansări de carte ale momentului;
  • afli noutăți, articole educative și multe alte informații pe care le vei savura cu tot sufletul dacă ești un iubitor de carte.

 3

Ce are special BiblioCărți.com?

           Cea mai specială opțiune de pe BiblioCărți.com este categoria „Cărți Cadou”. Unui împătimit de lectură ce îi poți face cadou decât o carte pe care și-o dorește de mult?! Adevărul este că în ziua de astăzi ne-am cam întors la origini, eu una apreciez mult mai mult să primesc o carte decât un parfum sau un articol vestimentar. O carte frumos împachetată, cu un bilețel scris de mână și cu o batistuță dantelată înmiresmată cu parfumul celui iubit. Când oferi o carte înseamnă că persoana căreia îi faci cadoul îți este dragă, îi cunoști sufletul, o admiri, îi oferi și sentimentele tale, nu doar cartea respectivă. Cartea oferită este un dar special și personal, este plin de emoție și de speranță. Poți naviga fără oprire printre rafturile digitale ale biblioteci și apoi când ai găsit cartea dorită o poți comanda, mai ales că sigur va fi la reducere, și în plus primești bonus o idee de cadouri care nu te va costa absolut nimic. Prin cartea oferită îți poți declara sentimentele și trăirile, iubirea, respectul, admirația, dorul și dacă scrii caligrafic pe prima pagină și o dedicație, atunci cadoul va fi complet, darul va deveni un simbol indestructibil al sentimentelor tale. Personalizează cadoul oferit, arată-ți profunzimea, uită de darurile superficiale cu cosmetice sau haine.

 carti-cadou-special

Bănuți pe BiblioCărți.com!!!

 

           Da, ai citit bine, poți câștiga bani și cărți dacă participi la Concursul organizat de BiblioCărți.com. Cu toții ne dorim să facem un ban în plus, așa că acest prilej este mai mult decât bine-venit. Tot ceea ce trebuie să faci este să scrii un articol despre lectură și site-ul BiblioCărți.com, este un concurs care se adresează tuturor bloggerilor și pasionaților de lectură. De fapt, sinceră să fiu acest articol pe care îl citiți, dragi vizitatori, este un articol pentru Concursul organizat de BiblioCărți. Și cu acest prilej vă îndemn să participați și voi la concurs și nu numai, să urmăriți cu plăcere site-ul, să vă achiziționați cărți ieftine sau gratuite, să le citiți și să interacționați cu o întreagă comunitate de iubitori de lectură și cărți. Eu nu sunt genul care să se teamă de concurență, cu cât sunt mai mulți participanți cu atât câștigul este mai satisfăcător, cel puțin pentru mine. Nu există mulțumire mai mare când sunt aleasă câștigătoare dintre o mulțime de participanți. Și cum sunt o mare devoratoare de concursuri, vă provoc să participați, să scrieți și să câștigați. Locul 1 primește 100 de lei și locul 2 o carte la alegere de pe Elefant.ro sau eMag.ro în valoare de maxim 45 de lei. Locul 1 se alege prin jurizare de echipa BiblioCărți, iar locul 2 se alege prin tragere la sorți prin random.org. CONCURSUL SE ORGANIZEAZĂ LUNAR. Așa că oricum ați prefera, șanse sunt. Eu una știu să câștig cu bucurie, dar știu și să pierd cu demnitate, așa că nu mă tem, dacă este să fie pentru mine… premiul va veni de la sine. Și vreau să ajut BiblioCărți să crească, să aibă cât mai mulți vizitatori pentru că lectura este cea mai puternică armă care dezvoltă inteligența fără tăgadă.

 0-Copy-10-Copy-Copy

De ce recomand BiblioCărți.com?

 

         În primul rând recomand lectură și abia apoi BiblioCărți. Dar ca să fiu sinceră și să vă răspund la întrebare, ceea ce îmi place cel mai mult la BiblioCărți sunt prețurile accesibile și varietatea mare de cărți. Îi admir pentru faptul că întind o mâne de ajutor scriitorilor tineri, că îi ajută să devină cunoscuți, că îi motivează și îi premiază. Nu oricine ajută și nu oricine ajută bloggerii care sunt extrem de talentați. Nu poți știi niciodată cine te poate observa pe BiblioCărți și te poate angaja la o editură de renume. Este o rampă de lansare în lumea scriitorilor, asta este clar. Eu una iubesc cărțile, în copilărie mama mă obliga să citesc pentru a-mi dezvolta citirea, vocabularul și cultura generală. Spre rușinea mea abia mult mai târziu am început să iubesc lectura, pe la 14 ani am început să citesc ceea ce mă atrăgea și nu numai ce mi se impunea. Și uite așa de atunci am descoperit o lume nouă, inconfundabilă, unică, un univers paralel pe care îl puteam accesa numai prin imaginație, prin intermediul cărților citite. Am călătorit prin lumea întreagă, am gustat toate plăcerile vieții, am experimentat toate virtuțile și toate păcatele, am încercat dragostea împărtășită, am plâns și am fost plină de durere, numai prin intermediul cărților mele. Am evadat, am renăscut și m-am înecat în citit în fiecare zi. De fapt dacă stau să mă gândesc, astăzi sunt blogger în primul rând datorită lecturii, citind m-am gândit dacă oare aș putea să scriu și eu. Și uite așa am descoperit o nouă pasiune, scrisul, de care nu mă mai satur. Dar creativitatea mea este întotdeauna alimentată de cărțile citite, ele mă fac să fiu un izvor nesecat de imaginație și inspirație. Astăzi sunt ceea ce sunt datorită cărților citite, ele m-au format așa, ele m-au educat, m-au făcut să îmi inving defectele și să îmi dezvolt calitățile. Lectura este cea mai desăvârșită îndeletnicire, nimic pe lumea această nu formează mai frumos și mai bine. Cei care sunt iubitori de lectură și bloggeri înțeleg despre ce vorbesc. 🙂

4

 

Concluzie: Citiți dragilor și profitați de reducerile și oportunitățile oferite de BiblioCărți.com, sunt sigură că nu veți regreta. 🙂

 biblioteca-online-de-carti1

 

 

Cu acest articol particip la Concursul de pe BiblioCarti.com! 

8 thoughts on “Biblioteca Online de Cărți pentru pasionații de lectură

  1. Vreau si eu volumele „Sub DOM”. De preferat cartile..e alt sentiment cand am foaia in mana. Daca le doneaza cineva sau le da la un pret romanesc, sa ma anunte. Daca nu se ofera nimeni sunt bune si electronice. Multumesc anticipat!

  2. Mulţumesc pentru articol!
    Am intuit corect când am aprobat articolul în grup (Blogul care-aduce bani) şi vreau să fac o rectificare:
    Deşi e greu de observat, ACEST articol, se încadrează în tematica grupului, deoarece:
    1. Este un advertorial. Şi încă unul demn de luat ca model!
    2. Prezintă o resursă strict necesară oricărui blogger care are un minim de cod al bunelor maniere, pe care îl respectă
    3. Abordează o tematică cu deschidere, atât pe direcţia de bază a grupului BLOGGING, BLOGURI, BLOGGERI, cât mai ales o chestiune de nuanţă: EDUCAŢIA unui blogger! Fără studiu şi documentare, brabdingul personal e o vorbă goală!
    FELICITĂRI ŞI MULŢUMIRI pentru munca depusă!

Lasă un răspuns

