Geacă de toamnă originală de la BuyBrands.ro

         Spuneți-mi și mie vă rog dacă există în lumea aceasta modernă un om care să nu adore produsele originale, mai ales cele vestimentare?! De la mic la mare, cu toții ne dorim să purtăm numai haine de calitate, marcate de însemnele unui anumit brand care ne place, originale și frumoase. Problema este că aceste articole sunt aproape întotdeauna foarte scumpe, adaosurile magazinelor sunt colosal de mari și ajungem uneori să plătim dublu pentru un anumit produs. Nu sunt pițipoancă, nu sunt nici măcar pretențioasă, dar hainele și încălțămintea originală se diferențiază dintre celelalte în primul rând prin calitatea materialelor, apoi prin modul de executare, prin rezistență și nu în ultimul rând prin frumusețe. Nu prea se poate compara vreodată o imitație cu un produs original, diferențele nu vor fi doar de ordinul însemnului marcat pe produs, ci și prin imaginea per totală a produsului care se vede cu ochiul liber că este superior replicii. Nu îmi permit nici eu să îmi cumpăr haine sau încălțări originale la prețuri întregi, întotdeauna le achiziționez la reducere, că de… nu mă scot banii afară din casă. Așa procedez de fiecare dată, studiez piața, am puțin de răbdare și când reducerile explodează încep să fac cumpărături. Uneori cu prețul întreg al unui produs îmi cumpăr câte două articole diferite și astfel mă îmbrac frumos, cu bun gust, cu lucruri cu un grad ridicat din punct de vedere calitativ.

 south-pole-woman-jacket-8167-1

         De când a venit toamna, mai exact de la 1 septembrie am început să urmăresc cele mai celebre magazine online pentru a putea cumpăra hăinuțe de toamnă la cele mai mici prețuri, iar magazinul care m-a satisfăcut pe deplin, având reduceri de până la 80% la o mulțime de articole, a fost site-ul BuyBrands.ro. BuyBrands.ro este un magazin online care comercializează haine, încălțăminte și accesorii originale, unele cu certificate de autenticitate, la prețuri accesibile, de necombătut. Adevărul este că m-a impresionat, extrem de multe produse sunt reduse mai mult de jumătate, articole foarte frumoase de la branduri celebre. Ador să fac cumpărături online, urăsc să îmi tocesc pingelele prin magazinele tradiționale în căutarea celor mai avantajoase prețuri pentru hainele care îmi plac sau care mi le doream de mult. Nu îmi place să stau la coadă, nu îmi place să mă îmbulzesc cu lumea, nu îmi plac mutrițele vânzătoarelor când văd că am ales un produs redus considerabil. Îmi place să socializez, dar nu îmi place să umblu prin magazine… nici la piață nu mă duc.

 south-pole-woman-jacket-8167-2

          Și uite așa am profitat de generozitatea magazinului BuyBrands.ro și mi-am cumpărat o geacă de toamnă frumoasă și originală. Nu mai văzusem așa o geacă nicăieri în oraș, îmi place să mă îmbrac cu haine pe care nu le poartă oricine, așa că prin câteva click-uri, mi-am cumpărat Geaca South Pole Black Gold. Geaca South Pole este confecționată din poliester și nylon, făcând-o impermeabilă la ploaia nesuferită de toamnă, este pe negru și auriu, are 2 buzunare laterale exterioare, cu glugă și imprimeu lucios și cu închidere cu fermoar. Îmi place, este modernă și unică, dar mai ales prețul este extrem de atractiv, ea a costat inițial 590 de lei, iar acum costă 249 de lei, așadar 341 de lei economisiți. Am comandat geaca împreună cu o pereche de blugi pană și am făcut plata online. Cu plata online am beneficiat de transport gratuit și în maxim 48 de ore coletul mi-a fost adus acasă de un curier simpatic și amabil.

         Voi memora link-ul acestui magazin fără doar și poate și de câte ori voi dori să îmi cumpăr ceva, voi accesa întâi site-ul BuyBrands.ro. Poate că o să am vreodată nevoie de o rochie elegantă sau de o pereche de pantofi originali cu un model superb și atunci voi intra pe site și voi cumpăra la cele mai mici prețuri.

        Look de senzație cu BuyBrands.ro. 🙂

 

 

 

Mai multe detalii pe http://www.buybrands.ro

9 gânduri despre „Geacă de toamnă originală de la BuyBrands.ro

Lasă un răspuns

