Royal Doors

            Ador parfumurile, am un fetiș pentru rechizite și sunt înnebunită după uși. Dacă unora le place să colecționeze monede, eu colecționez sticle de parfumuri, dacă unora le plac picturile, mie îmi plac ușile. Dar nu orice uși, ci ușile de la Deko Doors care sunt cu adevărat speciale. Fie că intrii într-o casă sau într-o instituție, ușile de la Deko Doors se evidențiază între celelalte în primul rând prin frumusețea lor, dar și prin calitatea materialelor și originalitatea designului. Ai mei au apartamentul în care locuim de 30 de ani și până acum câțiva ani, mai exact până acum 3 ani, ușile noastre au fost cele standard, cele puse de pe vremea lui Ceaușescu, de când fusese blocul construit. Întâi am schimbat-o pe cea de la intrare, cu una din metal, apoi, ceva mai târziu, am schimbat ușile interioare cu uși de la Deko Doors și am avut de unde alege. Un catalog impresionant de modele și stiluri de uși cu designuri frumoase, ne este pus la dispoziție pentru toți cei care încă nu știu ce tip de uși și-ar dori. Și noi am consultat catalogul înainte să ne decidem.

 designverbund_lifestyle-crop1

 

           Acestea sunt:

  • Gama Standard cu:

          Gama Standard: constă într-o diversitate de forme, culori și detalii în designul ușilor Deko Doors. De la furnir din lemn autentic, rezistent la uzură până la margini moderne curbate și ușor decupate;

          Gama standard sticlă: uși care asigură transparența dorită pentru ca lumina să intre fără probleme. Ușile sunt din sticlă clară sau versiunea din satin;

          Gama standard decupat: uși din lemn care au felurite ochiuri de sticlă în ele;

  • Gama Royal cu:

          2D: uși cu un design modern dar totodată și atemporal;

          3D: uși inovative cu designuri inteligente ce te duc cu gândul la imaginile 3D;

          Lemn masiv: uși din lemn masiv de calitate pe care s-a pus accentul mai mult pe detalii și design;

          Sticlă: uși moderne pentru spații la fel de moderne, din sticlă cu aspect de cristal clar sau discret. Sunt niște uși elegante extrem de senzuale.

  • Gama stil:

          Esprit: uși cu cu caracter exclusivist care dau spațiului un aer tânăr și modern, natural dar totodată amplu;

          Flair: uși cu design linear, din lemn care îți conferă senzația de apropiere de natură. Sunt niște uși care implementează o stare de bine în propria casă;

          Rezidenz: uși de calitate care să ofere siguranță, confort și intimitate fără margni;

  • Gama elegance:

          Classic: uși extrem de frumoase, cu un design inconfundabil care emană exact spiritul pe care îl ai, atitudinea ta față de viață:

          Nostalgia: uși cu design natural, discrete și de bun gust totodată;

          Profila: uși care pun accentul pe designul interior, au o energie de nou și interesant;

  • Gama LifeStyle:

          Intarsia: uși care pur și simplu arată bine, dau bine, uși care întregesc și completează povestea camerei;

          Intarsia Sticlă: uși perfecte pentru birourile mari și spațioase, pentru studiourile de pictură; perfecte mai ales pentru că oferă multă lumină și transarență, creând o iluzie că spațiul este și mai mare;

          Trend: uși cu linii clare confecționate din lemn de înaltă calitate, cu detalii creative, care duc cu gândul la o atmosferă de succes.

 lemn-masiv

          Ceea ce am detaliat eu aici este numai o mică parte din gama extrem de largă pe care o oferă Deko Doors la prețuri accesibile. Pentru casa mea am ales din Gama Royal, uși din lemn masiv care sunt absolut fascinante, schimbă total aspectul apartamentului, îl înfrumusețează, îi dau personalitate și oferă casei un aer de siguranță și de bun gust. Au în ele un iz de tradiție și de intelectualitate, parcă ar fi ușile unor oameni deștepți. Nu că am fi prea deștepți… dar asta îmi inspiră mie. 🙂

          Deko Doors: perspicacitate, inspirație, inovație și implementare!

 psd-guarantee-seal2

 

 

Citește mai multe și pe http://dekodoors.ro/

Lasă un răspuns

