Să vină viitorul

 

        Nu prea îmi stă mie în caracter să postez melodii, dar această melodie mă unge la suflet. 🙂 Nu este ea o melodie prea complexă, nu este nici cultă, dar este emoționantă până la culme… îmi descrie o bucată a vieții, creionează atât de frumos un episod al existenței mele… și în loc să mă îndurereze mă umple de dor, îmi strânge inima, mă înmoaie, mă face să devin melancolică și să visez cu ochii deschiși. Deși dacă stau bine să mă gândesc ar trebui să urăsc acea perioadă împreună cu omul care a marcat-o, ar trebui să îmi înăbuș amintirile, ar trebui să le reprim, să le uit, să evit să mai mi le amintesc… dar când dau peste un așa cântec, inevitabil îmi zboară mintea și nu simt decât un dor și poate o mică lacrimă în colțul ochiului… Aș vrea să pot spune ca și Anda Adam: „STOP, PAUZĂ!” dar uite că nu-mi iese, cuvintele mi se frâng în gât și în loc de stop, aș vrea să văd reluarea, să o retrăiesc, să dau un lung repeat acelor stări de atunci, acelor trăiri și momente frumoase. Ce nostalgie mă cuprinde, ce dor acerb… știu că am repetat de trei ori până acum de dorul resimțit… dar asta o fac doar pentru a accentua intensitatea dorului pe care îl simt. Nu mi-e dor neapărat de omul care a stat în spatele vremii, ci de vremurile în sine, de libertatea de atunci, dar și de sentimentele pe care le-am simțit atunci. Iubesc să iubesc, iubesc să fiu îndrăgostită, iubesc ideea de iubire… iar faptul că acum nu simt nimic pentru nimeni, parcă mă cuprinde o ceață, o solitudine adâncă, o pustiire nefirească totuși. 

         Dar vremea trece, timpul nu iartă pe nimeni, nu iartă nici relațiile… așa că trecutul să rămână în urmă și să vină viitorul cu toate iubirile lui posibile. Sper doar să nu trec pe lângă ele, sper doar să nu le evit din greșeală, sper să nu le dau cu piciorul voit și să știu să apreciez ceea ce Dumnezeu îmi va oferi cu căldură. Să pot să am încrederea necesară încât să pășesc cu siguranță spre căile iubirii, căci uneori este înșelătoare… dar sper să am parte de una cât se poate de reală și de adevărată. Așadar… optimistă până la moarte. 🙂

 

Lasă un răspuns

