Nu

4e72077f6359e

Nu te mai împinge în mine cu atâta forță,

Urăsc asta! Nu o să reușești să-mi răscolești sufletul!

 

Nu mai încerca să îmi trezești simțurile,

Un sărut nu mă va face să te doresc din nou.

 

Nu îmi mai șopti vorbe frumoase și seci,

Uiți că nu le mai cred de mult?!

 

Nu îmi mai atinge buzele cu vârful degetelor,

Ustură atât de tare atingerea ta de parcă ai avea otravă pe piele.

 

Nu mai încerca să reînvii sentimente de mult abandonate,

Unirea noastră este imposibilă. Nici tu nu mă iubești cum spui.

 

Nu mă mai privi cu atâta dragoste în ochi,

Ultimele tresăriri s-au petrecut de mult.

 

Nu îmi mai aduce aminte de vremurile frumoase,

Unsprezece luni mi-ai trebuit să îmi revin.

 

Nu îmi mai fura sărutări, ele nu se fură, se oferă,

Unele mă răscolesc adânc de scârbă.

 

Nu îmi mai jura, nu mai promite luna de pe cere,

Uleioase îți sunt promisiunile, îți scapă printre degete.

 

Nu mai plânge cu lacrimi false de crocodili,

Uimește-mă cu lipsa ta, pleacă și nu mă mai căuta.

 

Nu mai invoca spriritele naturi pentru a te justifica,

Umbrela mi-e trainică, nu mă las plouată de minciunile tale.

 

Nu mă mai reține, nu îmi mai viola timpul și intimitatea,

Umbrești soarele în jurul meu, îmi întuneci mintea.

 

Nu îmi mai aduce flori parfumate, până la mine le ofilești

Uiți că tot ce atingi se putrezește într-o clipită?!

 

Nu îmi mai spune că te zdrobești de dorul mângâierilor mele,

Unsprezece minute nu sunt suficiente pentru amor.

 

N-am chef, n-am nici putere să te mai ascult,

Urăște-mă și uită-mă, fă-mă pe mine vinovată.

 

Nicio femeie pe lumea asta nu va avea răbdare cu tine,

Ultima excepție am fost eu, acum îți rămâne numai singurătatea.

 

 

 

 

P.S. Aceast model de scriere am „furat-o” de la Denisa Aricescu, sper să nu se supere pe mine. Oricum poeziile ei sunt adevărate, eu scriu doar gânduri. 🙂

8 gânduri despre „Nu

Lasă un răspuns

