Poate că dincolo de…

820570_6645

Poate că dincolo de tristețele mele se află o lume fericită,

Poate că dincolo de prostia mea se află minți sclipitoare în jur,

Poate că dincolo de urâțenia mea se află oameni frumoși,

Poate că dincolo de păcatele mele se află virtuți nebănuite,

Poate că dincolo de răutatea mea se află o lume bună,

Poate că dincolo de complexele mele mai sunt și oameni siguri,

Poate că dincolo de lenea mea se află oameni harnici,

Poate că dincolo de metehnele mele se află bucurii fără de-asemănare,

Poate că dincolo de mine mai sunt și alții pe pământul astă,

Poate că din dincolo de boala mea se află și oameni sănătoși,

Poate că dincolo de ochii mei se află zări mult mai frumoase,

Poate că dincolo de inima mea se află alte inimi mai suave,

Poate că dincolo de iubirea mea se află iubiri mult mai mari,

Poate că dincolo de pierderile mele se află mai multe câștiguri,

Poate că dincolo de dezamăgirile mele se află numai împliniri,

Poate că dincolo de întunericul meu se află numai lumină,

Poate că dincolo de superficialitatea mea se află oameni profunzi,

Poate că dincolo de necredința mea se află numai încredere,

Poate că dincolo de amăreala mea se află numai dulcegării,

Poate că dincolo de singurătatea mea se află numai cupluri trainice,

Poate că dincolo de temerile mele se află siguranță și speranță,

Poate că dincolo de tot și de toate se află plinul, prea plinul vieții…

4 gânduri despre „Poate că dincolo de…

Lasă un răspuns

