Ultim sărut

1381694_744815142200462_368030899_n

Încă mai simt pe buze sărutul tău,

Încă îi mai simt aroma și dulceața,

Atât de tandru, atât de cald și de suav.

L-am simțit la acea vreme cu toată ființa,

Aveam ochii închiși și inima îmi bătea

Puternic… atât de puternic încât putea

Să-mi spargă pieptul de atâta frenezie.

Miroseai a mosc, a piele proaspătă

Și a tabac uscat și tare aromat.

Aveam impresia că sunt îmbrățișată

De un titan al frumuseții și-al miresmelor,

Mă îmbătai cu vraja mâinilor tale.

Credeam că sunt sărutată de câmpuri

Întregi de flori parfumate și viu colorate,

Dar erai tu, doar tu, iubitul perfect.

Aur lichid îți curgea din părul mătăsos,

Iar ochii aveau sclipirea unui cer albastru,

Senin și frumos de august strălucitor.

Gura ta plină și voluptoasă mă alinta

În săruturi moi și senzuale, și mă simțeam

De parcă timpul stătea în loc și niciun fir

De nisip nu se mai prelingea din vreo clepsidră.

Mă cuprindeai cu brațul drept de mijlocul

Meu tremurând de iubire, iar palma

Mâinii tale stângi își croia povești însorite

În părul meu întunecat de abanos.

Ce soi de moment fascinant am trăit,

Unic și plin de amor neîntinat…

Nu pot uita nici acum, după atâta timp,

Susurul vocilor noastre mute,

Unite și ele într-un lung și tandru sărut.

Inima ta pulsa și ea ca nebuna pe sânul

Meu drept, bătăile ei ritmice țineau locul

Celor mai juste mărturisiri de dragoste.

Nemuritoare îți părea respirația,

Aerul îți umplea pieptul vânjos

Și-ți dădea o putere nemăsurată ca să mă poți

Săruta cu și mai mult patos și foc.

Lacrimi îmi curgeau neîncetat din ochi,

Plângeam de fericire și dorință, de bucurie

Ca avusesem privilegiul de a fi atât de iubită,

Atât de intens iubită, adorată, venerată,

Într-un singur și ultim sărut…

Lasă un răspuns

