Invitații de nuntă de la Tiparo.ro

Vreau să mă mărit… dar vreau să o fac cât mai repede!!! Dar știți care e problema?! N-am logodnic și nici invitații de nuntă. 🙂 Logodnicul și invitațiile sunt cele mai importante aspecte în planificarea unei nunți. Logodnicul pentru că fără el… nu se face nunta. Și invitațiile pentru că sunt simbolul nunții, o mărturie pe care dacă o vei păstra va dăinui până la adânci bătrâneți. Invitațiile pentru nuntă sunt foarte importante pentru mine, cred că ar fi singurele pentru care m-aș implica 100% și nu, nu le-aș face eu, aș apela la profesioniști, la Tiparo.ro mai exact, pentru a-mi realiza cele mai exclusiviste și mai unice invitații. Îmi plac invitațiile personalizate, cele care au câte ceva și din personalitatea mirelui dar și din personalitatea mireasei; îmi plac invitațiile care anunță evenimentul într-un mod unic, care impresionează și fac invitatul să simtă un entuziasm nemaipomenit. Dacă stăm bine și ne gândim, până la urmă, tocmai aceste invitații conving invitatul să vină la nuntă. Oamenii nu vin doar pentru că ne iubesc, unii nu au timp, alții nu au bani, unii au alte angajamente pe care nu le pot amâna… dar când văd aceste invitații de la Tiparo, atât de speciale și atât de convingătoare, omul face tot posibilul și vine pentru tine la cel mai important eveniment din viața ta. Unii se căsătoresc de mai multe ori în viață, dar prima nuntă rămâne întotdeauna în amintirea acelui om. Stau și mă întreb cum o fi să te uiți la o invitație de la prima căsătorie?! Cred că este un lucru trist. Eu una decât să divorțez… mai bine nu mă mai mărit deloc. Dar asta este altă poveste și nu are rost să vă plictisesc. M-aș mărita, cu un om deosebit, cu un bărbat care să mă completeze și mi-aș face niște invitații într-un mare fel.

invitatie-de-nunta-pe-viata-1

         Tiparo.ro oferă invitații de nuntă unicat, modelele lor sunt asortate cu meniul, cu numărul mesei la care va sta invitatul sau familia respectivă, modelul poate fi asortat de asemenea cu etichetele sticlelor, cu plicurile de bani, cu tot ceea ce vă trece prin cap. Și cu cât mai multe invitații comanzi, cu atât prețurile sunt mai mici. Așadar cantitate mare… bani puțini. Unde mai găsim așa ceva?! Eu visez la niște invitații soft, tipărite cu litere caligrafice, culoarea hârtiei să fie de culoarea piersicii și cu accente care să creioneze personalitatea mea și a mirelui. Ceva elegant și unic… așa ca la prințese. Știți de ce m-a convins Tiparo.ro? Pentru că la Tiparo lucrează numai oameni tineri, sunt câteva fotografii pe site care îi înfățișează foarte inimoși, veseli, bine-dispuși, sunt sigură că pun în fiecare produs energia lor pozitivă. Sunt niște artiști desăvârșiți, foooarte pricepuți. Vă dați seama cât de pricepuți sunt dacă ei personalizează orice, de la invitații de nuntă până la magneți de frigider, de la tricouri personalizate până la tablouri, albume foto și tot felul de cadouri personalizate. Adevărul este că suntem în 2013. Deja cadourile fade nu se mai poartă, azi cine se respectă și mai ales cine iubește, oferă ceva personalizat. Și cum prețurile sunt accesibile, Tiparo este soluția ideală.

invitatie-de-nunta-amour-verde

           Eu una îmi aștept logodnicul, vino dragule, vino, și hai să ne căsătorim, să ne facem invitațiile la Tiparo și să trăim împreună până la adânci bătrâneți când le vom arăta nepoților noștri invitațiile pe care le-am avut noi la nuntă. Să le dăm noi clasă tinerilor de atunci cu ce anume era la modă și ce înseamna adevăratul bun-gust. Te aleg pe tine de 100 de ori și pe Tiparo de 1000 de ori. 🙂

217

2 gânduri despre „Invitații de nuntă de la Tiparo.ro

Lasă un răspuns

