Cum ar fi dacă…?!

imagesxffd

Cum ar fi dacă în loc să fiu femeie, aș fi un praf de stele,

Cum ar fi dacă în loc să trăiesc, doar aș simți,

Cum ar fi dacă în loc să vorbesc, numai aș iubi,

Cum ar fi dacă în loc să mă lupt, aș lăsa totul să vină,

Cum ar fi dacă în loc să mai cred, m-aș face eu rugăciune,

Cum ar fi dacă în loc să plâng, m-aș preschimba în lacrimă,

Cum ar fi dacă în loc să zbier, aș fi eu vânt,

Cum ar fi dacă în loc să mor și să mă doară, aș fi o oază clară,

Cum ar fi dacă în loc să mai obosesc, aș fi o oază de liniște,

Cum ar fi dacă în locul morții, m-aș reîncarna într-o floare,

Cum ar fi dacă în locul sângelui prin vene, mi-ar curge poezie pură,

Cum ar fi dacă în locul pesimismului ce-l simt, aș fi un soare vesel și strălucitor,

Cum ar fi dacă în locul ochilor mei triști, aș avea două perle negre,

Cum ar fi dacă în locul sufletului meu, ar sta un spirit liber de leoaică,

Cum ar fi dacă mi-aș împlini toate visele și aș trăi frumos,

Cum ar fi dacă m-aș transforma în muzică și artă și aș vibra,

Cum ar fi dacă inima mi-ar fi filosofie și mintea înțelepcine,

Cum ar fi dacă aș fi tot timpul zen și nimic nu m-ar putea scoate din starea mea bună,

Cum ar fi dacă aș fi, în loc să mai sper, și doar să fac, fără să mă mai tem?!

Toate ar mai fi cum ar mai fi, dacă aș avea și curaj,

Dacă lumea mea n-ar tremura cu-atâta accelerație,

Dacă pământul meu ar fi ceva mai stabil și realitatea un pic mai dulce.

Cum ar fi dacă aș fi arta toată și toată o poveste?!

7 thoughts on “Cum ar fi dacă…?!

Lasă un răspuns

