Steroizii și culturiștii

Sunt pe stradă, mă uit în stânga băieți frumoși, în dreapta musculoși, în față fizicoși, în spate arătoși. Oriunde îmi arunc ochii văd numai și numai băieți cu trupuri care mai de care mai frumos construite. Lați în umeri, brațe bine definite, talii subțiri, obdomene cu pătrățele, picioare frumos armonizate, fese rotunde și tari (așa par de la distanță poponețele, tari). Peste tot numai sculpturi de zei, bine, știu, zei mult spus, dar unii băieți arată fantastic… de parcă ar mânca mușchi pe pâine. La primul gând când îi văd, mă gândesc că se îndoapă cu steriozi și am zis să mă documentez și eu, să nu mor proastă, să văd care e treaba cu steroizii. Și am gasit aici un articol scurt și la obiect care m-a luminat mai ceva ca 100 de cărți citite.

ga31

        Așa am aflat că steroizii sunt „substanțele minune” care îi ajută pe culturiști nu doar în dezvoltarea masei musculare, dar le și oferă imboldul acela necesar care îi ajută să persevereze și să muncească ore în șir în sală. Conform studiilor, fără steroizi, nimeni nu poate ajunge să fie în asemenea mod de musculos, precum culturiștii, fără acel ajutor chimic sub denumirea de steriozi. În mod normal steriozii sunt folosiți cu precădere de culturiști, ei într-adevăr au nevoie, trăiesc de pe urma acestui sport, iar rezultatele folosirii steroizilor se pot observa cu ochiul liber în cel mai scurt timp. Steroizii ajută culturiștii să se dezvolte repede, îi ajută psihic, dar îi ajută și să muncească extrem de mult la antrenamente și evident să evolueze.

arnold-schwarzenegger-in-sala

         Cei mai celebrii sunt steroizii anabolizanți și sunt extrem de apreciați de toți oamenii care își doresc să crească rapid în greutate și să pună pe ei mușchi de calitate. Eu una nu prea sunt de acord cu folosirea steroizilor ca fiță, numai pentru aspect și cred că se mai întâmplă să facă și victime dacă sunt de proastă calitate și dacă respectivul nu face efort susținut. Steroizii au fost creați pentru culturiști, care fac efort până la epuizare… nu pentru șoriceii de calculator care abia se duc până la bucătărie să mănânce, dar care vor să arate demențial. Așa că în închieiere, aveți grijă ce consumați și mușchii cer tributul lor… steroizii cresc masa musculară, dar dacă nu faci antrenament, s-ar putea să ajungi să arăți ca un balon… Succes. 🙂

Lasă un răspuns

