Cărucioare pentru copii iBebe

        Când eram eu bebe tare rău mai era… multe dureri de oscioare am avut, cărnița mea moale mă durea teribil când mama mă scotea afară cu presupusul „cărucior”. Erau urâte, incomode, greu de mânuit, uneori grele, nu se strângeau, ocupau spațiu și nici măcar nu „găzduiau” copilașul într-un mod confortabil. „Automobilele” de atunci nu erau nici pe departe „automobilele” de astăzi în materie de cărucioare copii.
kunert1199
     Astăzi, titan ice, altă viață, chiar putem spune că trăim în epoca tehnologiei… bebelușii noștri sunt niște privilegiați, tot să facem copii, tot să-i răsfățăm și să le cumpărăm de toate când avem de unde, mai ales de când cu magazinul iBebe. Eu n-am copii, dar mi-aș dori, mai ales când adoooor hăinuțele pentru copii, jucăriile și cărucioarele pentru copii. Ce mândrie mai mare poate fi pentru o mămică, decât să iasă cu bebele prin parc, să îl plimbe într-un cărucior de o frumusețe rară. Într-un cărucior așa… parcă și copilul este mai frumos. Eu una dacă aș avea un copilaș i-aș lua un cărucior ultima fiță, frumos, confortabil și multifuncțional. Un cărucior care să poată fi și căruț, și coșuleț auto, dar și landou pentru nou născuți. Un fel de 3 în 1 pentru cărucioare. Și bineînțeles că pe piața din România sunt o mulțime, dar ca la iBebe, mai rar, și frumoase și de calitate și cu un preț accesibil.
1__59273
        Aș cumpăra fără tăgadă un Cărucior 3 în 1 B510 la numai 1250 de lei, bineînțeles pe portocaliu. Un astfel de cărucior este recomandat prin calitate, manevrabilitate, adaptabilitate, siguranță și confort pentru micul bebe. Căruciorul firește că este multifuncțional, este compus din landou și scăunel auto, are un super design, este modern, confecționat din materiale de cea mai bună calitate și poate fi „condus” ușor. Copilul poate sta cu fața la părinte sau cu fețișoara înaintea drumului larg și frumos. Îmi place mult faptul că acest tip de cărucior are copertină reglabilă și are și husă pentru piciorușele celui mic, mămica primește și o geantă asortată cu căruciorul, cu o mulțime de buzunare și buzunărele pentru scutece, biberoane, jucărele și multe altele.
         Dacă aș înșirui acum toooate caracteristicile căruciorului, aș scrie un articol de 1000 de cuvinte și decât să pierd vremea cu scrisul, mai bine mă apuc să mă „antrenez” până voi reuși să dau și eu naștere unui bebe demn de iBebe.
        Pentru copii răsfățați, iBebe ți-e aliat!
8 gânduri despre „Cărucioare pentru copii iBebe

  1. O descriere haioasa :P, dar pana la urma ai dreptate cat cuprinde legat de noile carucioare. Treaba buna e ca azi se gasesc carucioare chiar pentru toate buzunarele si mofturile!

Lasă un răspuns

