În ochii tăi…

1381882_757082254307084_1459658508_n

Mă uit în ochii tăi și mă văd pe mine,

O versiune îmbunătățită a mea, idealizată,

Așa cum mă simți tu, cu sufletul și ochiul minții.

Mă uit și parcă nu îmi vine să cred…

O altă Alina prinde contur, deși fizic sunt aproape la fel,

Doar cu mici accente mai dezvoltate,

Părțile male femeiești par mai voluptoase.

M-ai conturat ca pe o ființă bună, cea mai caldă,

Dar eu sunt bună doar cu tine…

M-ai perceput dulce și suavă,

Dar dulceața mea ți-o ofer numai ție…

Mă vezi sinceră, devotată, loială,

Însă tu ești singurul pe care nu îl pot minți,

Și de trădat, ar fi ca și cum m-aș trăda pe mine

Și propria-mi inimă ce bate numai pentru tine…

Mă crezi inteligentă, genială, sclipitoare,

Dar mă percepi așa fiindcă mă iubești…

În ochii tăi mă văd excepțională,

Însă numai imaginația ta mă face așa…

Mă crezi blândă ca o căprioară,

Dar numai pentru că nu am motive să fiu rea…

M-ai creionat atât de sexy și lascivă, mustesc,

Dar și de-aș fi un lemn uscat tu tot așa m-ai crede…

În ochii tăi sunt luminoasă, radiez,

Dar de la tine îmi iau zilnic strălucirea…

Mă vezi atât de veselă, mereu cu zâmbetul pe buze,

Așa sunt eu de când ești tu în viața mea…

Mă crezi frumoasă, prea frumoasă,

Îndrăgostirea te droghează așa de mult…

În ochii tăi sunt desenată minunat,

Ador privirea asta clară ce o ai…

În ei mă văd așa cum sunt, neîmbrăcată,

Neîntinantă, nemaipomenită…

2 thoughts on “În ochii tăi…

Lasă un răspuns

