Animăluțe sănătoase

Când eram mică am avut o sumedenie de căței… majoritatea maidanezi, foarte puțini am avut de rasă. Și-mi amintesc și acum cu mare drag că le puneam numai nume care începea cu litera P… Pătrățel, Pufi, Pufulete, Petrică, Pix, Patrocle, Peticel, ba chiar am avut și o Frunza și-un Șumi. Nu i-am avut pe toți o dată, ci pe rând, unul câte unul sau câte doi… îi iubeam mult, au fost lumea mea, tovarășii mei de joacă, frățiorii mei. Dar de fiecare dată, îi creșteam de mici, îi făceam mărișori și grăsuți și ba fugeau, ba mi-i fura cineva, mi s-a întâmplat să îmi fie otrăvit unul din ei, pe altul l-a omorât alt câine sau se îmbolnăveau ei și mureau. 😦

Pe vremea aceea nu știam eu de veterinar, nu îmi vaccinam câinii, nu îi duceam la doctor și sincer ai mei nici nu aveau bani ca să îmi ducă la veterinar toți câinii. Nu eram iresponsabili, îi doftoriceam noi cu leacuri băbești, dar nu de fiecare dată ne ieșea. Animăluțele din ziua de astăzi sunt foarte norocoase, medicina veterinară a avansat foarte mult, avem veterinari foarte pricepuți capabili să rezolve multe din afecțiunile animăluțelor noastre.

page1

Vă recomand un cabinet veterinar București, cabinet și farmacie veterinară, care își desfășoară activitatea într-o zonă foarte accesibilă din București și anume în Hala Obor. Farmacia comercializează o gamă extrem de variată de medicamente pentru animale, produse antiparazitare interne și externe, suplimente proteino-vitamino-minerale, atât pentru câini și pisici, cât și pentru alte animale de companie și animale de fermă, diete pentru pisici și câini de rasă și multe alte produse foarte importante pentru sănătatea animalelor noastre. Farmacia veterinară din București ne pune la dispoziție produse din gama: antiparazitoze, antiinfecțioase, antiinflamatoare, otice, oftalmologice, topice, vitamine, minerale, produse cosmetice, hrană și accesorii, furaje și aditivi furajeri și multe altele.

Vrem animăluțe sănătoase!  🙂

images-logo

7 gânduri despre „Animăluțe sănătoase

  1. pentru soferii care dau peste caini, fara macar sa aiba intentia sa ii protejeze, nu exista niste medicamente? poate galisan pentru pui? ajuta impotriva diareei provocate de nebunia vitezei sau a lipsei de sensibilitate pe sosea!

Lasă un răspuns

