Hăinuțe pentru băieți spectaculoși

Eu nu sunt mămică dar dacă aș naște vreodată un copil, tare mult mi-ar plăcea să fac un băiețel. Nu doar pentru că viața bărbaților este mai ușoară, uneori, dar mai ales pentru acele hainute baieti atât de frumoase care sunt comercializate în ziua de astăzi. Nu zic, și cele de fetițe sunt foarte frumoase, rochițele acelea gingașe merită toți banii, dar eu nu aș avea răbdare să aranjez zilnic sau de mai multe ori pe zi o fetiță. Să îi fac codițe, s-o împopoțonez, să mă migălesc la hainele lor dificile. Și decât să îmi tund fata scurt și să o îmbrac ca pe un băiețel, mai bine să fac un băiat.

hainute

În primele luni de viața aproape toți bebelușii sunt îmbrăcați la fel, culorile hăinuțelor lor diferă, în rest mai nimic. Dar când copilul face un anișor, doi, trei, patru… ei bine situația se schimbă, moda devine modă și șmecheria șmecherie. Îmi place la nebunie să văd pe stradă un băiețel de doi-trei ani îmbrăcat ca un om mare. Cu blugi moderni, cu cămășuțe colorate și frumoase, cu pulovărașe în trend și cu pantofiorii aceia sport atât de minunați. Inevitabil când văd un copilaș îmbrăcat așa, am un zâmbet larg pe față, îmi place la nebunie, sunt fenomenali.

Problema este că în general lucrușoarele de copii sunt scumpe, pe cât sunt de mici, pe atât sunt de scumpe. Sunt scumpe mai ales pentru că sunt migăloase, detaliile sunt făcute cu multă greutate, calitatea materialelor trebuie să fie cea mai bună pentru că altfel copilul se irită sau pur și simplu nu se simte bine. Și stau și mă întreb unde găsesc acei părinți hăinuțele cele mai frumoase la cele mai accesibile prețuri?! Și-am început să caut pe net, în nebunia mea vroiam să aflu ce magazin este mai avantajos.

hainute `1

Și am găsit TopHăinuțe.ro și atunci am înțeles de unde vin micuțele haine șmecherite și de calitate. Cei de la TopHăinuțe.ro sunt o echipă tânără care oferă haine de firmă, de cea mai bună calitate, la un preț cât mai mic. Alura magazinului mă duce cu gândul la o mare dragoste pentru copii și pentru frumos. Site-ul este foarte colorat, atractiv, bine organizat pe categorii, unde fiecare produs are toate detaliile necesare pentru ca cumpărătorul să afle exact ce vrea să cumpere. De la haine pentru băieți, pentru fete, până la haine pentru adulți, încălțăminte, accesorii handmade, costume de carnaval și chiar jucării, de la branduri importante ca H&M, GAP, Benelton, OVS, Disney, Zara, Nike și multe altele. Ei au hăinuțe și accesorii de firmă cu sau fără etichetă, atât pentru bebeluși cât și pentru copii și adulți. Fac reduceri în fiecare săptămână și în fiecare săptămână sunt introduse modele noi. Și în plus, dacă produsele nu corespund sau nu-i vin copilului, poți trimite email și îți primești banii în apoi. Produsele se pot returna în maxim 10 zile de la data primirii coletului.  

Așadar calitate, corectitudine și preț accesibil = copii îmbrăcați spectaculos. 🙂

www.tophainute.ro

Lasă un răspuns

