1 Noiembrie

           A venit și 1 Noiembrie… cică de-acum vine iarna, dar afară e încă soare, e o toamnă veritabilă și frumoasă. Să fac un bilanț al lunii Octombie?! Ce rost ar avea?! Mi-a mers bine, excepțional de bine… sunt mulțumită, încântată, satisfăcută, mă simt bine, sunt sănătoasă și eu și ai mei… ce-mi pot dori mai mult?!
           Încep această ultimă lună de toamnă cu un entuziasm nebun, cu o bucurie soră cu fericirea… nici eu nu-mi explic de ce, dar mă simt fantastic. Iar melodia de mai sus îmi dă o doză de energie fantastică, mă face să dansez, să zâmbesc, simt ritmul în sânge, vibrează, inevitabil mă mișc și nimic nu îmi poate strica buna dispoziție. 🙂
            Vă doresc tuturor să simțiți ceea ce simt eu astăzi, fiți veseli oameni buni, o viața avem și e păcat să o irosim. Eu una iubesc viața, sunt recunoscătoare că trăiesc, că merg, că simt, că văd, că aud, că pot să gust și să ating… restul sunt de prisos, toate trec, până și durerile trec… neîmplinirire sunt doar mici piedici… părăsirile sunt ale vieții valuri. Doar viața dăinuie și iubirea, în rest nimic! Este imposibil să nu ai tu un motiv pentru care să poți zâmbi! Respiră aerul curat, privește soarele, salută cerul și râzi cu toată inima, să vezi ce bine te vei simți.
            Eu una mă apuc de dans! O zi bună să aveți, vă pup!
Lasă un răspuns

