Salterra, pentru un somn miraculos

           Era șapte dimineața iar eu nu mă odihnisem deloc în noaptea ce trecuse. De săptămâni bune nu mai reușeam să mă odihnesc și acest lucru se reflecta pe chipul meu și pe sănătatea mea fizică și psihică. Prin perdeaua de mătase de la fereastră, soarele își împrăștia razele dulci, pe mine mă orbea lumina, ochii mă usturau, capul mă durea, oasele mă înțepau și îmi trosneau la fiecare mișcare. Stăteam în fața oglinzii de toaletă și mă priveam… arătam îngrozitor, încercănată, umbrele vineți de sub ochi se accentuau cu fiecare zi care trecea. Gâtul aproape că îmi înțepenise, brațele îmi stăteau inerte pe lângă corpul chinui de dureri. Eram obosită din toate punctele de vedere. Priveam oglinda și pe lângă mine vedeam camera mea mare și luminoasă. Totul era frumos cu excepția patului. Vedeam patul meu ca pe o groapă săpată în pământ, cu pietre și ghimpi răsfirate de-alungul gropii. Din pământ se zăreau viermii flămânzi care cu o noapte în urmă se hrăniseră din energia mea. Iar eu zăceam acolo, prinsă în groapa fără ieșire, sleită de puteri, obosită și prinsă ca într-o menghină. Ochii îmi lăcrimau de oboseală, aveam halucinații, îmi vedeam patul ca pe o gropă de mormânt. Oboseala își spunea cuvântul, mintea mea nu mai era lucidă. Mi-am șters lacrimile de pe obraji și m-am întors cu spatele la oglindă și cu fața spre pat. Părea un pat normal, dar nu mai eu știam cât de chinuitor era să dorm în el. De fapt dormit este mult spus, nu mai dormisem cu adevărat de luni bune.
saltera
           În minte auzeam o voce care îmi spunea: „Saltele, saltele… Saltele din spumă sau Saltele Memory”. Și-atunci am înțeles ce aveam de făcut. Mă durea gâtul și coloana îngrozitor, dar furia mă întări și-am început să smulg lenjeria de pat de pe saltea, am tăiat husa de pe ea cu foarfeca și-am început să împung cu vâful ei salteaua nenorocită. Arcurile ei erau boțite, strâmbe, ghemuite, peste tot se simțeau ghimpii sârmei care perforaseră materialul saltelei, părea să aibe în ea pietre și nu arcuri. Am zdrențuit-o toată, m-am răzbunat pe ea, apoi am aruncat-o cu multă răbdare de la fereastra camerei mele în curtea mea verde și liniștită. Terminasem cu coșmarul, dar aveam nevoie de o nouă saltea, o saltea adevărată care să îmi confere un somn sănătos și odihnitor, nu orice saltea. Eram dispusă să plătesc oricât numai să îmi cumpăr o saltea bună, de calitate, medicinală dacă se putea pentru că oasele mă dureau îngrozitor, mai ales coloana și gâtul, o saltea pe care să mă pot odihni și dormi fără probleme. Încă o săptămână de chin și probabil aș fi ajuns la spital în pragul nebuniei.
            Am început să caut pe internet, nu aveam starea necesară să umblu prin oraș de bezmetică și să caut într-una, și uite așa, din pagină în pagină, am dat peste magazinul online Salterra. Descrierea lor mă vrăji instant: „Iubești să te trezești odihnit. Și e adevărat că pe orice saltea poți să cazi lat, răpus de oboseală, dar și mai adevărat este că nu te poți odihni pe orice saltea. Bine ai venit în Salterra, locul în care am adunat cele mai prestigioase branduri din Europa, cele mai bune produse realizate în România pentru ca tu să te bucuri de somnul odihnitor și sănătos de care ai nevoie ca de aer!” Le dădeam dreptate, într-adevăr pe orice saltea poți să cazi lat și poate că dormi și te odihnești la cap, dar dimineața oasele te dor de parcă ai căzut cu-adevărat în cel mai adânc hău. Întotdeauna fusesem adepta produselor românești, Salterra mă convinsese că o saltea românească era ceea ce aveam nevoie. Am început să răsfoiesc site-ul și am descoperit o sumedenie de game de produse, saltele, microsaltele, perne, pilote și așternuturi din colecția Salterra, toate realizate de cei mai puternici și inovatori specialiști în produsele de somn din Europa. Colecțiile Salterra includeau branduri de renume ca: Pikolin, Sunlay, Pikolin Home marcă spaniolă, Epeda marcă franceză și Sleep Comfort din România. Eu nu aveam de gând să fac economie la bani, dar am observat că toate produsele erau potrivite pentru orice buget, lucru foarte bun. Și chiar dacă unele produse erau mult prea decente, se vedea că nici în cazul acestora nu făcuseră rabat de la calitate. Am zâmbit când am citit: „Când alegi un produs din colecția Salterra, știi că ai făcut o investiție pe termen lung pentru confortul și sănătatea ta”. Senzațional, mă gândeam eu.
saltera 2
            Dintre toate am ales Salteaua Miracle – Sleep Comfort de 24 cm, marcă românească. Salteaua Miracle este o combinație inteligentă între lână merinos și cei 7 cm de Green Therm Memory Foam care se adaptează perfect la temperatura corpului și îi oferă o suprafață de dormit flexibilă, pentru un somn sănătos și relaxant. Salteaua susține corpul perfect, indiferent de felul în care dormi și indiferent dacă îți schimbi poziția de 100 de ori pe noapte. Textilul de acoperire este realizat din cele mai fine fibre naturale și oferă o atingere plăcută noapte de noapte pentru un somn odihnitor. Are mijloc din spumă, este moale pe o parte și tonică pe alta. Nu trebuie decât să o întorci și vei beneficia de un alt nivel de confort. Salteaua are numeroase beneficii printre care: senzația mătăsoasă a materialului la atingere, maxim de confort și relaxare, țesătura și modul în care este realizată salteaua permite o foarte bună circulație a aerului în interiorul saltelei, husă detașabilă pentru întreținere ușoară, nu reține transpirația corpului, distribuie presiunea corpului punct cu punct, susține și relaxează coloana vertebrală, se adaptează la temperatura corpului, ajută la minimizarea mișcărilor în timpul nopții, oferă un grad mare de ergonomie în timpul somnului și crește numărul orelor de somn odihnitor, favorizează o corectă circulație a sângelui în timpul somnului datorită fermității sale adecvate și multe alte beneficii.
             Cu acestă saltea am mers pe principiul văzut – plăcut – cumpărat și nu mi-a părut rău. Am fost nevoită să dorm pe canapeaua din sufragerie numai două zile, pentru că mi-a ajuns salteaua acasă și m-am bucurat extrem de mult. Am pus-o pe poziții pe pat, am îmbrăcat-o cu cea mai bună și mai frumoasă lenjerie pe care o aveam și m-am culcat fericită, după câteva luni bune de chin. Am reușit să dorm șaispreze ore fără întrerupere și m-am trezit mai odihnită ca niciodată. Oasele nu mă mai dureau, gâtul nu îmi era înepenit, ochii îmi erau cam umflați dar de atâta somn, și umbrele vineții începuseră să mi se șteargă de la ochi. În sfârșit odihnită, fericită și sănătoasă psihic și fizic. Asta da viață!
             Salterra, pentru un somn miraculos!
Devino fan-ul paginii Salterra si descoperi super oferte de Black Friday!
 logo
 
 
Acest articol a fost scris pentru Blog Friday – BlogAwards… 
Lasă un răspuns

