Siguranța este măsurabilă

V-ați imagina o lume fără curent electric?! Eu una nu… ar însemna să trăim într-o beznă totală, tehnologia nu ar mai fi evoluat, viața noastră ar fi fost mult mai grea și mai chinuită din toate punctele de vedere. Iar de distrat, clar distracția nu prea ar fi existat decât în forme limitate, nicidecum așa cum sunt în prezent. Gadget-uri, nici ele nu ar mai fi fost inventate. Așa că o lume fără curent electric automat ar fi fost o lume ștearsă, am fi rămas primitivi.

Electrician 1

Și mulțumim celor care au descoperit curentul electric și întrebuințările lui minunate, ca altfel greu ne-ar mai fi fost. Dar noi trăim în 2013, și avem de toate, de la apă caldă și gaze, până la curent electric. Însă curentul electric, ca și multe alte utilități, implică riscuri dacă improvizăm instalații sau îl „tragem” necorespunzător, de aceea este bine să ne adresăm firmelor competente în acest sens pentru că altfel pot avea loc accidente nefericite. Ni se pot arde aparaturile, poate izbucni un incendiu sau ne putem curenta chiar noi înșine. Eu niciodată nu aș fi de acord cu improvizații riscante, prefer să apelez la specialiști, să plătesc statului atât cât consum, chiar dacă este scump, dar să fiu în siguranță, atât eu cât și familia mea. Este bine ca la un interval de timp să facem niște măsurători și verificări pram. Electricalc.ro se ocupă cu verificarea și testarea pram a instalațiilor electrice, fie că este vorba de instalații electrice de utilizare, instalații de împământare sau instalații de paratrăznet, verificările pram se fac până în cel mai mic detaliu. Toate aceste verificări de tip pram au rolul de a evalua instalația, pentru a interveni la timp și pentru a executa reparațiile necesare, astfel încât să se evite eventualele accidente ce ar putea să apară din cauza defecțiunilor. Și astfel siguranța devine măsurabilă.

În caz de ai nevoie de un electrician autorizat București poți apela cu încredere la compania Electricalc.ro. Prin intermediul de intervenții rapide, compania vă stă la dispoziție pentru orice problemă pe care o aveți cu instalațiile electrice, oferind astfel o gamă vastă de servicii:

  • Lipsa tensiunii în locuință;
  • Avarii de orice natură la instalația electrică;
  • Defecțiuni ale tablourilor electrice;
  • Modernizarea tablourilor electrice;
  • Înlocuirea sau repararea corpurilor de iluminat;
  • Montarea de întrerupătoare și prize;
  • Cablare internet și TV;
  • Instalarea de circuite suplimentare pentru AC, mașină de spălat, plită electrică, etc.;
  • Montarea de protecții la supratensiune;
  • Montarea de protecții împotriva electrocutării;
  • Montare, instalare de diferite aparate, puneri în funcțiune;
  • Verificare instalație electrică;
  • Evaluare risc incendiu;
  • Revizii ale instalației electrice.

În primăvara acestui an mi s-a ars și mie mai bine de jumătate din instalația electrică din apartament. Îmi mai mergea o singură priză și un singur bec în dormitor și hol, în rest beznă totală. Am stat așa câteva luni bune până am găsit o echipă de electricieni pricepuți și serioși. Nu vă dați seama ce chin! Prin toată casa aveam numai prelungitoare, dacă băgam mașina de spălat în priză, aveam grijă să nu deschid nimic altceva de teamă să nu mi se ardă toată instalația. Televizoarele funcționau numai seara, baie făceam pe zi, întreaga viața mi-o schimbasem după lumina soarelui. Și abia după trei luni am reușit să găsesc niște electricieni buni. Instalația mea electrică nu fusese schimbată de 40 de ani de când fusese construit blocul. Așa că decât să pățiți ca mine, mai bine apelați cu încredere la Electricalc.ro.

Lumină și siguranță înainte de toate!

Lasă un răspuns

