La munte în Austria

Vine iarna… încă puțin, puțin de tot, și va cădea prima zăpadă. Abia aștept zilele însorite de iarnă, să mă pot bucura de valurile imaculate de zăpadă. Să mă pot juca în voie ca un copil, să simt iarna și zăpada cu tot sufletul meu. Iubesc muntele, nu există iarnă în care să nu merg la munte, unde mă distrez și mă deconectez de tot și de toate. Locul în care pot fi din nou copil pentru că îmi place să schiez, îmi place să fac îngerași în zăpadă, îmi place să mă dau cu sania, cu sacul și, de ce nu, să particip la bătăile minunate cu zăpadă. Ador zăpada, frigul și focul de lemne din șeminee, ce minunat miroase fumul de lemne de la munte, a rășină proaspătă. Ce poate fi mai intim și mai frumos decât să stai pe o blăniță de urs, în fața unui șemineu, îmbrățișat cu persoana iubită și sorbind dintr-o cană de vin fiert cu scorțișoară, într-o cabană în inima unui munte tainic?! Iar de afară să nu se audă decât susurul nopții și foșnetul zăpezii fragede…

SCHNEIDER

Citind presa din Ziarul de Iași am văzut o știre care mi-a făcut inima să tresară. Știrea vorbea despre sezonul de schi din Italia, o destinație ideală pentru școlari. Iar atunci mi-a venit în minte un plan. În mintea mea se contura un cuvânt drag mie, Austria, țara munților, țara mult iubită pentru sezonul de iarnă și pentru schi. Atunci am știut că trebuie să îmi rezerv un pachet în Austria preferabil în Tirol. Tirol este celebru pentru regiunea sa muntoasă aflată în vecinătatea landurilor Virarlberg la vest și Salzburg. Tirol este popular pentru resorturile sale de schi, ca și Kitzbuhel și Sfântul Anton. Am căutat pe internet tot felul de pachete avantajoase, dar singura care m-a convins a fost Agenția Murat Turism. Am rezervat pe loc o vacanță de Revelion foarte ieftină, all inclusiv. Mi-a fost greu să aleg dintre numeroasele pensiuni, vile și partamente din Tirol, dar până la urmă m-am decis asupra unei pensiuni cu iz rustic care îmi va oferi confortul și intimitatea necesară pentru o vacanță perfectă în doi.

Zarurile au fost aruncate, planurile au fost făcute, mai aștept acum să vină luna decembrie, să treacă Crăciunul pe care îl voi sărbători în familie, și de Revelion voi fi în Austria cu jumătatea mea. Drag mi-e muntele și zăpada… abia aștept, nici n-aveți idee ce nerăbdare am în suflet. Aștept ca un copil entuziasmat momentul când voi revedea munții din Austria.

Lasă un răspuns

