Sisteme Home Cinema de Black Friday

Mai este puțin timp, puțin de tot, și vine Black Friday. Super perioadă de reduceri și de cumpărături fără număr. Eu una abia aștept, dacă ar fi să îmi fac o listă cu tot ce mi-aș dori, n-aș mai termina vreodată, ar fi mai mare decât lista pentru Moș Crăciun. Sunt de groază, știu, dar Black Friday este o dată pe an, cum să nu profit?! Ar trebui să profitați și voi, nu doar eu, e perioada propice să vă împliniți cele mai ambițioase dorințe. Anii trecuți am vrut tabletă, mi-am luat tabletă, am vrut aparat foto, mi-am luat aparat foto, anul acesta vreau un sistem home cinema, un sistem home cinema de Black Friday de la Melarox, evident. Dar până atunci haideți să vă spun câte ceva despre Black Friday, am citit și eu tot felul de comunicate de presă, așa am aflat și eu; și iată câteva ponturi utile.

black-friday-2013

Ca să eviți pe cât posibilul haosul de Black Friday este bine să:

  • îți faci o listă cu ceea ce ai tu nevoie;
  • du-te înainte de Black Friday la magazinul dorit și memorează unde sunt așezate produsele dorite;
  • studiezi piața, să vezi care sunt prețurile și care sunt produsele cele mai avantajoase;
  • mergi devreme la magazin ca să prinzi nu doar produsele dorite, dar și ca să eviți cozile interminabile;
  • înarmează-te cu răbdare și bun simț, dacă te calci în picioare nu rezolvi nimic.

13_8_7

Așadar, fiți organizați, eu așa o să fac. Deja am văzut ce mi-aș dori și de unde o să îmi cumpăr acel home cinema, menționat mai sus. Din magazinul Melarox.ro vreau să îmi cumpăr un Sistem Home Cinema 3D Samsung, anul acesta el îmi lipsește. Acest sistem home cinema 3D are un sistem de tip 5.1 cu o putere totală 1000 W. Are funcții Allshare, USB HOST, BD Wise, BD Profile: 5.0, BD-Live, Video Up-Scale, Anynet + (HDMI-CEC). Iar ca sunet are Dolby Digital, Dolby Pro Logic II, Dolby Digital Plus, Dolby True HD, DTS, DTS 96/24, DTS HD, DTS Neo, 3D Sound Plus, MP3 Enhancer, Power Bass, Virtual Surround, User EQ, Football Mode, Simple Speaker Setup. Plus multe alte specificații interesante. Așadar, un sistem home cinema șmecher, eu una am încredere totală în marca Samsung, de la telefoane, până la televizoare și sisteme home cinema.

În primul rând pentru filme îmi doresc acest home cinema, dar și pentru a asculta muzica în voie, să pot dispera vecinii mai tare decât diabolicul acela din reclamă cu bormașina lui.

      De Black Friday se dă liber la distracție pe bani puțini, de Black Friday dorințele se împlinesc la costuri minime… eu zic să profităm, să curgă reducerile și oamenii să fie fericiți.

Lasă un răspuns

