În sezonul rece cu Kurtmann.ro

–          Fată, ce mai faci, de când nu te-am mai văzut! Îmi spuse tipa plină de ironie.

–          Bună, sunt bine, mulțumesc… tu ce faci? I-am răspuns eu indiferentă.

–          Uite bine, mă duc la shopping în mall, am văzut niște haine ultimul răgnet și vreau să îmi reînoiesc garderoba. Continuă ea plină de ea.

–          Bravo…

–          Dar tu?!

–          Eu ce? I-am răspuns mirată.

–          Ce-i cu tine de porți gecuța asta ponosită și încălțările astea din sezonul trecut? Parcă erai mai atentă cum te îmbraci.

–          Eram… eu trebuie să plec.

Și m-am îndepărtat de ea cu inima mică cât un purice, mă făcuse să mă simt rău. Pentru prima dată îmi fusese rușine cu mine. Niciodată nu dădusem o mare importanță modei, dar de data aceasta chiar mă simțisem rău. Mă făcuse să mă simt ca un gândac preistoric. Și-mi era atât de groază că mă voi întâlni iarăși cu ea la facultate și-mi va pune din nou întrebări incomode despre ținuta mea, încât aș fi fost în stare să renunț la facultate. Dar stăteam și mă gândeam: „Eu nu sunt lașă. Cum să renunț la facultate pentru o fandosită. Mai bine îmi cumpăr și eu niște haine la modă, că doar n-o fi foc. Dar cu ce bani?! Bugetul meu este de-a dreptul ciuruit…” Nu-mi permiteam haine exagerat de scumpe, trebuia să mă întrețin, să îmi plătesc facultatea, cărțile… nu-mi era deloc ușor. Dar „prietenele” sunt necruțătoare și deja mă săturasem să fiu eu aia ciudată ca Rățușca cea Urâtă. Așa că în capul meu prinse contur o nouă idee, magazinul online Kurtmann.ro. „Da, cu haine de la Kurtmann.ro o să-i închid gura, cu toți banii ei, haine mai frumoase ca la Kurtmann mai rar. Și frumoase, și de calitate și la prețuri accesibile”.

M-am dus acasă în grabă și-am intrat pe net pe Kurtmann.ro și mă gândeam: „ți-arăt eu ție adevăratul fashion în sezonul rece, netrebnico”. Prima dată am intrat la categoria Jachete, apoi am dat click pe Paltoane, noroc că site-ul era extrordinar structurat și totul putea fi găsit cu ușurință, nu ca în alte magazine online în care îmi prindeam urechile din click în click. M-am uitat la toate paltoanele, toate erau frumoase, dar din câte văzusem, cel mai mult mă atrăsese Paltonul Vila Leme Brown. Îmi plăcea extrem de mult croiala lui, cambrat pe talie, cu guler înalt, foarte modern, cu buzunarele sale puse astfel încât să sporească designul hăinuței, iar cei 10 nasturi făceau ca paltonul să aducă puțin cu anii 70. Îmi plăcea nespus, mai ales culoarea, un maro cald liniștitor, perfect pentru sezonul rece. M-am uitat foarte atentă la cusături, la detalii, la calitatea materialului și totul părea fără cusur. Eram foarte încântată de acest palton modern, deja mă vedeam îmbrăcată cu el, mergând mândră prin curtea facultății, printre copacii arămii, observând privirile invidioase ale fetelor. L-am adăugat în coș.

5710632693239f

Dar acest palton minunat cerea o pereche de încălțări pe măsură. Iar eu nu aveam decât niște ghetuțe de iarnă și mai multe perechi de adidași, care nu se potriveau deloc cu această jachetuță superă. Așa că am intrat la Încălțăminte, apoi am dat click pe Botine, dintotdeauna îmi dorisem niște botine, dar mi se păreau prea scumpe pentru posibilitățile mele. Dar pe Kurtmann.ro am descoperit botinele mult visate, Botinele Tally Weijl Haller Brown. M-au fascinat încă de când le-am văzut prima dată, mi-a plăcut modelul lor ușor neobișnuit. Botul lor rotund și faptul că erau încrețite în față îmi plăcea nespus. Eu nu sunt adepta lucrurilor perfecte, așa că acest aer de neglijență mi se potrivea de minune. Toate fetele aveau botine clasice, strânse pe picior, care dădeau impresia că le sufoacă piciorul. Dar acestea nu, păreau chiar comode, mai ales că aveau tocul de numai 7 centimetrii, așadar comode și stabile pentru o împiedicată ca mine. Eram încântată că sunt din piele sintetică, o iubitoare de animale ca mine nu ar cumpăra niciodată încălțări sau haine din piele naturală sau blană naturală. Și costau doar 79 de lei. Unde mai puteam găsi eu botine atât de frumoase la un preț atât de ieftin?! Nicăieri, clar! Le-am adăugat în coș.

7612955245103f

Dar aceste botine ar fi venit extraordinar de bine cu o pereche de blugi pană, iar eu aveam numai largi sau evazați. De parcă mă temusem până atunci să îmi iau blugi mulați, ca și cum blugii mi-ar fi descoperit toate imperfecțiunile, deși eu am picioarele drepte și un fund chiar frumos. Așa că mi-am permis să fiu îndrăzneață și mi-am ales Blugii Pull And Bear Fairy Dark Blue la numai 65 de lei. Pe Kurtmann erau tot felul, dar i-am vrut pe aceștia, în primul rând pentru că erau elastici, apoi pentru că erau albastru închis, culoarea mea preferată, și cu croială conică. Buzunarele decorative și banda elastică din talie făceau toți banii. Întotdeauna îmi plăcuse să am talia îmbrăcată în sezonul rece, uram să mă ia frigul de la spate, așa că aceștia erau minunați și mergeau perfect cu paltonul și botinele din coșul de cumpărături. N-am stat prea mult pe gânduri, i-am adăugat și pe ei în coș și am finalizat comanda fără temeri.

9686357407f

Totalul, 283 de lei și fără taxă de transport căci pentru comenzi de minim 190 de lei, transportul este gratuit. Cu nici 300 de lei îmi comandasem o ținută completă de toamnă, absolut fascinantă și modernă cu care i-aș fi închis gura „prietenei” mele mereu pusă pe criticat ținute, de parcă ea ar fi fost designer vestimentar. Acum aveam de gând să fiu eu cea care îi dă clasă în materie de fashion pentru sezonul rece, nu țoalele ei de mii de lei pe care le purta cu mândrie, dar care o făceau să pară de-a dreptul ridicolă. Dacă ar fi să fac un top 3 piese pentru produsele Kurtmann.ro, mi-ar fi greu să aleg, dar în mod sigur pe acestea le-aș alege, chiar și cu ochii închiși.

Am învățat de la Kurtmann că poți fi frumoasă și pe bani puțini, moda nu ține de buget, ci de gust și de calitatea materialelor. Iar fashionul Kurtmann se evidețiază în mulțime prin niște haine frumoase, confecționate din materiale de calitate, cu modele cât se poate de moderne. Kurtmann este magazinul oamenilor care vor să se îmbrace în trend fără să cheltuiască o avere. Kurtmann este magazinul oamenilor decenți și frumoși!

„Aboneaza-te la newsletterul KURTMANN pentru a fi la curent cu noutatile in moda zi de zi si fii primul care afla de super ofertele de Black Friday. In plus, nu uita ca ai transport gratuit la toate comenzile cu produse in valoare de peste 190 lei.”

Kurtmann

Acest articol a fost scris pentru Blog Friday – BlogAwards…

4 gânduri despre „În sezonul rece cu Kurtmann.ro

Lasă un răspuns

