Seducție și pasiune a la Sevensins

Seara aproape că se lăsase, iar mie îmi tremura tot corpul. Aveam emoții, mari emoții, mă simțeam ca o adolescentă în pragul primei întâlniri. Toată ziua pusesem la punct detaliile legate de întâlnirea mea cu el. Urma să petrecem o noapte de neuitat împreună, o noapte în care trebuia să ne demonstrăm unul altuia că încă ne iubim, că încă ne mistuie pasiunea, că încă tremurăm la atingerile celuilalt. Timpul ne îndepărtase, joburile ne distanțase, oboseala ne furaseră nopțile cu lună plină, acele nopți albe pe care le petreceam numai în mângâieri și sărutări, dar pe care acum nu le mai avusesem de mult. Îl iubeam și vroiam să îi demonstrez cât de important este pentru mine. Pusesem la cale o noapte de neuitat, îmi cumpărasem câteva lucrușoare sexi, pregătisem casă într-o atmoseferă romantică, gătisem o cină ușoară, cumpărasem șampanie și căpșuni. Totul arăta minunat, camerele erau luminate numai de minunatele lumânări parfumate, din loc în loc aruncasem petale de trandafiri, iar dormitorul era aranjat ca-n cărțile Sandrei Brown. Pe pat pusesem lenjeria din mătase roșie, așezasem petale de trandafiri albi, iar din ușă până la pat făcusem o alee din lumânări mici, colorate, care întregeau atmosfera romantică ce dăinuia peste tot.

c8517d0dd4b6dd80028a7dbde8df716b

Totul era aranjat, mai puțin eu… în două ore iubitul meu trebuia să apară iar eu încă nu eram gata. Am făcut o baie lungă în care m-am răsfățat cu săruri parfumate, mi-am uscat părul cu multă grijă și l-am lăsat liber pe spate, m-am catifelat toată cu o cremă de corp parfumată discret, mi-am pulverizat câțiva stropi de parfum pe gât, la încheieturile mâinilor, pe piept și pe abdomen și mi-am pus pe mine cămășuța Babydoll Jessica pe care o cumpărasem cu câteva zile în urmă din magazinul online Sevensins.ro. Această chemise îmi venea perfect, îmi conferea eleganță, senzualitate și sexualitate prin toți porii. Culoarea ei neagră îmi dădea un aer misterios, ca și cum iubitul meu trebuia să dezvăluie ce se află sub tulul semitransparent și ușor vaporos. Știam că această cămășuță îl va instiga și întărâta să mă atingă și să mă iubească cu foamea unui nebun. Materialul ei cădea ușor pe corpul meu, așezându-se atât de natural și de frumos încât îmi făcea și mie plăcere să mă privesc în oglindă. Iar banda din satin amplasată sub sâni și volanele de pe abdomen și coapse îmi scoteau în evidență bustul generos dar ascundeau de asemenea și acele mici imperfecțiuni pe care orice femeie le are. Clar i-aș fi atras atenția și l-aș fi stârnit prin această ținută simplă dar elegantă și rafinată. Eram ca o oază cu valuri întunecate, gata de a seduce până și pe cel mai ambițios și greu de iubit bărbat.

babydoll-livco-jessica-82177

Chemise Jessica avea nevoie de o pată de culoare printre apele ei negre, enigmatice. Am întregit ținuta cu Colierul Fantezie Capture de la Mazza, marca Sevensins.ro, evident. Știam că pasiunea este întregită de Sevensins, nu era prima dată când îmi seduceam iubitul cu ajutorul produselor Sevensins și profitasem și de această dată de prețurile lor accesibile, de promoțiile lor fabuloase și de punctele lor de fidelitate cu care își fidelizau clienții de fiecare dată. Colierul avea un aer vintage, metalul părea oxidat, ceea ce mă ducea cu gândul la bijuteriile vechi de când lumea și pământul, mă gândeam la Cleopatra care își îndrăgostise iubiții prin frumusețea și inteligența ei dar și prin niște bijuterii extraordinare făcute manual, cu pietre semirețioase sau prețioase. Și aces colier în formă de romb avea în mijloc un cristal roșu ca sângele. Un cristal electrizant, care atrăgea privirea, impresiona și punea în evidență bustul meu plin și obraznic. Rombul mai este și simbolul creației, iar concentrarea pe imaginea rombului favorizează eliminarea blocajelor care împedică procrearea. Așadar rombul colierului urma să ne scape de inhibiții și de emoții, dar mai ales ar fi înlăturat blocajul sentimental care ne-ar fi putut da bătăi de cap. Iar marele cristal roșu și cele mai mici, bătute pe marginea colierului, ne îndemnau împreună, printr-o energie aproape mistică, să ne iubim, să ne lăsăm purtați de focul pasiunii, totul în numele iubirii.

mazza-colier-fantezie-capture-98054

Sufletul meu pereche era un mare iubitor de jocuri erotice. Îi plăcea să se joace, era imprevizibil și spontan în intimitate. Oferea totul și căuta să aducă mereu câte ceva nou pentru a mă surprinde, dar mai ales pentru a-mi oferi plăceri și mai intense. De data aceasta vroiam ca eu să fiu cea care oferă totul, cea care îl surprinde și îl prinde în mrejele unui joc spontan. Așa că îmi cumpărasem tot de la Sevensins.ro o pereche de Cătușe absolut fascinante. Și cătușele erau negre, sub forma unor curele lucioase care aduceau mai mult cu niște brățări gotice, aveau niște cusături roșii și pe mijlocul curelelor erau decupate niște inimoare delicate, umplute cu un roșu vibrant. Cătușele erau feminine într-adevăr și aveam de gând să mă las încătușată de el, aveam de gând să îl las să domine, să dețină puterea deplină și să facă din mine o flacără vie a plăcerii. Am așezat cătușele pe pernă și lângă am pus o hârtie pe care scrisesem, „încătușează-mă în patul tău”!

set-sexy-7heaven-a7798-98462

Timpul trecuse în zbor, mai aveam să îmi fardez obrajii discret și să mă dau cu rujul roșu care îi plăcea lui atât de mult. Întotdeauna îmi lăuda buzele senzuale așa că le pusesem în valoare pentru desfătarea lui. Abia așteptam să-l sărut și să-l strâng în brațe. Stăteam în fața oglinzii și visam cu ochii deschiși, când deodată soneria m-a trezit din visare. Era El… se anunța o noapte pătimașă… știam că așa va fi… Sevensins nu putea da greș și nici eu…

facebook_-702508142

Devino fan-ul paginii SevenSins si descoperi super oferte de Black Friday!

logo (1)

Acest articol a fost scris pentru Blog Friday – BlogAwards…

4 thoughts on “Seducție și pasiune a la Sevensins

Lasă un răspuns

