Andrei Scintei, fotograf nuntă Suceava

De când eram mică visam să mă îndrăgostesc de un prinț frumos care să vină și să îmi ceară mâna de la părinții mei, îmbrăcat elegant, pe un cal alb… la vremea aceea, visam chiar un inorog, nu un cal alb. Dar eu am crescut, am devenit o femeie în toată firea, nu mai visez la un prinț și nici la inorogul de poveste. Acum îmi doresc să mă mărit cu un bărbat inteligent, cu care să împart aceleași afinități, care să mă iubească și să îl iubesc, dincolo de orice piedică, dincolo de timp și spațiu.

Deocamdată nu a venit momentul, dar sigur că îmi doresc să mă mărit, sigur că vreau să intru în biserică îmbrăcată într-o rochie albă din mătase naturală, clasică și de bun gust. Dacă în copilărie îmi doream o rochie de prințesă, astăzi îmi doresc una cu motive spaniole… nu știu de ce, dar așa îmi place. Aș vrea o nuntă de vis, de neuitat, să fie un eveniment care să nu piară în timp. O petrecere care să rămână în mintea și în inimile noastre și a invitaților, pentru totdeauna. Nu neapărat fastuoasă, dar caldă, cu multă iubire, în care dragostea noastră să fie în prim plan. Tehnologia a avansat în ziua de astăzi, mi-aș putea filma toată nunta și aș putea păstra CD-ul cu sfințenie. Dar dincolo de filmare aș vrea fotografii, multe fotografii, fotografii profesionale care să surprindă întocmai emoția, frumosul și sentimentele de pe chipurile noastre luminoase, fericirea. Dar pentru niște fotografii desăvârșite, la inălțimea așteptărilor mele, este nevoie să găsesc un fotograf pe măsură. Un fotograf care să înțeleagă conceptul de dragoste și artă. Pentru că fotografiile nu mor niciodată, ele reînvie de fiecare dată când sunt privite, emoția de atunci. Dacă ar fi nevoie, aș căuta un astfel de fotograf în toată lumea, banii nu contează când un om își dorește să conserve timpul și emoția.

verighete

Dar n-ar trebui să caut prea departe și nici să plătesc o avere, pentru că în Suceava este un fotograf pe care orice mireasă și l-ar dori la nunta ei. Andrei Scintei, fotograf nunta Suceava, este unul din acei maeștrii fotografi de neprețuit. Ca să înțelegeți mai bine cine este Andrei Scintei o să vă redau un citat chiar de pe site-ul lui, AndreiScintei.ro: „frumusețea acestor servicii a apărut din pasiunea mea pentru fotografie și film și din dragostea pe care o pun în parcurgerea unor momente artistice, frumoase și bine gândite! Întrebarea unui client a fost „Care este cuvântul care stă la baza unui număr atât de mare de clienți?”, iar ca răspuns de la mine, acel cuvânt este „PROFESIONALISM”, fiindcă dacă vrei servicii de calitate trebuie să investești în aparate performante, să te folosești de lumina naturală și artificială, anticipând momentele și ceea ce își doresc oamenii înainte ca aceștia să își exprime dorința totală”.

Andrei își iubește arta mai presus de bani, menirea lui este de a reda oamenilor părți materiale dintr-o fericire ce nu poate fi atinsă, ci doar simțită: „Sunt sute de moduri de a ne exprima, iar eu mă exprim cel mai bine prin fotografie și film, ceea ce pentru mine reprezintă cuvântul „ARTĂ”. Așa îmi pot caracteriza valorile. Persoanele din jurul nostru doresc zilnic să afle gândurile, sentimentele și speranțele noastre pentru a ne cunoaște, iar eu ofer toate aceste caracteristici prin darul primit în copilărie, un mic cadou care a reușit să mă transforme în maniacul fotografiei. Cine ar fi crezut că ăsta îmi este rostul în viață? Se spune că fotografia acaparează momentele cele mai frumoase pe care ne dorim să ni le amintim, însă pentru aceast fapt este nevoie de pasiune, bun gust și profesionalismul omului care le marchează. Acestea sunt valorile pe care vreau să le împărtășesc cu voi! În ochii voștri îmi doresc să observ doar satisfacția unui lucru de calitate, fiindcă acesta reprezintă cel mai de preț motto al meu, iar sclipirea din ochii voștri îmi crează realizarea visului pe care l-am început încă de mic!”

nunta

        Nu doar descrierea lui plină de pasiune m-a convins că este un artist în toată puterea cuvântului, ci și galeria foto impresionantă, prețurile accesibile după posibilitățile oricărui om, dar și serviciile pe care le oferă. Andrei nu face rabat de la calitate în funcție de bani… găsește soluții pentru oricine, indiferent de buget.

   Serviciile pe care el le oferă sunt:

–          fotografie evenimente – fotografierea oricărui tip de eveniment, nuntă, botez, zi de naștere, petrecere, cocktail, etc.;

–          fotografie reportaj – fotografierea de reportaj este acea fotografie prin care se încearcă prezentarea cât mai clară a evenimentului;

–          fotografie de produs – realizarea de fotografii în studioul foto;

–          fotografie corporate – fotografiile corporate au ca scop reprezentarea firmei tale, așa cum este ea, sedii, depozite, hale de lucru, etc.

–          Prelucrare fotografii digitale – oricât de bine ar fi realizată o fotografie, pentru ca imaginea să fie perfectă este necesară prelucrarea fotografiei cu ajutorul calculatorului;

Așadar pentru un eveniment de neuitat, indiferent că vorbim de nuntă, botez, zi de naștere sau orice alt tip de petrecere, „Marchează clipele frumoase din viața ta alături de mine, deoarece trăim în timp, iubim în timp, visăm în timp… deci noi suntem timpul, nu timpul ne reprezintă pe noi”!

Lasă un răspuns

