Eco house, pentru un suflet cald

Sunt o tânără ca oricare alta, îmi place orașul și nebunia din el… dar când mă gândesc la bătrânețea mea, tare mult mi-aș dori ca atunci când voi fi bătrână, măritată și cu mulți nepoți, să îmi găsesc liniștea într-o căsuță de lemn în inima naturii. Întotdeauna m-a fascinat filmul Heidi și deși acțiunea se petrece la munte, eu parcă n-aș îndrăzni să locuiesc într-un loc atât de friguros. Mă văd trăind cu moșul meu într-o casă ecologică din lemn undeva în apropierea unei păduri, să îmi pot petrece diminețile în grădină, seara să îmi beau ceaiul pe verandă și vara să stau cu familia ore întregi afară la soare, ospătându-i așa cum numai o bunică adevărată știe.

eco house1

Dar bătrânețea mea este departe, deși anii trec în zbor… și dacă aș avea acum posibilitățile materiale pentru a-mi construi o casă din lemn, undeva la țară, aș face-o fără să stau pe gânduri. Când mă gândesc la Eco House știu că o casă structurată din lemn este cea mai eficientă când vine vorba de timp și bani. O astfel de casa îți face viața mai mult decât frumoasă, ce poate fi mai plăcut decât confort și design desăvârșit la un loc… și mai ales, iarna la căldură și vara la răcoare. La Case-Din-Lemn.eu puteți apela dacă visul vostru este să vă construiți sau să vă renovați o casă din lemn. Ceea ce trebuie să faceți este să contactați compania, ei vă arată ofertele lor, vă calculează prețul total și timpul de lucru, apoi nu trebuie decât să vă dați acordul pentru a începe lucrul. Simplu ca bună ziua.

Admira Eco House execută la prețuri avantajoase următoarele:

–          Case ecologice pe structură din lemn;

–          Design și consultanță;

–          Amenajări interioare și exterioare;

–          Tâmplărie și mobilier;

–          Instalații sanitare și termice;

–          Panouri solare.

eco

Casele din lemn devin și în România, o alternativă tot mai fiabilă la construcțiile clasice, venind cu o serie de avantaje față de materialele moderne. Mentalitatea conform căreia betonul ține o veșnicie, începe să se schimbe, și tot mai mulți oameni doresc să-și construiască case din lemn. În Europa există multe clădiri cu structură din lemn care au depășit de mult pragul de 500 de ani vechime, așadar o casă din lemn trece cu ușurință barierele timpului. Fie că vorbim de case de locuit din lemn, case de vacanță din lemn sau cabane din lemn, pentru fiecare dintre ele diferă modul de construcție, tipul de lemn folosit, timpul de execuție și mulți alți factori. Important este să știi ce vrei și ce posibilități financiare ai. O casă eco nu doar că menține echilibrul natural al naturii, dar este și mult mai rentabilă ca preț, mult mai frumoasă și mai primitoare decât o casă obișnuită din beton. Casele din lemn au ceva aparte, au căldura unui cămin, parcă sunt însuflețite și vorbesc de la sine de sufletele celor care locuiesc în ea.

Eu mi-aș dori o astfel de casă din lemn, tu?

logo eco

Lasă un răspuns

