Lacoste – sunt eu

Dragi cititori a sosit momentul să mă cunoșteți mai bine, acum mă dezvălui vouă!

Acum ceva timp, o femeie extraodinară mi-a făcut o caracterizare care m-a surprinsă. Pe cât de neașteptată, pe atât de precisă. În blogosferă sunt percepută ca fiind un concurent feroce, un fel de mercenar de cuvinte, care scrie despre orice astfel încât ideile să îmi iasă așa cum îmi doresc. Sunt combativă și determinată; și niciodată nu îmi propun obiective pe care să nu le pot atinge. Ea m-a asemănat cu o felină, deoarece felinele, deși sunt animale sălbatice, calculează, așteaptă, atacă, mereu precisă și rareori își permit rateuri, la fel și eu. Mi s-a spus că nu atac decât când pot doborî. Să fii feroce, ca om, înseamnă să fii mai determinat și mai luptător decât toți ceilalți.

Chiar așa sunt eu, în blogosferă, în ceea ce scriu, dar și în viața de zi cu zi. Dar sincer, eu nu mă identific neapărat cu o felină, ci mai de grabă cu un crocodil. Și crocodilul este la fel de calculat, răbdător, precis și letal. Așa sunt și eu, bine, nu vă gândiți că sunt vreo femeie rea, deloc. Nu iau niciodată ce nu se mi cuvine, nu fac rău altora, nu iau altora ca să îmi pun mie în față. Dar îmi cunosc foarte bine țelurile, sunt motivată și luptătoare. Lupt pentru ceea ce îmi doresc până în pânzele albe, nu mă las chiar de-ar fi să îmi dau sufletul. Lupt cinstit, lupt cu armele pe față și nu îngrădesc pe nimeni. Nu mi-e frică de concurență, toată lumea are loc, dar numai cei mai buni reușesc, numai cei mai determinați și mai aprigi în luptă.

Probabil că ceea ce spun eu acum sună a îngâmfare, însă eu am cunoscut fețele dure ale vieții, am cunoscut sărăcia, dezolarea, singurătatea, umilința, toaaate răutățile posibile. Și-am ieșit din ele prin multă voință, muncă și perseverență. Aidoma crocodilului, din mocirlă îmi studiez prada, sunt metodică, am răbdare, îmi studiez obiectivul, caută să descopăr cheia reușitei și când sunt suficient de pregătită, ies afară pe nesimțite și atac. În cazul meu, îmi ating obiectivul, ating succesul, prin multă muncă. Sunt meticuloasă, metodică, atentă la detalii, la mine nimic nu este întâmplător. Personalitatea mea se reflectă în tot ceea ce fac, de la blogul meu și articolele mele, până la stilul vestimentar, încălțările pe care le port și accesoriile pe care le afișez cu mândrie.

Iubesc verdele în toate nuanțele lui, nu contează că este deschis sau închis, mie îmi place. Verdele mi se potrivește nespus pentru că este culoarea care stimulează creierul, înseamnă viață, productivitate și energie. Următoarea culoare preferată după verde, este albul. Albul înseamnă seninul pe care încă nu-l am, pentru că viața mea nu este întotdeauna roz și senină. Albul înseamnă liniște, așezare, înțelegerea situației și acceptarea ei, abandonul în brațele providenței. Port alb, pentru că urăsc grijile, neliniștea, dezechilibrul și nesiguranța. Am nevoie de alb și verde, așa cum am nevoie de liniște, energie, productivitate și echilibrul. Asta sunt eu, cu bune și rele.

filepicker-9vBZsQV1Rdeg6q2gudgP_lacoste

Când vine vorba de încălțări, sunt foarte pretențioasă, nu mă încalț cu orice, cum nu mă îmbrac cu orice. Am nevoie de încălțăminte grăitoare, care să vorbească despre mine, dar și care să îmi confere siguranță și confort. Nu-mi cumpăr niciodată încălțări ieftine, calitatea, modelul și brandul sunt esențiale pentru mine. Bineînțeles că asociindu-mă cu un crocodil, viața m-a îndemnat să iubesc brandul LACOSTE. Am un stil vestimentar sport, pot fi frumoasă și sexi și într-o pereche de blugi și un top mulat; și dacă mai pun și o pereche de pantofi sport, arat chiar senzațional. Așa cum sunt eu, o femeie puternică și sexi prin natura firii.

134spj4111-286

Întotdeauna îmi cumpăr încălțăminte din magazinul online OfficeShoes.ro. Da, pentru că sunt o ființă tipicară și dacă sunt mulțumită de un magazin, mă întorc mereu acolo, rămân fidelă magazinului, brandului și gusturilor mele. Nu fac rabat de la preț, deși prețurile sunt accesibile în magazinul Office Shoes, nu fac compromisuri când vine vorba de stilul meu și de confortul meu. Ador Lacoste Pantofi Sport – Marcel Mid și după cum vedeți sunt niște pantofi de damă sport din noua colecție toamnă-iarnă 2013. Clar sunt niște pantofi de stradă, sunt din piele sintetică și îmi place mult acest fapt, pentru că parcă am inima strânsă când îmi cumpăr haine sau încălțări din piele naturală. Iubesc animalele și la ce multe obesesii am, n-aș vrea să adaug încă un pitic pe creier. Nu am nimic cu cei care poartă, dar eu prefer să port piele sintetică.

cats

După cum vedeți și voi, pantofii sport Lacoste au în primul rând un design super modern, sunt absolut fabuloși, îmi plac mult, sunt frumoși. Albul lor îmi conferă liniștea și echilibrul de care am nevoie, materialul roșu, elastic, de la baza gleznei mă duce cu gândul la blogul meu, Litere Stacojii, pentru că scriu frecvent cu litere roșii de foc și patimă. Iar crocodilul verde are în el un mesaj subliminal: „Sunt Alina, o femeie puternică și pot atinge succesul!”. Nimic la mine nu este întâmplător, tot ce aleg să fac sau să port este calculat dinainte, iar pantofii sport Lacoste sunt exact ceea ce am nevoie, după stilul meu și după personalitatea mea. De când mă știu am fost adepta stilului sport, lejer, să mă simt bine și să mă pot mișca în voie. Dacă o haină îmi poate veni un pic mică sau mare, ei bine încălțările trebuie să îmi vină perfect. Dacă mă strâng un picuț am o stare de nervi, dacă sunt mai mari, mă simt ciudat, de parcă toată lumea se uită la mine. Sunt o fire activă și energică, pantofii cu toc sunt numai pentru nunți, pantofii sport sunt încălțămintea de toate zilele. Când îmi cumpăr o pereche de pantofi sport mă uit la marcă, la calitatea materialului, la model și design, la detaliile de finețe, la cum sunt cusuți, la cum sunt lipiți, la căptușeală, la branțuri… nimic nu îmi scapă. Nu port orice, nici măcar orice culoare nu port. Și abia apoi dacă pantofii respectivi trec testul de atracție și de verificare a detaliilor, îi probez… dacă mă simt confortabil, nu mă strâng și nu mă bat, îi cumpăr fără tăgadă. Dar am ajuns la o vârstă în care îmi știu gusturile și defectele foarte bine. Știu exact ce model mă avantajează, dar mai ales știu modelul în care mă simt cel mai bine.

134spj4111-286_6

Chiar și când cunosc un bărbat mă uit la unghiile lui și la încălțările sale. Încălțămintea este cartea de vizită a omului. O pereche de pantofi ieftini, murdari sau neîngrijiți, deja îmi descrie omul. Îmi spune că este nepăsător, delăsător, indiferent, poate chiar nesimțit. Nu spun să ne cumpărăm numai încălțăminte scumpă, dar măcar să ne luăm acea pereche de pantofi care să ne avantajeze și pe care să le îngrijim; ca și cum încălțămintea respectivă ar fi propria noastră persoană. Nicăieri nu o să prezinți interes sau seriozitate, dacă încălțările sunt murdare. Și la cum sunt eu, de port numai pantofi sport albi, înainte de a ieși din casă mi-i șterg cu multă atenție. Sau dacă mă prinde ploaia, am oricând la mine șervețele umede cu care să șterg stropii de ploaie sau noroiul de pe pantofii mei impecabili.

Când port Lacoste Pantofi Sport – Marcel Mid mă simt tânără, optimistă, veselă, radiez, sunt puternică și mândră de mine. Pantofii nu sunt doar un bun de ieșit pe stradă, nu îți oferă confort și atât, nu sunt niște pantofi pe care să îi porți ca să fii în rând cu lumea… sunt mult mai mult. Încălțămintea înseamnă personalitate și stare. Așa cum îmi pulverizez un anumit parfum în funcție de cum mă simt, așa și încălțările le port nu doar după personalitatea mea, ci și după starea sufletească pe care o am. Iar Pantofii Lacoste mă fac să mă simt ca și cum afară este primăvară, ca și cum sunt înconjurată numai de oameni frumoși și zâmbitori, ca și cum soarele răsare pentru mine; mă fac să mă simt bine în pielea mea, mă fac să mă simt unică, privită și frumoasă.

Lacoste mă reprezintă, sunt un crocodil camuflat în femeie puternică, sunt o femeie sexi încălțată în pantofi sport; poate că induc în eroară, dar tot așa instig și atrag atenția… cine devine interesat, va descoperi diamantul de sub straturile de putere, ființa sensibilă din spatele crocodilului… Lacoste, sunt eu!

logo-officeshoes

Lasă un răspuns

