Un strop de vară

47603_19_1371737531

Afară-i frig, e cenușiu, nu-mi place,

Mă întristează, am nevoie de culoare,

Aș vreau puțin verde și un soare călduros.

Să vină vara, acum! Îi ordon toamnei

Să plece, să se întoarcă de unde a venit,

Pământul să își schimbe rotația pentru mine.

Vreau o stare de fericire și de optimism,

Iar timpul ăsta care-i azi, mi-e potrivnic,

Mă îndoaie și m-apleacă, mă obligă

Să stau în genunchi și să mă chircesc.

Iar eu nu vreau, vreau să stau falnică-n picioare.

Fericirea… banii n-aduc fericirea,

Și mi-atât de dor de ea, vreau să-i zâmbesc

Să o strâng în brațe și să o sărut.

Dar fericirea mea are un chip, e om.

Dar omul s-a îndepărtat… aș vrea să trag de tine,

Să te aduc aici o dată cu primăvara mult iubită.

Mi te imaginez aici, lângă mine…

Mirosind împreună un buchețel firav de lăcrămioare,

Știi că miros a dragoste, a inocența noastră de demult…

Hai lasă iarna-n urmă, scutură distanța dintre noi,

Vino mai aproape și lasă-mă să-ți mângâi obrazul fin,

Dă-mi voie să-ți simt mireasma trupului ce pare-a fi a florilor de mai.

Nu te sfii, lasă în trecut minciunile, lasă în urmă supărările,

Lasă în spatele tău trădările, eu ți le-am iertat,

Să ne apropiem cu pașii goi unul de altul,

Și să ne strângem iar în brațe, ca altă dată.

Oamenii se tem de-apocalipsă, eu mă tem

De distanța noastră, mă îndurerez în lipsa ta,

Lângă tine vreau să stau, cu tine noaptea-i zi

Și ziua este veșnic tot senină.

Din vina ta mi-am pierdut linistea,

Mi-ai rătăcit primăvara și vara,

Chiar si cand sunt flori afară, eu văd în jur putrezăciuni.

Dar știi și tu că timpul nu ne iartă,

Ar fi mai bine dacă ai reveni, căci vremea trece,

Ni se usucă sentimentele și lacrimile de dor,

Eu te aștept așa cum știi și sper să vii într-o clipită,

Să aduci din nou în viața mea speranța

Și un strop de bucurie…

Lasă un răspuns

