Televizoare 3D de Black Friday

He, he, dragii Moșului, se apropie Black Friday, cu pași repezi, repezi de tot. Asta cu dragii moșului a fost un spirit de glumă, în condițiile în care Black Friday-ul este mai așteptat decât însăși Crăciunul. Practic Brack Friday-ul este un bun prilej pentru a face o grămadă de cumpărături pentru cadourile de Crăciun. Cadouri grase și substanțiale la prețuri înjumătățite sau chiar mai ieftine.

blackfriday

Am citit pe hit.ro și într-adevăr reducerile sunt mari tare, între 30% și chiar 90% și cel mai frecvente sunt la produsele electronice și electrocasnice. Dar pentru cine nu știe, în Black Friday au intrat și magazine pentru piese auto, articole și accesorii pentru femei, site-uri de cadouri personalizate și multe altele, pentru că nu știi ce i se năzărește omului sau ce și-ar dori. De obicei lumea care chiar așteaptă și profită de Vinerea Neagră, studiază piața dinainte, piața, prețurile, produsele… așa că cel mai eficient ar fi să stăm la pândă și să profităm.

2_248

Pentru mine Vinerea Neagră înseamnă în primul rând reduceri mari și produse de vis. De Black Friday profit întotdeauna să îmi cumpăr ce mi-aș dori, acele produse care în mod normal nu mi le-aș permite la preț întreg. Eu una îmi doresc un tare mult un televizor 3D, care știm cu toții că sunt printre cele mai scumpe… dar în Vinerea Neagră toate scad și am gasit oferta pe site-ul Melarox.ro, o ofertă cât se poate de încântătoare pentru buzunarul meu. Treuie să recunosc că de când se termină vara, cum bate septembrie la ușă, eu încep să pun deoparte câte un bănuț pentru Black Friday. Pentru că în Ziua Reducerilor nu doar că îmi îndeplinesc eu o dorință arzătoare, dar în felul acesta iau și niște cadouri valoroase de sărbători, de care chiar să se bucure cei dragi mie. Sunt o tipă parctică, n-o să mă vezi pe mine luând pentru cineva un ursuleț de pluș sau o brățărică de 2 lei… dacă tot fac un cadou, îl fac din suflet și fac un cadou util, pe care să îl poată folosi vreme îndelungată. Dar de data aceasta vreau să mă răsfăț pe mine cu un Televizor 3D LED Samsung UE46F6100. Televizorul ăsta este mai mult decât un televizor, este o adevărată experiență 3D într-o lumină cu totul nouă, cu el voi descoperi o nouă realitate în Full HD, mă voi bucura de mai multe culori vibrante pentru o imagine mai bună și în plus, clar pot viziona filme de la USB. Deci super televizor, super distracție, super viață. Mulți preferă să vadă filmele direct pe laptop, eu nu, mie îmi place să mă uit la TV, cu cât mai realist totul, cu atât mai palpitant. Abia aștept să văd un film 3D horror, să simt că înnebunesc de frică, asta da experiență inedită, asta da tehnologie avansată. Știu că par puțin nebună, dar asta sunt, asta caut.

Tu ce ai de gând să îți cumperi de Black Friday?!

Lasă un răspuns

